Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2016, 12:13
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2016, 12:14
Verwijderd
Gelukkig bestaat er de snor om het allemaal zo'n beetje op te vangen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2016, 12:14
Verwijderd
Soren
Met citaat reageren
Oud 04-03-2016, 13:31
claret
claret is offline
Ik vind kiwi's lekker.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2016, 13:35
Durian
Durian is offline
gaat je bovenlip zweten?
Oud 04-03-2016, 13:37
Macrador
Macrador is offline
Dat heb ik bij pepers.
Oud 04-03-2016, 14:01
Verwijderd
Vind je dat cool? Ben je dan niet gewoon allergisch?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2016, 14:25
bloodyb
bloodyb is offline
Ja, dat had Fizzle ook ineens.
Oud 04-03-2016, 14:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kijk je uit na het verhaal van Fizzle?
Oud 04-03-2016, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Vind je dat cool? Ben je dan niet gewoon allergisch?
Volgensmij heb ik dit altijd al gehad bij kiwi's, vooral bij niet hele rijpe. en bij ananas. Maar zover ik weet ben ik er niet allergisch voor..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2016, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Kijk je uit na het verhaal van Fizzle?
hm.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2016, 15:43
Not for Sale
Not for Sale is offline
Dat rijmt
Oud 06-03-2016, 06:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Volgensmij heb ik dit altijd al gehad bij kiwi's, vooral bij niet hele rijpe. en bij ananas. Maar zover ik weet ben ik er niet allergisch voor..
Ja ik ben dus allergisch voor kiwi en ananas. Dus kijk even uit.
Het begon bij mij ook niet met sterven na het aanraken van een blikje ananas. Het begon met jeuk en wat uitslag niks ergs. Dus zodra het erger wordt gewoon die vruchten uit je menu schrappen please!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2016, 07:41
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ben dus allergisch voor kiwi en ananas. Dus kijk even uit.
Het begon bij mij ook niet met sterven na het aanraken van een blikje ananas. Het begon met jeuk en wat uitslag niks ergs. Dus zodra het erger wordt gewoon die vruchten uit je menu schrappen please!
Bij blikjes heb ik het niet, wel als ik veel verse ananas eet. En bij gele kiwi's heb ik het ook niet echt, vooral bij de groene kiwi's.. Maar jeuk en uitslag heb ik er nooit van gekregen. Ik zal er op letten, dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2016, 10:45
Vlerkje
Vlerkje is offline
Ik krijg dat van hardlopen.
Oud 07-03-2016, 11:00
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Je bent allergisch voor hardlopen. Niet meer doen dus.
Oud 07-03-2016, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Oei ik ook wel eens Wanneer is iets hardlopen en wanneer is iets joggen eigenlijk? Laatst ging ik zogezegd een uurtje joggen maar toen heb ik ongeveer 8,7 km afgelegd en toen was ik eigenlijk best wel een beetje moe en toen vroeg ik me af of ik dan niet gewoon zachtjes had hardgelopen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2016, 13:58
Verwijderd
Noem het gewoon hardlopen, alleen opa's hebben het over joggen Dan moet je er ook een paars joggingpak bij aandoen!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2016, 14:08
Verwijderd
Oh Maar de bedoeling van joggen is toch dat je aan je basisconditie werkt en hardlopen de basisconditie als je die eenmaal hebt verder uitbouwt, of werkt dat niet zo? Mijn vader heeft een veel te groot paars regenpak, maar om daar nu in te joggen is niet je van het lijkt me
Met citaat reageren
Oud 07-03-2016, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Oh Maar de bedoeling van joggen is toch dat je aan je basisconditie werkt en hardlopen de basisconditie als je die eenmaal hebt verder uitbouwt, of werkt dat niet zo? Mijn vader heeft een veel te groot paars regenpak, maar om daar nu in te joggen is niet je van het lijkt me
Waar zit volgens jou het verschil in aan je basisconditie werken en je basisconditie uitwerken dan? Wanneer heb je een basisconditie?

Conditie is nogal een breed begrip, het is vaak ook nog sportspecifiek en je kan heel fit zijn als het op intervallen aankomt maar niet op duurconditie etc. Dus dit lijkt me nogal een gek onderscheid

Ik zou het misschien joggen noemen als je verder geen enkele doelen hebt in het hardlopen, als in, een bepaalde afstand willen halen of die afstand sneller willen doen, maar gewoon eens in de zoveel maanden de deur uit gaat op hardloopschoenen om een frisse neus te halen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2016, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Waar zit volgens jou het verschil in aan je basisconditie werken en je basisconditie uitwerken dan? Wanneer heb je een basisconditie?

Conditie is nogal een breed begrip, het is vaak ook nog sportspecifiek en je kan heel fit zijn als het op intervallen aankomt maar niet op duurconditie etc. Dus dit lijkt me nogal een gek onderscheid

Ik zou het misschien joggen noemen als je verder geen enkele doelen hebt in het hardlopen, als in, een bepaalde afstand willen halen of die afstand sneller willen doen, maar gewoon eens in de zoveel maanden de deur uit gaat op hardloopschoenen om een frisse neus te halen
Haha ik heb eigenlijk geen idee! Meer zo van, als je meerdere trappen aankunt zonder een beetje buiten adem te raken je een goede basisconditie hebt. En dat je dan, als je snelle korte sprintjes kunt doen zonder daar snel moe van te worden en een langere afstand op een hogere snelheid kunt lopen als sportconditie?

Maar inderdaad, dat is niet echt te vergelijken misschien. Toen ik nog handbalde had ik op interval (?) vlak een goede conditie maar ik moest niet 10 kilometer gaan hardlopen. En ik dacht dan ook dat toen ik ging hardlopen, dat ik dan wel een betere conditie had omdat ik dan wel 14 km kon hardlopen. Dan was ik wel moe, maar dat ging wel terwijl ik dat daarvoor dus eigenlijk niet kon. Grappig, ik heb er nog nooit zo over nagedacht..

Ahzo, meer een vorm van ontspanning zonder erg veel inspanning met een doel. Klinkt aannemelijk
Met citaat reageren
Oud 07-03-2016, 14:22
Verwijderd
Ik heb denk ik op alle vlakken een prima conditie maar als ik voluit korte sprintjes ga doen word ik daar alsnog heel moe van Maar goed you get my point
Met citaat reageren
Oud 07-03-2016, 18:54
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Meer zo van, als je meerdere trappen aankunt zonder een beetje buiten adem te raken je een goede basisconditie hebt.
Dat zou echt iedereen moeten kunnen.
Oud 07-03-2016, 19:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik niet en toch is mijn conditie echt niet heel slecht
Oud 07-03-2016, 20:13
Not for Sale
Not for Sale is offline
Over traplopen, de treehoogte maakt volgens mij een groot verschil
Bij mijn huidige werk ren ik de trap van de parkeergarage naar de 4e verdieping op en af, bij mijn vorige werk raakte ik van rustig lopen naar de 6e compleet buiten adem
Oud 07-03-2016, 20:58
Verwijderd
Het is wederom heel specifiek denk ik, ik woon op de 4e verdieping en we hebben hier niet altijd een lift gehad, dus traploopconditie is prima, maar dat wil nog niet zeggen dat je fiets of hardloopconditie ook goed is

Maar ik heb wel weer lekker gejogd vandaag! Of stiekem had ik wel een doel, namelijk mijn spieren loslopen na gisteren Wij noemen het dan eerder ook dribbelen of loslopen dan joggen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2016, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Soren
jouw snor
Met citaat reageren
Oud 08-03-2016, 17:51
Verwijderd
Citaat:
jouw snor
Jaaa