Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2016, 01:00
Boemsjaka
Boemsjaka is offline
Hallo,

Sinds kort kan ik mijn voorhuid in slappe toestand over mijn hele eikel heen doen, in stijve toestand lukt dit nog niet.

Dit klinkt een beetje apart maar hoe moet ik aftrekken, aangezien ik een te lange voorhuid heb en dus sinds kort mijn voorhuid in slappe toestand over mijn hele eikel kan doen heb ik nog nooit afgetrokken.

Ik zit gewoon een beetje te draaien ofzo aan de voorhuid met onderbroek aan en lig op mijn buik en maak seks bewegingen, hierdoor komt er alleen voorvocht uit.

Ik lees dat veel jongens die ook een te lange voorhuid hebben toch wel kunnen aftrekken.

Ik hoop snel antwoord te krijgen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 10:37
Verwijderd
Hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 11:53
bloodyb
bloodyb is offline
Is je voorhuid te strak als je een stijve krijgt?
Oud 22-02-2016, 19:21
Boemsjaka
Boemsjaka is offline
Citaat:
Hoe oud ben je?
Ik ben 14 jaar oud.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 19:22
Boemsjaka
Boemsjaka is offline
Citaat:
Is je voorhuid te strak als je een stijve krijgt?
Inderdaad, hij komt maar een klein stukje over mijn eikel heen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 21:08
bloodyb
bloodyb is offline
Ga naar je huisarts. Sommige jongens vinden dat wel eng maar hij (of zij) ziet wel meer piemels. Er is een zalfje wat je op je voorhuid kunt smeren waardoor hij op rekt.
Oud 22-02-2016, 22:21
Boemsjaka
Boemsjaka is offline
Citaat:
Ga naar je huisarts. Sommige jongens vinden dat wel eng maar hij (of zij) ziet wel meer piemels. Er is een zalfje wat je op je voorhuid kunt smeren waardoor hij op rekt.
Dit werd ook gezegd toen ik mijn voorhuid niet over mijn eikel kreeg in slappe toestand, dit is ook gelukt. Ik denk dat dit wel goed komt. Ik zit meer met het feit dat ik niks voel als ik mijn voorhuid een stukje heen en weer over de eikel beweeg. Ik weet niet hoe dit komt, aangezien ik vaak verhalen lees over jongens die gewoon kunnen aftrekken terwijl hun eikel bedekt is. Misschien weet ik niet hoe je moet aftrekken of doe ik 't verkeerd, alleen als ik op mijn buik lig en met onderbroek aan mijn voorhuid draai en seks bewegingen maak dan voel ik wat. Maar hier kom ik niet van klaar, er komt dan alleen voorvocht uit.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 22:27
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dit werd ook gezegd toen ik mijn voorhuid niet over mijn eikel kreeg in slappe toestand, dit is ook gelukt. Ik denk dat dit wel goed komt. Ik zit meer met het feit dat ik niks voel als ik mijn voorhuid een stukje heen en weer over de eikel beweeg. Ik weet niet hoe dit komt, aangezien ik vaak verhalen lees over jongens die gewoon kunnen aftrekken terwijl hun eikel bedekt is.
"vaak verhalen" is niet altijd/iedereen.

Maar als je niet naar de huisarts wil, dan ga je niet en blijf je er voorlopig mee rondlopen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2016, 22:32
Boemsjaka
Boemsjaka is offline
Citaat:
"vaak verhalen" is niet altijd/iedereen.

Maar als je niet naar de huisarts wil, dan ga je niet en blijf je er voorlopig mee rondlopen.
Maar denk jij dat het feit dat mijn voorhuid niet over mijn eikel heen komt te maken heeft met dat ik niet kan aftrekken?
En dit is niet slecht bedoeld hoor ik ga gewoon liever niet naar de huisarts
Met citaat reageren
Oud 23-02-2016, 09:26
feniks
feniks is offline
Citaat:
Maar denk jij dat het feit dat mijn voorhuid niet over mijn eikel heen komt te maken heeft met dat ik niet kan aftrekken?
En dit is niet slecht bedoeld hoor ik ga gewoon liever niet naar de huisarts
Dat is je goed recht. Maar meer dan dit soort tips kun je hier niet krijgen.

Bovendien: stel je voor; je hebt straks een vriendinnetje (of vriendje) en je wil verder gaan.
Zie je het voor je: tegen je eerste vriendinnetje zeggen:"Sorry schat, maar seks komt er niet van, want ik vind het te eng om met mijn te krappe voorhuid naar de huisarts te gaan?".
En een one-night-stand, kun je dan helemaal vergeten.

Maar goed, als jij dat er allemaal voor over hebt, om maar niet naar de huisarts te gaan, dan prima
Met citaat reageren
Oud 25-02-2016, 12:58
janplezier
janplezier is offline
Euhhhh mijn velletje kon eerst ook niet naar achteren , en ik wilde ook niet naar een dokter, bang als ik was voor een besbnijdenis.
Maarre ik kon ook prima rukken zonder dat mn eikel blootkwam,ik maakte dezelfde rukbewegingen als iedereen, alleen bleef het tuutje dus om de eikel heenzitten, maar klaarkomen ging gewoon...

Ga je wel lang genoeg door ? Sowieso is het handig om je zo vaak mogelijk af te trekken, en dan proberen om je eikel zoveel mogelijk te ontbloten zodat het net nog geen pijn doet. Het gaat niet snel maar je zal zien dat je na een tijdje een tijdje de huid ietsjes verder is opgerekt. Het helpt ook als je het in bad doet, dan is je huid wat zachter,
Met citaat reageren
Oud 29-02-2016, 16:35
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Citaat:
Euhhhh mijn velletje kon eerst ook niet naar achteren , en ik wilde ook niet naar een dokter, bang als ik was voor een besbnijdenis.
Maarre ik kon ook prima rukken zonder dat mn eikel blootkwam,ik maakte dezelfde rukbewegingen als iedereen, alleen bleef het tuutje dus om de eikel heenzitten, maar klaarkomen ging gewoon...

Ga je wel lang genoeg door ? Sowieso is het handig om je zo vaak mogelijk af te trekken, en dan proberen om je eikel zoveel mogelijk te ontbloten zodat het net nog geen pijn doet. Het gaat niet snel maar je zal zien dat je na een tijdje een tijdje de huid ietsjes verder is opgerekt. Het helpt ook als je het in bad doet, dan is je huid wat zachter,
Hoe maak je dan je penis goed schoon?
Met citaat reageren
Oud 29-02-2016, 17:06
bloodyb
bloodyb is offline
Hij zegt dat het eerst niet kon dus nu waarschijnlijk wel. En het komt ook voor dat de voorhuid bij een slappe wel over de eikel kan.
Oud 07-03-2016, 11:34
janplezier
janplezier is offline
Ja ik kan het nu wel, Toen ik het nog niet kon , was het dus niet mogelijk om goed schoon te maken.

Ik wilde alleen maar zeggen dat het niet altijd nodig is om je te laten besnijden, soms lukt het ook met oprekken. Lukt dat niet, of gaat het niet snel genoeg naar je zin, dan blijft er nog maar 1 mogelijkheid over : KNIP.

Maar het niet kunnen klaarkomen door Boemsjaka heeft denk ik niet zoveel te maken met de voorhuid. Of hij doet het niet goed en/of gaat ie niet lang genoeg door, of hij is gewoon een laatbloeier met de puberteit.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2016, 02:38
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Citaat:
Dit werd ook gezegd toen ik mijn voorhuid niet over mijn eikel kreeg in slappe toestand, dit is ook gelukt. Ik denk dat dit wel goed komt. Ik zit meer met het feit dat ik niks voel als ik mijn voorhuid een stukje heen en weer over de eikel beweeg. Ik weet niet hoe dit komt, aangezien ik vaak verhalen lees over jongens die gewoon kunnen aftrekken terwijl hun eikel bedekt is. Misschien weet ik niet hoe je moet aftrekken of doe ik 't verkeerd, alleen als ik op mijn buik lig en met onderbroek aan mijn voorhuid draai en seks bewegingen maak dan voel ik wat. Maar hier kom ik niet van klaar, er komt dan alleen voorvocht uit.
Een orgasme wordt ook wel een hoogtepunt of klaarkomen genoemd. Een orgasme is een soort ontlading na opgebouwde seksuele spanning. Toch is het niet zo eenvoudig om te omschrijven hoe het voelt. Als je nog nooit eerder een orgasme hebt gehad, hoe weet je dan hoe het voelt? Voor alles is een eerste keer in het leven, en ook het eerste seksueel hoogtepunt maken de meeste mensen uiteindelijk mee. Maar hoe kan je dat herkennen?

Een orgasme of klaarkomen, staat bekend als een heel lekker gevoel. Dat moet ook wel, want als het orgasme niet zou bestaan dan zou er vast nog maar weinig interesse zijn voor seksualiteit. En dan zouden er geen kinderen meer geboren worden. Een orgasme, en seksuele opwinding, hebben dus een doel. Het uiteindelijke doel is de voortplanting, maar een orgasme wordt over het algemeen als heel prettig ervaren en dus ook voor het plezier in vrijen is het orgasme heel functioneel.

Heeft dus niets met je voorhuid te maken, maar wat je met je hand in jou geval doet.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2016, 07:53
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Een orgasme wordt ook wel een hoogtepunt of klaarkomen genoemd. Een orgasme is een soort ontlading na opgebouwde seksuele spanning. Toch is het niet zo eenvoudig om te omschrijven hoe het voelt. Als je nog nooit eerder een orgasme hebt gehad, hoe weet je dan hoe het voelt? Voor alles is een eerste keer in het leven, en ook het eerste seksueel hoogtepunt maken de meeste mensen uiteindelijk mee. Maar hoe kan je dat herkennen?

Een orgasme of klaarkomen, staat bekend als een heel lekker gevoel. Dat moet ook wel, want als het orgasme niet zou bestaan dan zou er vast nog maar weinig interesse zijn voor seksualiteit. En dan zouden er geen kinderen meer geboren worden. Een orgasme, en seksuele opwinding, hebben dus een doel. Het uiteindelijke doel is de voortplanting, maar een orgasme wordt over het algemeen als heel prettig ervaren en dus ook voor het plezier in vrijen is het orgasme heel functioneel.

Heeft dus niets met je voorhuid te maken, maar wat je met je hand in jou geval doet.
Een orgasme hoeft niet het doel te zijn! Seks, vrijen of masturbatie kan zonder ook fijn zijn. En als je te veel druk legt op willen klaarkomen lukt het misschien juist niet. Belangrijk is dat je leert genieten van het hele proces en niet alleen van het klaarkomen.

Regels voor berichten