Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou hem wegduwen...en hem even zeggen dat ik daar niet van gediend ben.
afgelopen donderdag had ik zo'n bijna ervaring, een goede vriend van de jongen die ik erg leuk vind..probeerde mij beetje te zoenen, bij het afscheidnemen. Ik heb gewoon drie zoenen zoveel mogelijk op zijn wang gegeven...want ik had er echt geen zin in....en dat wist hij...waarom dan toch? Wat is de lol van iemand zoenen die niet met jou wil zoenen?>
|
Ik heb weleens mijn hoofd weggedraaid bij iemand. Maar zijn t-shirt rook naar bloemkool en hij zal ook wel dronken geweest zijn.
![]() Over het algemeen draai ik gewoon mijn hoofd weg. Tuurlijk mag hij een poging wagen, dat recht heeft iedereen. Als hij maar ophoudt zodra hij weet dat ik er niet van gediend ben. Als hij het dan nog een keer probeert krijgt hij een knietje. ![]() Maar er zijn nou niet zo heel veel mensen die mij graag willen zoenen hoor...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ten eerste zou ik in ieder geval proberen te voorkomen dat hij me zou gaan zoenen... Verder zou ik een stap achteruit doen, hem wegduwen, mijn hoofd wegdraaien en vragen hoe hij het in zijn hoofd haalt dat te doen... Dat ik daar dus absoluut niet van gediend ben. Ik geef zelf wel aan wanneer ik met iemand wil zoenen (en er is maar 1 persoon met wie ik dat wil...)
|
![]() |
|
Ligt eraan wie het is..
Als ik hem niet ken, draai ik me gewoon om en ga ik niet meer met 'm dansen. Loserrrrr ![]() Maar waarom zou je gelijk een knietje geven? Dat vind ik nogal overdeven ![]() Als ik hem wel ken, en als ik hem verder wel aardig vindt, schud ik gewoon heel klein 'nee' en dan begrijpt ie het ook wel.. ![]() Dan hoeft ook niet iedereen te weten, dat hij mij leuk vindt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Kennis: Ik zelf zou haar van me af duwen,zoen alleen met de gene waar ik van houd en om geef. Vreemde: Zelfde als bij boven maar ik zelf praat niet snel met vreemde ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Verschilt inderdaad of het een bekende van me is of niet.
Zo niet dan duw ik hem weg en loop verontwaardigd weg, als hij dan nog niet ophoudt roep ik hulp in van vrienden of de uitsmijters. Als het een bekende van me is dan zou ik mn hoofd wegdraaien of onder zijn lippen doorduiken, in ieder geval iets subtieler. Misschien zoals Roos klein nee schudden. Als hij dan nog niet ophoudt zal ik hem zeggen dat ik het niet wil en vragen of hij alsjeblieft wil ophouden. |
![]() |
|
![]() |
Ligt heel erg aan de situatie. Als ik de jongen niet ken en ik sta gewoon met hem te dansen, dan duw ik hem weg.
Als het iemand is die ik (vaag) ken, dan draai ik m'n hoofd weg, dan snapt ie het vanzelf. Als het een vriend van me is, dan draai ik m'n hoofd weg en leg ik uit waarom niet. En ja, het is mij wel eens overkomen.. Ik heb één keer een jongen weggeduwd (ik kende hem niet, wist niet eens hoe hij heette en hij duwde echt z'n tong in m'n mond.. argh wat gaat er dan in zo'n kop om? Tip voor de jongens: stel jezelf in ieder geval even fatsoenlijk voor ![]()
|
uitschelden of *geweld* gaan gebruiken gaat wel een btje ver en vind ik nogal overdreven hoor.. goed je hebt er niet om gevraagd of het uitgelokt maar misschien kreeg hij wel de indruk dat je dat wou. Bovendien ben je met hem aan het dansen, kan me voorstellen dat hij (of zij natuurlijk..) dat als een goed teken ziet... Als t mij overkomt draai ik gewoon mn wang naar hem toe en als de hint dan nog niet overkomt zeg ik: dat lijkt me niet zo'n goed idee... Verder niks. Lijkt me heel redelijk
![]()
|
![]() |
Meestal zie je het wel aankomen. En als je het ziet aankomen moet je er dan wat aan doen. Dus gewoon heeeeel subtiel van hem wegkomen. Als het een bekende is: handen van je heupen halen, afstand nemen etc.
Maar als iemand me echt zomaar op mn mond pakt draai ik eerst weg. Houd ie aan kan ie een klap verwachten. (Mocht het een player zijn, klap = 1ste optie, knietje is 2de oplossing) ![]()
|
![]() |
T was wel me eigen schuld (mja ik bleef met hem dansen en hem aandacht geven dus) Maar ik wou niet zoenen, dus 1e keer duwde ik hem weg. 2e keer weer, daarna draaide ik me om en ging met mn vrienden dansen, toen ie weer kwam (dansen achter me) liep ik weg en ging ik een paar meter verder staan, en nog snapte ie niet dat ik hem niet moest...
![]() Mja het hem vertellen ging niet, ten eerste omdat je door de muziek elkaar amper kon verstaan maar als je dan ook nog eens geen Frans spreekt.. en hij wel... Nadat ik was weggelopen bleef hij overigens alleen nog maar kijken, maar kwam toen niet meer naar me toe.. gelukkig
|
Ik ben niet zo'n meteen "prompt volop op de mond zoener" zeg maar. Meestal moet dat van 2 kanten kanten en de afstand tot elkaar wordt steeds kleiner.
En dat gebeurt ook niet zomaar 1-2-3 pas als je een urenlang durend gesprek hebt gehad ofzow en pas echt wie het is en die persoon dan gewoon ( beter ) kent. Nooit zomaar want dan ga ik me weer afvragen waarom denk ik?!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
'zomaar' iemand zoenen Verwijderd | 239 | 08-03-2007 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen voor één avond? TranceGirl | 141 | 19-01-2004 23:04 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Liefde & Relatie |
Ik word langzaam gek.. wat wil hij nouw??? Mond_1 | 6 | 25-03-2002 19:59 |