Advertentie | |
|
![]() |
|
Marc is denk ik een harde noot om te kraken, maar ik denk dus juist dat hij en ik wel op één lijn zouden kunnen zitten qua humor. Hij maakt zich te veel druk om dingen, maar ik denk dat je aan mij wel een goede hebt om een beetje "wat loop ik nou eigenlijk te mekkeren" in je leven toe te laten. En ik kan juist prima uit de voeten met het wat stuggere, licht autistische type, kijk naar zo'n beetje alle mannen in mijn leven.
![]() Na gisteren, toen hij wat losser kwam met z'n vrienden in de buurt en met gek doen op het water, vind ik 'm juist wel weer leuker dan de afleveringen er voor!
|
En Riks, ja pfffffff dat vind ik echt een onaantrekkelijke hork. Als hij zelfs niet valt voor die leuke rooie chick, dan weet ik het ook niet meer!
Herman vind ik schattig. Maar voor wie gaat hij nou kiezen denken jullie? Olke moet gaan voor die vlotte chick. En David, hmmmmmmm, dat vind ik een lastige! Mara gaat denk ik zich een beetje terugtrekken omdat z onzeker wordt over haar gebrek aan levenservaring. Maar die Suzanne gaat het niet doen / volhouden uiteindelijk denk ik. Zij is niet verliefd. Met aar gebeurt er iets onder invloed van het programma denk ik.
|
Ja die met die krulletjes is leuker! Het zou mij niets verbazen als Herman niet voor Anne, maar toch voor die andere gaat, alhoewel Anne zichzelf al zo ongeveer lijkt te hebben ingeburgerd in de familie. Wel vond Herman het niet erg leuk om te horen dat die ene (nog) niet perse verliefd is. Riks vindt ik een beetje triest. Hij is niet erg onder de indruk van de dames. Die rooie probeert hem te winnen, die stille vindt die rooie volgens mij steeds irritanter. Olke vind ik een machtig irritante boer, gewoon alleen al om zijn accent. Ik denk dat hij de meest tuttige kiest; daar lijkt hij meer in geïnteresseerd dan in Alberdien.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oké daar gaan we. Marc moet voor Kinnegim/Annekim/weetikveel hoe ze heet gaan, die al in Zambia woont. Die andere chick is een tikje neurotisch en 'heeft zo aan zich zelf gewerkt om te zorgen dat de relatie nu goed gaat', dat kan alleen maar fout gaan. Herman; die twee chicks lijken als twee druppels op elkaar en op zijn moeder. Volgens mij is die iets blondere wel leuker. En ze worden vast heel gelukkig samen, al denk ik wel dat het een redelijk seksloos leven wordt. Olke en een vlotte chick haha? Ik zie alleen maar twee meer-grijs-dan-blonde vrouwen in hun postpensioenpuberteit. Maar ik gok dat je die ene bedoelt die al met hem heeft lopen zoenen. Ook hier denk ik dat het niet veel uitmaakt, ze vinden hem allebei leuk, ze hebben allebei besloten dat dit de relatie van hun leven moet worden en Olke vindt het geloof ik ook om het even met wie hij in de hot tub belandt. Riks: is volgens mij best een leuke vent maar er zit niemand tegen waar hij op valt en dat durft hij niet te zeggen. Respect voor Marit dat ze er nog zo voor gaat, maar ik vrees dat ze van een letterlijk koude kermis thuis gaat komen. David moet even ophouden met de 'kijk eens hoe leuk mijn leven is-show'. Volgens mij is het best een leuke vent maar hij probeert zichzelf te verkopen in plaats van gewoon normaal te doen en te kijken naar wie zijn gevoel uitgaat. Ik denk dat hij voor Suzanne gaat en ik denk dat dat nog best wel eens kan werken. Volgens mij kan zij haar werk wel vanuit overal doen. Als het ergens op stukloopt dan is het denk ik op dat David heel snel babies wil maken en zij niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Maar het feit dat beide dames roepen dat hij "echt een leuke kerel" is, zegt mij toch el dat hij ook een beetje camera-schuw is en dat wij waarschijnlijk zijn leuke kant niet echt te zien krijgen. /positivo
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
En hij beaamde dat en knikte gedwee. Maar de vraag is: gaat hij voor veilig, omdat ze zo lekker op elkaar lijken daarin en het dan lekker samen uit kunnen zoeken? Of gaat hij kiezen voor zich wakker laten schudden door Annekim??
VOLGENDE WEEK MEER, IN BOER ZOEK VROUW
|
|