Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2016, 16:55
Ryu Hoshi
Ryu Hoshi is offline
Mensen een vraagje ,

Ik heb tijdje geleden signalen gekregen dat een meisje mij leuk vind. Vraag niet aan mij hoe ik aan die signalen kom daar gaat het niet om nu. Het gaat om de volgende. Is het verstandig om haar te whatsappen terwijl ik haar nog nooit gesproken hebt? Ik heb haar nummer van ergens dat doet er ook niet toe en vraag ook niet aan mij hoe ik aan haar nummer kom. Maar is het verstandig om haar te whatsappen terwijl je haar nog nooit gesproken hebt maar genoeg oogcontact hebt gemaakt. Want het zou best heel raar zijn als ik haar ineens whatsapp zou sturen terwijl ik haar nog nooit gesproken hebt. Beantwoordt alleen de vraag aub en geen vragen stellen hoe ik aan haar nummer kom etc etc of waarom ik het heel raar zou vinden om haar te appen

Bij voorbaat dank.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2016, 16:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als je haar nummer niet van haar hebt, zou ik haar niet appen. En aangezien je er zo geheimzinnig over doet, is het ook nogal creepy. Je kan beter gewoon eens echt met haar praten.
Oud 18-02-2016, 17:01
Ryu Hoshi
Ryu Hoshi is offline
Citaat:
Als je haar nummer niet van haar hebt, zou ik haar niet appen. En aangezien je er zo geheimzinnig over doet, is het ook nogal creepy. Je kan beter gewoon eens echt met haar praten.
Dat gaat niet zo makkelijk. Laat ik het zo zeggen ik krijg niet echt de kans en als ik haar zie is ze met een grote groep. Als ik haar alleen zou zien is het een andere verhaal, dan zou ik wel stappen
Met citaat reageren
Oud 18-02-2016, 21:17
Robbert297
Robbert297 is offline
Ik heb wel eens een meisje geappt die ik nog nooit eerder gesproken had. Ik kreeg haar nummer van een vriendin van haar.
Mijn eerste app tegen dat meisje was dan ook: "Hey, alles goed? Ik heb dit nummer gekregen van [NAAM], dus schrik niet. "

Uiteindelijk verliep het gesprek erg goed en heb ik nog een half jaar met haar gepraat. Ik bleek na een half jaar toch niet haar type te zijn, maar het werkt dus wel. Ik zou het gewoon doen, maar wees wel voorzichtig, zoals ik ook deed. Succes!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2016, 22:25
Ryu Hoshi
Ryu Hoshi is offline
Citaat:
Ik heb wel eens een meisje geappt die ik nog nooit eerder gesproken had. Ik kreeg haar nummer van een vriendin van haar.
Mijn eerste app tegen dat meisje was dan ook: "Hey, alles goed? Ik heb dit nummer gekregen van [NAAM], dus schrik niet. "

Uiteindelijk verliep het gesprek erg goed en heb ik nog een half jaar met haar gepraat. Ik bleek na een half jaar toch niet haar type te zijn, maar het werkt dus wel. Ik zou het gewoon doen, maar wees wel voorzichtig, zoals ik ook deed. Succes!
Bedankt voor je reactie. Het is geen verkeerde openingszin inderdaad👍
Met citaat reageren
Oud 18-02-2016, 22:54
CheeseHead
CheeseHead is offline
Ik liep tot een week geleden met bijna precies hetzelfde probleem. Had die meid ook niet echt gesproken, kende haar eigenlijk helemaal niet en had haar nummer via via. En de mogelijkheid deed zich ook niet echt voor om haar in real life aan Te spreken.

Twijfelde ook heel erg wel of niet een berichtje sturen. Eerst wilde ik haar op valentijn wat sturen, maar dat ging me net weer wat te ver. Uiteindelijk wel gewoon een berichtje gestuurd gewoon hoe het ging enzo. Ze reageerde eerst een beetje afhoudend, maar nu hebben we echt leuke gesprekken.

Gewoon doen dus ik zeggen. Liever zou ik ook gewoon in real life een praatje aanknopen, maar in sommige situaties is WhatsApp ideaal. Houd het gewoon lekker luchtig, probeer wat meer over haar te weten te komen, plaag haar af en toe, maak eens een grapje. En wie weet. Succes!
Oud 19-02-2016, 06:15
Robbert297
Robbert297 is offline
@CheeseHead
Daar herken ik mezelf ook wel in. Het meisje reageerde eerst was afhoudend, maar na een week werden de gesprekken steeds leuker en dieper.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2016, 07:47
CheeseHead
CheeseHead is offline
Citaat:
@CheeseHead
Daar herken ik mezelf ook wel in. Het meisje reageerde eerst was afhoudend, maar na een week werden de gesprekken steeds leuker en dieper.
Hoe lang heb jij haar geappt voordat je een afspraakje regelde? Daar twijfel ik alleen nog een beetje over of het het juiste moment is. Je wilt ook niet te lang wachten, want dan beland ik straks ik de friendzone . Maar ik wil ook weer niet te hard van stapel lopen
Oud 19-02-2016, 13:08
Ryu Hoshi
Ryu Hoshi is offline
Citaat:
Ik liep tot een week geleden met bijna precies hetzelfde probleem. Had die meid ook niet echt gesproken, kende haar eigenlijk helemaal niet en had haar nummer via via. En de mogelijkheid deed zich ook niet echt voor om haar in real life aan Te spreken.

Twijfelde ook heel erg wel of niet een berichtje sturen. Eerst wilde ik haar op valentijn wat sturen, maar dat ging me net weer wat te ver. Uiteindelijk wel gewoon een berichtje gestuurd gewoon hoe het ging enzo. Ze reageerde eerst een beetje afhoudend, maar nu hebben we echt leuke gesprekken.

Gewoon doen dus ik zeggen. Liever zou ik ook gewoon in real life een praatje aanknopen, maar in sommige situaties is WhatsApp ideaal. Houd het gewoon lekker luchtig, probeer wat meer over haar te weten te komen, plaag haar af en toe, maak eens een grapje. En wie weet. Succes!
Hoe begon je aan het gesprek als ik het mag weten?
Wat was je openingszin?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2016, 20:45
Robbert297
Robbert297 is offline
Citaat:
Hoe lang heb jij haar geappt voordat je een afspraakje regelde? Daar twijfel ik alleen nog een beetje over of het het juiste moment is. Je wilt ook niet te lang wachten, want dan beland ik straks ik de friendzone . Maar ik wil ook weer niet te hard van stapel lopen
ik vroeg na 3 maanden om wat te gaan drinken ergens. Dat vond ze goed!
Ik denk zelf dat je haar het beste kunt vragen na 3 à 4 maanden. Dan ben je een beetje aan elkaar gewend en kun je een nieuwe uitdaging met haar aangaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten