![]() |
|
We vinden het allemaal normaal als iemand de ‘Bob’ is een geen alcohol drinkt. Maar ben je niet de Bob dan vinden we toch wel een beetje raar als je geen alcohol drinkt. We vinden het allemaal heel knap als iemand is gestopt met roken, maar als iemand vertelt dat ie is gestopt met drinken, vinden we dat heel ongezellig en willen we weten waarom.
Het drinken van alcohol zit zo verweven in onze maatschappij dat het als ‘normaal’ gedrag wordt gezien, waardoor het voor veel jongeren voelt dat ze een heel goed excuus of een goede reden moeten hebben om een keer niet te drinken op een feestje. Maar wat als je dit excuus nou niet hebt en je wilt gewoon een avondje niet drinken? Voor die avonden zijn we op zoek naar het ‘ultieme excuus’. We zijn op zoek naar iets wat jij kunt zeggen op een verjaardag, borrel of stapavondje, als je niet wilt drinken. Een excuus of reden waardoor iedereen direct begrijpt waarom jij (die avond) niet drinkt en dat ook normaal vindt. We zijn heel benieuwd naar jouw ideeën! Download de briefing hieronder en lees deze eerst goed door voordat je aan de slag gaat. Prijzengeld: 1e prijs: €700,- 2e prijs: €350,- 3e prijs: €250,- 4e prijs: €100,- 5e prijs: €100,- https://www.battleofconcepts.nl/batt...trol-Challenge ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
En soms is het zo dat ik ergens wel heen wil, maar dan is het al uitverkocht voor ik m'n geld binnen heb (zoals bij At The Drive-In. ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kende ze niet, maar had dat Jos cadeau gedaan. We wilden ze op de Zwarte Cross zien maar het geluid was kut. Nu stonden ze in de Oosterpoort en tering. Wat een fantastische avond. Ik vond het echt super gaaf. Daarna ook nog supergezellig staan kletsen met die kerels en de zangeres die in het voorprogramma stond. Echt heel erg gaaf.
|
![]() |
||
Citaat:
Straight from het oude Kytopia te Utrecht. Sowieso een leuke plaat, 'We like it here'. Dat ie in Utrecht is opgenomen maakt 'm nog leuker ![]()
|
Verwijderd
|
Wat ik het allergaafste vond, was dat vrijwel alles geïmproviseerd werd. Echt alles. Van de twee uur die ze gespeeld hebben, was ongeveer een uur en drie kwartier improvisatie. Je ziet het gebeuren en die kerels hebben zoveel lol met elkaar op het podium en dat stralen ze echt helemaal uit. Zo fijn om naar te kijken.
|
![]() |
||
Citaat:
Ze zijn weer GODDAMN fine today trouwens!
|
Lieve Caroline, als ik niet wil drinken een avondje drink ik niet en doet daar inderdaad niemand moeilijk over. De insteek van dit topic is dan ook niet een "ultiem excuus" oid voor mezelf te verzinnen, beetje onzinnige reactie van je.
|
|