Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
@Elin3
Dat heb je inderdaad mooi gezegd zoals LittlePhoebe ook al zei, dankje daarvoor. Echter, ik spiegel me ook niet aan het 'perfecte' van een ander. Ik zie die andere mensen ook zeker niet als 'perfect' maar simpelweg als beter dan mij. Ik voel me minder dan de mensen om mij heen. Misschien hebben zij ook wel problemen, maar ik ga af op wat ik zie. En wat ik zie maakt mij dan verdrietig. Ik zie dat heel veel mensen om mij heen wel het durf, lef en zelfvertrouwen hebben. Wat de achtergrond ervan is; hoe zij dat hebben verkregen of dat zij dat al van nature hebben dat weet ik inderdaad niet, daarvoor ken ik hen verhaal niet goed genoeg maar feit is dat zij dat hebben en dat dat bij mij ontbreekt. Als ik dat dan zie en daarover nadenk wordt ik wel somber en verdrietig. |
![]() |
|
![]() |
Is het trouwens raar dat ik mezelf geen geluk gun? Ik vind het namelijk wel raar. Iedereen streeft er naar om gelukkig te worden in zijn of haar leven en ik gun mezelf dat gewoon niet. Mijn gevoel zegt mij dat ik niet goed genoeg ben en dat ik het dus ook niet verdien om gelukkig te zijn.
Want zoals ik al zei, ik durf het dus überhaupt al niet meer om op zo'n open manier met meisjes om te gaan, bang om weer gekwetst te worden, maar zelfs al zou er iemand zijn die ik leuk vind en die mij ook leuk zou vinden dan nog zou ik het niet doen want behalve die angst om gekwetst te worden voel ik mij niet goed genoeg voor wat voor meisje dan ook en daarbij zou ik het mezelf niet eens gunnen om gelukkig te worden met iemand. Laatst gewijzigd op 17-05-2016 om 20:35. |
![]() |
|
![]() |
Manifest in Love for yourself first, then the outer world.
Sorry for being cheesy, but you gotta start loving yourself. If you love and trust yourself, you're there. If you don't love, accept and love yourself, then who will? Others? Maybe, but who's that person you spend the most time with? Yup, yourself. love yourself and life turns awesome, not perfect, just awesome.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
moet dit even kwijt avdk92 | 5 | 08-06-2012 13:03 | |
Liefde & Relatie |
Leraar, moet het alleen even kwijt tom-boy | 22 | 12-09-2005 14:01 | |
Psychologie |
help me, alsjeblieft!!!!!! (moet even kwijt) mira_love | 16 | 28-07-2005 18:18 | |
Psychologie |
beste vriendin, echt niet!! Even mijn verhaal kwijt.. mira_love | 8 | 18-07-2005 17:56 | |
Psychologie |
moet het ff kwijt.. Verwijderd | 54 | 26-01-2004 15:49 | |
Liefde & Relatie |
Aaarrgghh, kmoet het toch weer even kwijt Verwijderd | 11 | 18-06-2002 16:01 |