Advertentie | |
|
![]() |
||
Ik vond met familie altijd killing, kamperen met vrienden juist ontspannend. Ik kwam moe terug, maar mentaal wel uitgerust.
Citaat:
![]() En natuurlijk is het niet één vak wat me hier houdt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eigenlijk was het alleen in Italië gedoe. En heel wisselend ook. Op de ene plek ging het perfect en de andere (vooral in Milaan) kut. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil zoveel, presteren op school, wat zelfstandigheid hebben door inkomen uit m'n baantje, voldoen aan verwachtingen dat ik mezelf nog wel eens voorbij loop. En doe ik even niets, dan kan ik weer slecht dealen met het gezeik dat daar weer op volgt ![]()
|
Weet niet hoeveel je verdient met je baantje maar als het gewoon een suf bijbaantje is wat je wel stress oplevert zou ik die stress lekker afkopen en het bedrag lenen.
|
Jep. In 2013 ging ik met familie naar Engeland. We hebben een vliegshow van antieke vliegtuigen bijgewoond in de buurt van Cambridge. Er zat zelfs een vliegtuig tussen met hakenkruis en er was ook een Spitfire.
De camping waar we zaten (grasveld), was fucking droog lol. Beetje met een vrouw gepraat die in Zuid Afrika heeft gewoond en redelijk Nederlands kon. Gitaar gespeeld met een Duitser, ja dat voelde wel hippie achtig eerlijk gezegd maar ook heel gezellig! In Londen in een stadscamping gezeten. Elke ochtend gingen we English breakfast onbijten in een lokaal zaakje in Oost-Londen. Ik zag letterlijk de "chavs" in ontblote lijven de zaak in en uit lopen haha. Twee wedstrijdem van de Emirates Cup gezien in Noord-Londen (Holloway Road, Arsenal FC) Volgende keer wil ik naar Tottenham. Het was grappig want we gingen bij Woolwich Arsenal eruit, maar dat heeft niks te maken met waar het stadion ligt haha, dus ik was ook nog ff uitgelachen door een Engelse jongen.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Het erge is dat ik niet eens dat geld hoef te lenen. Ik hoef alleen maar even mijn handje op te houden bij de bewindvoerder over de erfenis. Maar omdat ik dan elke scheet aan hem moet "verantwoorden" vind ik dat enorm kut. Hij is zo iemand waar je mee bespreekt dat je te weinig begroot hebt voor iets, die akkoord gaat met het overschrijden van de begroting ("Nee joh, dat is prima, je doet er geen gekke dingen van") en vervolgens wel gaat zeiken dat je over de begroting heen bent gegaan op het moment dat hij het geld moet overmaken. ![]()
|
Oja en mijn eerste gesprek met een Engelse cassier bij een Shell:
"Goodbye." "Cheers mate." "Sorry what did you say" "Cheers" *naar buiten loopt niet wetende wat ie zei en ermee bedoelde* Hiervoor had ik niet door waar de rij was, de Engelsen namen heel veel ruimte tussen de persoon die aan de beurt is en de rij. Dus ik ging in die grote opening van ongeveer twee meter staan. "Sorry mate, this lady was first." Ffs ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Vooral afgelopen zomer toen ik een engels meisje aansprak. Ze leek me erg leuk en zag er leuk uit, bleek ze 13 te zijn maar ze leek echt op 16. Ik zag dr ouders me gewoon keihard scannen haha. We zijn zelfs met hun familie meerdere keren samen uiteten geweest en ze vonden me down to earth.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|