Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb wel eens een meisje geappt die ik nog nooit eerder gesproken had. Ik kreeg haar nummer van een vriendin van haar.
Mijn eerste app tegen dat meisje was dan ook: "Hey, alles goed? Ik heb dit nummer gekregen van [NAAM], dus schrik niet. ![]() Uiteindelijk verliep het gesprek erg goed en heb ik nog een half jaar met haar gepraat. Ik bleek na een half jaar toch niet haar type te zijn, maar het werkt dus wel. Ik zou het gewoon doen, maar wees wel voorzichtig, zoals ik ook deed. Succes! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik liep tot een week geleden met bijna precies hetzelfde probleem. Had die meid ook niet echt gesproken, kende haar eigenlijk helemaal niet en had haar nummer via via. En de mogelijkheid deed zich ook niet echt voor om haar in real life aan Te spreken.
Twijfelde ook heel erg wel of niet een berichtje sturen. Eerst wilde ik haar op valentijn wat sturen, maar dat ging me net weer wat te ver. Uiteindelijk wel gewoon een berichtje gestuurd gewoon hoe het ging enzo. Ze reageerde eerst een beetje afhoudend, maar nu hebben we echt leuke gesprekken. Gewoon doen dus ik zeggen. Liever zou ik ook gewoon in real life een praatje aanknopen, maar in sommige situaties is WhatsApp ideaal. Houd het gewoon lekker luchtig, probeer wat meer over haar te weten te komen, plaag haar af en toe, maak eens een grapje. En wie weet. Succes!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Wat was je openingszin? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk zelf dat je haar het beste kunt vragen na 3 à 4 maanden. Dan ben je een beetje aan elkaar gewend en kun je een nieuwe uitdaging met haar aangaan. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me niet meer leuk? Riechedly | 14 | 16-04-2016 10:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gezocht: whatsappjes voor wetenschappelijk onderzoek Lieke Verheijen | 28 | 21-08-2015 12:32 | |
De Kantine |
Sann en Azèche spreken saaie taal over de nieuwe fb! #1450 Verwijderd | 500 | 07-07-2011 01:51 |