De beste vriend van mijn vriend -ik noem hem even S.- maakt nogal seksueel getinte opmerkingen tegen mij.
In eerste instantie, toen ik hem pas leerde kennen, was hij al best van me onder de indruk, zei mijn vriend. Volgens hem was het ook alleen grappig bedoeld, die opmerkingen van S. Ik voelde me wel vereerd enzo. Maar nu, een jaar later, gaat hij nog steeds door met plakken, en dat terwijl hij sinds kort verdorie zelf een vriendin heeft!! Zij is nogal dik, en laatst zei S. tegen mijn vriend:"Nou,
jij hebt tenminste nog iets om trots op te zijn!" Ik vind dat heel kwetsend tegenover zijn vriendin, zij is een heel leuke meid. Gelukkig weet ze er niks van. Mijn vriend begint zich nogal aan S. te ergeren, en hij wil er ook graag iets van gaan zeggen. Ik snap heel goed dat het ook niet leuk is voor hem, maar ik vind het ook weer vervelend voor S. als ik daar iets over zou zeggen, dat ie op moet houden ofzo. Ik vind het voor mezelf ook niet zo erg, het is natuurlijk wel vleiend, maar meer voor zijn vriendin. Zij wordt gewoon voor de gek gehouden.
Laatst ook maakte S. tijdens het uitgaan weer zo'n opmerking; ik zat op een stoel, zegt hij:"Als je nu op die stoel gaat staan, kan ik nét niet onder je rokje inkijken", en hij zei ook dat ik er naakt vast beter uitzie dan mijn vriend mét kleren. (rare opmerking) Ik zei dat ie dat niet kan weten, en toen zei hij dat hij zich er wel iets bij kan voorstellen. Leuk tegenover zijn meisje.
Ik begin ook te vermoeden dat hij meer van me wil, op seksueel gebied bedoel ik. Ik voel me vaak opgelaten, weet niet wat ik moet zeggen.
Wat kan ik nu het beste doen in deze situatie? Haar iets zeggen? Mijn vriend iets laten zeggen?

Advies plies!!