Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Conditie is nogal een breed begrip, het is vaak ook nog sportspecifiek en je kan heel fit zijn als het op intervallen aankomt maar niet op duurconditie etc. Dus dit lijkt me nogal een gek onderscheid ![]() Ik zou het misschien joggen noemen als je verder geen enkele doelen hebt in het hardlopen, als in, een bepaalde afstand willen halen of die afstand sneller willen doen, maar gewoon eens in de zoveel maanden de deur uit gaat op hardloopschoenen om een frisse neus te halen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar inderdaad, dat is niet echt te vergelijken misschien. Toen ik nog handbalde had ik op interval (?) vlak een goede conditie maar ik moest niet 10 kilometer gaan hardlopen. En ik dacht dan ook dat toen ik ging hardlopen, dat ik dan wel een betere conditie had omdat ik dan wel 14 km kon hardlopen. Dan was ik wel moe, maar dat ging wel terwijl ik dat daarvoor dus eigenlijk niet kon. Grappig, ik heb er nog nooit zo over nagedacht.. Ahzo, meer een vorm van ontspanning zonder erg veel inspanning met een doel. Klinkt aannemelijk ![]() |
![]() |
|
Over traplopen, de treehoogte maakt volgens mij een groot verschil
![]() Bij mijn huidige werk ren ik de trap van de parkeergarage naar de 4e verdieping op en af, bij mijn vorige werk raakte ik van rustig lopen naar de 6e compleet buiten adem ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is wederom heel specifiek denk ik, ik woon op de 4e verdieping en we hebben hier niet altijd een lift gehad, dus traploopconditie is prima, maar dat wil nog niet zeggen dat je fiets of hardloopconditie ook goed is
![]() Maar ik heb wel weer lekker gejogd vandaag! Of stiekem had ik wel een doel, namelijk mijn spieren loslopen na gisteren ![]() |
![]() |
|
|