Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2016, 15:54
Anoniemebrchter
Anoniemebrchter is offline
Hoi

Ik heb dus een vriendin ik noem haar in dit geval even G en de andere jongen noem ik even L.
Gisteren kwam ik bij mijn vriendin en zei ze dat ze verdrietig was dus na de heel tijd vragen wat er was zei ze uiteindelijk dat ze nog een andere jongen leuk vind L we gaan nu bijna 10 maand.
Ze vond hem eerder ook al leuk terwijl we gingen en dat gevoel ging toen een beetje weg en nu begint ze het weer terug te krijgen en als ik heel eerlijk ben ben ik er wel een beetje klaar mee dat ze hem telkens leuk gaat vinden natuurlijk kan ze er zelf niks aan doen want het zijn gevoelens.maar ik hoor van mensen ik haar klas dat ze gewoon aandacht bij hem zoekt (ze zitten bij elkaar in de klas ). Dus ik ben nu echt gewoon in de war want gister toen ze dat zei zei ze dat het mijn schuld was dat ik haar niet aandacht gaf om zo'n manier ofzo. Waarop ik reageerde ik kan niet mijn manier van aandacht geven zo maar veranderen. Dat Gaat namelijk niet zo makkelijk...
Dus toen werd ze boos en weet ik veel en toen probeerde ik haar te troosten zei ze dat het mijn schuld was enzo terwijl ik gewoon probeerde haar te troosten dus ik weet het allemaal nu even niet wat ik moet doen of ik het zou moeten uitmaken of het nog een kans moet geven...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2016, 17:52
feniks
feniks is offline
Zij wordt verliefd op een ander. Kan gebeuren, en sucks big time.
Maar dat ze het gore lef heeft boos te worden op jou, en jou de schuld te geven?
Wegrennen bij dat mens, en rap wat. Er zijn leukere en betrouwbaarder exemplaren op de wereld!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2016, 21:54
Ellietje
Ellietje is offline
Ik zou het gwn wat late rusten. Ze had het recht niet om zo te reageren op jou maar voor haar moet het wel vervelend zijn om 2 personen leuk te vinden. (Zat vroeger in dezelfde situatie)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2016, 21:56
Elin3
Elin3 is offline
Het is heel naar dat ze iemand anders leuk vind. Het kan een teken zijn dat ze in jullie relatie iets mist. Is dat iets wat jij haar wel kan en wil bieden? Of is dit voor haar een teken dat jullie relatie niet is wat ze wil.
Reageren

Regels voor berichten