Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2016, 11:13
Partygirlx
Partygirlx is offline
Heey allemaal, ik heb gwn een vraagje. Ik ben gisteravond met mn vriendinnen naar brothers geweest (teenage dance in Utrecht) en het was daar echt fk druk. We gingen daar dus lekker dansen enz en dan gaat er een jongen je schuren. Aan het begin vond ik dit best raar. Maar later liet ik ze gwn (is dat sletterig?) heb namelijk nog nooit een echt vriendje gehad en ik had ook nog nooit gebekt ofz. Ik werd dus veel meer geschuurd dan me vriendinnen (is dit raar?) en als ik werd geschuurd (of zij) keken we of hij lekker was en dan draaide ik bvb me om om ff te dansen. Maar ik heb dus ook 2 x met een jongen gebekt. Ben ik nu een slet en is het raar dat ik zomaar me laat ontgroenen in een een of andere disco? Ik zit hier best erg mee.

PLS REA!! (als is het maar om me wat meer zelfvertrouwen te geven, ben best onzeker)

Laatst gewijzigd op 06-02-2016 om 12:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2016, 11:17
Durian
Durian is offline
Nee je bent geen slet en nee het is niet raar om ontgroend te worden in een tienerclub op je 13e.

Als je je hierbij niet fijn voelt is dat persoonlijk, dus dan moet je de volgende keer tegen een jongen zeggen dat je niet wil schuren en/of zoenen.
Oud 06-02-2016, 11:19
Partygirlx
Partygirlx is offline
Als je je omdraait word je meteen gebekt
Met citaat reageren
Oud 06-02-2016, 11:25
Elin3
Elin3 is offline
Of dit iets is waar jij je comfortable bij voelt, kan alleen jij bepalen. Voel jij je er niet comfortabel bij, dan is er niets ergs aan om duidelijk(!) je grenzen aan te geven. Een jongen zou niet zomaar aan jou mogen zitten als jij dat echt niet wil.
Oud 06-02-2016, 11:27
Partygirlx
Partygirlx is offline
Okeey bedankt voor de reacties. Ik had wel het gevoel dat ik er klaar voor was en toen ik daat was gebeurde het gwn. Alleen hoe komt het dat ik meer heb gebekt en geschuurd dan mn vriendinnen en zouden zij nu miss me een slet vinden
Met citaat reageren
Oud 06-02-2016, 11:30
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Okeey bedankt voor de reacties. Ik had wel het gevoel dat ik er klaar voor was en toen ik daat was gebeurde het gwn. Alleen hoe komt het dat ik meer heb gebekt en geschuurd dan mn vriendinnen en zouden zij nu miss me een slet vinden
Misschien ben jij wat minder verlegen, of wat aantrekkelijker dan je vriendinnen. Misschien was jouw shirtje net iets lager, je rokje iets korter, waardoor je sneller aandacht kreeg van de jongens. Hoe ver jij er zelf in meegaat speelt natuurlijk ook mee. Als al je vriendinnen vooral met elkaar aan het dansen waren is het logisch dat zij minder aandacht kregen van de jongens.

Als je er erg mee zit kan je natuurlijk altijd met je vriendinnen er over praten. Gewoon vragen wat zij vonden van het avondje uit. Misschien krijg je dan ook wel de kans om jouw gedachtes te uiten over die jongens waarmee je gezoend hebt.
Oud 06-02-2016, 11:38
Verwijderd
Ligt niet aan jou Lol
Met citaat reageren
Oud 06-02-2016, 11:38
Partygirlx
Partygirlx is offline
Ik had als enige een lange broek aan (rokje of kort broek mocht ECHT niet van mn moeder. Wel kortste shirtje, verder was ik met een vriendin die veel beter een minder verlegen met jongens omgaat dan ik en die al vaker uitgaat (dit was voor mij de eerste x) en zij kan ook veel beter dansen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2016, 12:03
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik had als enige een lange broek aan (rokje of kort broek mocht ECHT niet van mn moeder. Wel kortste shirtje, verder was ik met een vriendin die veel beter een minder verlegen met jongens omgaat dan ik en die al vaker uitgaat (dit was voor mij de eerste x) en zij kan ook veel beter dansen
Misschien kon jij minder makkelijk je grenzen aangeven/ laten merken wat jij wilde, omdat het voor jou de eerste keer in zo'n situatie was?
Oud 06-02-2016, 12:52
Partygirlx
Partygirlx is offline
Ik heb eerlijk gezegd niet echt het idee dat het daar aan lag en was er opzich wel klaarvoor. Ik zit er ook vooral mee dat ik zomaar met iemand ben gaan zoenen die ouder is dat dat ik ben en van wie ik de naam nog niet eens weet
Met citaat reageren
Oud 06-02-2016, 12:54
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik heb eerlijk gezegd niet echt het idee dat het daar aan lag en was er opzich wel klaarvoor. Ik zit er ook vooral mee dat ik zomaar met iemand ben gaan zoenen die ouder is dat dat ik ben en van wie ik de naam nog niet eens weet
Het is niet erg, het is gebeurd, en als je er toch mee zit: in de toekomst niet meer doen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2016, 13:12
Verwijderd
Ja, je bent een slet
Met citaat reageren
Oud 06-02-2016, 13:24
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ja, je bent een slet
Ben je serieus en zo ja, vind je dat erg?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2016, 12:32
blaches
blaches is offline
Ik was ook 13 toen ik voor het eerst zoende in tiener disco / club. Het was één herpes fabriek daar want denk dat iemand daar vast wel is 15/20 verschillende heeft gezoend op één avond. En het schuren was er in overmaat aanwezig.

Achteraf denk ik nu: Waarom...echt waarom? Maar toen was het de shit.

Met twee jongens zoenen is echt niet heel erg, zorg alleen wel voor dat je er niet steeds de meeste zoend uit een avond van je vriendinnen...meiden kunnen erg jaloers zijn en daardoor kan het wordt "slet" wel ontstaan.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2016, 14:15
Partygirlx
Partygirlx is offline
Tx voor je rea blaches!!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2016, 17:37
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Met twee jongens zoenen is echt niet heel erg, zorg alleen wel voor dat je er niet steeds de meeste zoend uit een avond van je vriendinnen...meiden kunnen erg jaloers zijn en daardoor kan het wordt "slet" wel ontstaan.
Vraag is of je je daar echt wat van aan moet trekken als meisje.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2016, 17:41
Durian
Durian is offline
Citaat:
Vraag is of je je daar echt wat van aan moet trekken als meisje.
Ja, veel meisjes op die leeftijd zitten in de puberteit.
Ze hebben dus moodswings etc en tegenwoordig heerst er echt die cultuur van dat je een squad moet hebben en dat die uit allemaal hippe mensen moet bestaan.

Via social media en whatsapp worden roddels snel verspreid.
Oud 07-02-2016, 17:55
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ja, veel meisjes op die leeftijd zitten in de puberteit.
Ze hebben dus moodswings etc en tegenwoordig heerst er echt die cultuur van dat je een squad moet hebben en dat die uit allemaal hippe mensen moet bestaan.

Via social media en whatsapp worden roddels snel verspreid.
Ik bedoelde het denk ik anders dan jij het nu interpreteert.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2016, 17:58
goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Ik bedoelde het denk ik anders dan jij het nu interpreteert.
ik denk als de meeste mensen het zo opvatten
Met citaat reageren
Oud 07-02-2016, 19:34
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
ik denk als de meeste mensen het zo opvatten
Ik vraag niet of meisjes zich daar in het algemeen wat van aantrekken, ik vraag of ze zich daar wat van moeten aantrekken. Het antwoord "ja, want cultuur" is hooguit een half antwoord op de tweede vraag.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2016, 19:43
bikinigek
bikinigek is offline
als je het woord "gebekt" gebruikt ben je slet.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2016, 19:45
Dekaloog
Dekaloog is offline
Als jij een slet bent dan zijn die jongens dat toch ook? Denk je dat zij er mee zitten, of denk je dat ze gewoon doen wat ze leuk lijkt? En wat lijkt jou een betere levenshouding?

Het belangrijkste is dat jij doet wat jij wil. Als je 't niet leuk vond dan weet je dat nu en doe je 't voortaan niet meer. Maar als je 't wel leuk vond moet je je niet druk maken om of je een slet bent of niet, dat is nonsens.

Het is jouw leven.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2016, 22:45
Durian
Durian is offline
Citaat:
Oud 07-02-2016, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Ben jij niet gebekt genoeg om dat woord te gebruiken dan?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2016, 11:36
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ben jij niet gebekt genoeg om dat woord te gebruiken dan?
das gewoon zonder gevoel je tong ergens in hangen jongen of meisje alle 2 slet/goedkoop
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2016, 11:49
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
das gewoon zonder gevoel je tong ergens in hangen jongen of meisje alle 2 slet/goedkoop
Tsja, als je er gelukkig van wordt en niemand kwaad mee doet, dan is dat niet per definitie "goedkoop". Je doet het altijd nog omdat je het zelf wil, niet omdat je je voor één drankje laat overhalen (mag ik hopen). Het heeft ook niet mijn voorkeur, maar als andere mensen zich daar goed bij voelen, prima!
Oud 08-02-2016, 12:32
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Gelukkig is gevoel niet verplicht.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2016, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde andere betekenis van gebekt
Met citaat reageren
Oud 08-02-2016, 20:14
borussia_058
borussia_058 is offline
Beste partygirlx

Het is totaal niet raar en sletterig dat je op je 13 ontgroend word in de club. Ik ben zelf ook op mn 13e ontgroend in de club.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 11:31
Partygirlx
Partygirlx is offline
Citaat:
Beste partygirlx

Het is totaal niet raar en sletterig dat je op je 13 ontgroend word in de club. Ik ben zelf ook op mn 13e ontgroend in de club.
Maar jij bent een jongen, dan is het toch minder raar
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 11:35
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nee.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 12:22
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Waarom is het bij jongens minder raar? Van wie moeten meisjes zich inhouden?

En vind je dat terecht?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 16:51
Partygirlx
Partygirlx is offline
Nou die jongens in die club die zijn wel degenen die het initiatief nemen, wss zoenen ze ook echt 10 meisjes op een avond. Er zijn daar minder meisjes die zo veel zoenen hoor
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 20:37
Elin3
Elin3 is offline
Dat komt omdat in de maatschappelijk het idee heerst dat een vrouw die veel mannen zoent of neukt een slet is, en een man die veel vrouwen zoent of neukt "stoer". Dat zijn ongelijke standaarden. Bepaal voor jezelf of jij die standaard belangrijk vindt.

In het boek "Wat meiden moeten weten over hoe jongens denken" las ik ook een aantal uitspraken van jongens die het liefst wel ver gingen met meisjes op seksueel gebied, maar uiteindelijk wel de wens hadden om met een maagd te trouwen. Tsja, als veel jongens met dat idee uitgaan en zich maar gewoon uitleven tot ze "de ware" tegenkomen, dan blijven er natuurlijk weinig meiden zonder seksuele ervaring over.
Het is niet belangrijk wat voor (soms onrealistische) verwachtingen die jongens hebben, of wat de rest van de maatschappij er van vindt, maar dat jij er nu maar ook over een paar jaar zonder spijt op terug kan kijken. En dan kan spijt zowel in de zin zijn van dingen laten als te ver gegaan zijn, van beide soorten ervaringen kan je spijt krijgen
Reageren

Regels voor berichten