Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2016, 16:26
deboy
deboy is offline
hallo,
ik ben 15 jaar en mijn (ex)vriendin 14 jaar.

ik had een relatie van 3 weken, we zijn/waren allebei erg verliefd.
zij doet gymnasium en moet dus veel leren.
hierdoor hebben we weinig tijd om af te spreken.
nu heeft ze het helaas vorige week uit gemaakt omdat ze bang was dat ze te verliefd werd en daardoor haar school zou gaan "verkloten".

ik heb haar voor het laatst eergisteren gezien,we hebben nog gezoend en we vonden het allebei goed voelen, we hebben afgesproken om elkaar wel regelmatig te blijven zien.

nu is mijn vraag: hoe kan ik haar terug krijgen zonder opdringerig te worden?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2016, 16:30
Elin3
Elin3 is offline
Concrete afspraken maken over hoe vaak je elkaar wil zien kan handig zijn. Bijvoorbeeld één keer in de week of in de twee weken een dagdeel (of een middag of een avond). Dan kost het haar niet te veel tijd en kan ze er goed omheen plannen.
Oud 14-03-2016, 16:36
deboy
deboy is offline
Citaat:
Concrete afspraken maken over hoe vaak je elkaar wil zien kan handig zijn. Bijvoorbeeld één keer in de week of in de twee weken een dagdeel (of een middag of een avond). Dan kost het haar niet te veel tijd en kan ze er goed omheen plannen.
eerst hadden we afgesproken 1 keer in de 3 weken, toen 1 keer in de week.
toen kreeg ik gisteren een appje dat ze me voor een langere tijd even niet meer wou zien/spreken maar vanochtend kreeg in een appje of ik donderdag een stukje met haar mee uit school wil fietsen.

nu denk ik echt: wat wil je nou?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2016, 16:38
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
eerst hadden we afgesproken 1 keer in de 3 weken, toen 1 keer in de week.
toen kreeg ik gisteren een appje dat ze me voor een langere tijd even niet meer wou zien/spreken maar vanochtend kreeg in een appje of ik donderdag een stukje met haar mee uit school wil fietsen.

nu denk ik echt: wat wil je nou?
Als zij het niet weet is dat inderdaad heel lastig. Probeer dan zelf wel duidelijk grenzen te stellen, bijvoorbeeld maximaal één keer in de week samen wat doen. Bespreek dat met haar en wijs haar op die afspraak als ze toch weer spontaan een idee heeft. Natuurlijk is het niet leuk om "nee" tegen haar te zeggen als ze je wil zien, maar haar minder zien is beter dan dat ze weer zodanig gaat twijfelen dat ze je helemaal niet meer wil zien.
Oud 20-03-2016, 13:15
Nikkisnel
Nikkisnel is offline
Idd concrete afspraken maken, maar wat heel goed zou helpen, is iets doen of maken voor haar wat haar diep van binnen zou raken. Mss een of ander gedicht of n boek met herinneringen en foto's van jullie in elkaar knutselen... Tis best moeilijk om iets te maken wat de ander kan laten ontroeren maar het zou anders toch op een super lieve manier laten zien dat je r terug wilt en nog altijd veel van dr houdt 😊
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten