Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik had als enige een lange broek aan (rokje of kort broek mocht ECHT niet van mn moeder. Wel kortste shirtje, verder was ik met een vriendin die veel beter een minder verlegen met jongens omgaat dan ik en die al vaker uitgaat (dit was voor mij de eerste x) en zij kan ook veel beter dansen
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik was ook 13 toen ik voor het eerst zoende in tiener disco / club. Het was één herpes fabriek daar want denk dat iemand daar vast wel is 15/20 verschillende heeft gezoend op één avond. En het schuren was er in overmaat aanwezig.
Achteraf denk ik nu: Waarom...echt waarom? Maar toen was het de shit. Met twee jongens zoenen is echt niet heel erg, zorg alleen wel voor dat je er niet steeds de meeste zoend uit een avond van je vriendinnen...meiden kunnen erg jaloers zijn en daardoor kan het wordt "slet" wel ontstaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ze hebben dus moodswings etc en tegenwoordig heerst er echt die cultuur van dat je een squad moet hebben en dat die uit allemaal hippe mensen moet bestaan. Via social media en whatsapp worden roddels snel verspreid.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als jij een slet bent dan zijn die jongens dat toch ook? Denk je dat zij er mee zitten, of denk je dat ze gewoon doen wat ze leuk lijkt? En wat lijkt jou een betere levenshouding?
Het belangrijkste is dat jij doet wat jij wil. Als je 't niet leuk vond dan weet je dat nu en doe je 't voortaan niet meer. Maar als je 't wel leuk vond moet je je niet druk maken om of je een slet bent of niet, dat is nonsens. Het is jouw leven. |
![]() |
||
Citaat:
|
Dat komt omdat in de maatschappelijk het idee heerst dat een vrouw die veel mannen zoent of neukt een slet is, en een man die veel vrouwen zoent of neukt "stoer". Dat zijn ongelijke standaarden. Bepaal voor jezelf of jij die standaard belangrijk vindt.
In het boek "Wat meiden moeten weten over hoe jongens denken" las ik ook een aantal uitspraken van jongens die het liefst wel ver gingen met meisjes op seksueel gebied, maar uiteindelijk wel de wens hadden om met een maagd te trouwen. Tsja, als veel jongens met dat idee uitgaan en zich maar gewoon uitleven tot ze "de ware" tegenkomen, dan blijven er natuurlijk weinig meiden zonder seksuele ervaring over. Het is niet belangrijk wat voor (soms onrealistische) verwachtingen die jongens hebben, of wat de rest van de maatschappij er van vindt, maar dat jij er nu maar ook over een paar jaar zonder spijt op terug kan kijken. En dan kan spijt zowel in de zin zijn van dingen laten als te ver gegaan zijn, van beide soorten ervaringen kan je spijt krijgen ![]()
|
![]() |
|
|