Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2016, 13:08
Nikkisnel
Nikkisnel is offline
Hey, ik ben Nikki en laat k ff vanaf t begin beginnen:

Ik vond een jongen leuk, echt súper leuk, en hij heet Daan. ik wist niet of ie me leuk vond of niet. Maar later ontmoette ik Joep en toen vond k hem leuk, en hij mij, en toen kreeg k met hem nu heb k nog altijd met hem. Maar k vind m iets minder leuk als toen ik Daan leuk vond. Maar pas geleden kreeg ik te horen dat Daan mij ook leuk vindt!!! En nu vind ik Daan wéér leuk. Nu vind ik Daan én Joep leuk, en k heb nu dus al met Joep. K weet t niet zeker... Maar ik ben bang dat ik Daan toch iets leuker vind... Maar dan moet ik t met Joep uitmaken terwijl ik hem ook nog leuk vind en hij ook super veel van mij houdt, en verder weinig vriensen heeft. Of ik moet Daan zien te vergeten, maar dat lukt ook niet, omdat ik hem wss toch ietsjes leuker vind dan Joep vrees ik... En hij mij ook leuk vindt. Ik weet echt niet wat ik moet doen... Hoe erg ik ook op mn gevoel af ga, ik weet t echt niet. Iemand tips? Of weet iemand wat ik moet doen of wie ik moet kiezen?? Alvast bedanktxx

Laatst gewijzigd op 20-03-2016 om 13:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2016, 14:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het klinkt een beetje alsof je je keuze al genaakt hebt. Je zou bij joep blijven omdat hij gek is op jou en anders geen vrienden heeft en niet omdat jij graag bij hem bent. Zou jij willen dat iemand uit medelijden bij jou blijft?
Het is netter om het uit te maken als je eigenlijk vrij zeker weet dat je iemand anders leuker vindt!
Als je ze echt allebei heel erg leuk vindt kun je ook in overleg met allebei kijken of je daan en joep mag houden. Dat heb ik ook gedaan want ik ben gek op twee mensen. Maar een relatie met meerdere personen is geen beginnersconstructie.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 14:52
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Ten eerste in het begin: Als je echt verliefd bent, wordt je niet op een 2e jongen verliefd. In jouw geval dan, leuk vinden. Maar wees gewoon eerlijk, het zorgt alleen maar voor meer gedoe als je Joep aan het lijntje houdt, daar maak je hem ook niet blij mee.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 14:53
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ten eerste in het begin: Als je echt verliefd bent, wordt je niet op een 2e jongen verliefd.
Dit is niet per se waar. Zie ook de laatste alinea van de post van fizzle-fluffy.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 15:02
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Citaat:
Dit is niet per se waar. Zie ook de laatste alinea van de post van fizzle-fluffy.
Jaa okee, maar toch! Ik zou niet met iemand een relatie willen hebben als ik weet dat mijn vriend mij toch net ietsjes leuker vindt dan dat andere meisje en toch voor mij gaat. Natuurlijk wel mooi, maar t idee dat je niet de enige bent voor hem zit mij niet lekker.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 15:45
Nikkisnel
Nikkisnel is offline
Even een toevoeging... Ik ken joep veel beter dan Daan, met daan heb k nog nooit echt heel veel gesproken of afgesproken en we zijn nog.niet eens vrienden. Dus k ben bang dat áls ik t met Joep zou uitmaken en Daan kies, dat Daan minder leuk is als verwacht
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 15:54
Nikkisnel
Nikkisnel is offline
Citaat:
Het klinkt een beetje alsof je je keuze al genaakt hebt. Je zou bij joep blijven omdat hij gek is op jou en anders geen vrienden heeft en niet omdat jij graag bij hem bent. Zou jij willen dat iemand uit medelijden bij jou blijft?
Het is netter om het uit te maken als je eigenlijk vrij zeker weet dat je iemand anders leuker vindt!
Als je ze echt allebei heel erg leuk vindt kun je ook in overleg met allebei kijken of je daan en joep mag houden. Dat heb ik ook gedaan want ik ben gek op twee mensen. Maar een relatie met meerdere personen is geen beginnersconstructie.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 15:54
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Even een toevoeging... Ik ken joep veel beter dan Daan, met daan heb k nog nooit echt heel veel gesproken of afgesproken en we zijn nog.niet eens vrienden. Dus k ben bang dat áls ik t met Joep zou uitmaken en Daan kies, dat Daan minder leuk is als verwacht
Als je met dat idee jouw denkbeeldige perfecte Daan kan vergeten en vol voor Joep durft te gaan is dat prima. Durf je niet 100% voor Joep te gaan, omdat je heel nieuwsgierig bent naar wat Daan te bieden heeft, maak het dan uit. Als het niets wordt met Daan ben je single, maar dat is ook helemaal niet zo erg!
Oud 20-03-2016, 15:58
Nikkisnel
Nikkisnel is offline
Joep weet niet dat ik ook nog verliefd ben op Daan, maar het is idd natuurlijk niet goed om met iemand te hebben en ook nog iemand amders leuk te vinden. En omdat ik joep ook nog leuk vind breek k ook n deel van mn eigen hart. Maar het is zo als ik bij Joep ben, voelt t alsof ik Daan ben vergeten en nooit meer bij Joep weg wil gaan, maar als ik alleen thuis ben ofs denk ik vaker aan Daan. Bij Daan ben k niet vaak waardoor k dus ook bang ben dat áls ik het met Joep uitmaak en met Daan krijg, dat ie minder leuk is als verwacht.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 16:03
Nikkisnel
Nikkisnel is offline
Citaat:
Als je met dat idee jouw denkbeeldige perfecte Daan kan vergeten en vol voor Joep durft te gaan is dat prima. Durf je niet 100% voor Joep te gaan, omdat je heel nieuwsgierig bent naar wat Daan te bieden heeft, maak het dan uit. Als het niets wordt met Daan ben je single, maar dat is ook helemaal niet zo erg!
Je hebt gelijk maar k durf t ook daarom niet uit te maken met joep.. Mss dat ik dan single ben, en dan ook nog 2 mensen ongelukkig heb gemaakt, das gene fijne situatie om in te zitten. En Joep, Daan en ik zitten in dezelfde vriendenkring dus t is lastig om een van hun te vergeten.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 16:12
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je hebt gelijk maar k durf t ook daarom niet uit te maken met joep.. Mss dat ik dan single ben, en dan ook nog 2 mensen ongelukkig heb gemaakt, das gene fijne situatie om in te zitten. En Joep, Daan en ik zitten in dezelfde vriendenkring dus t is lastig om een van hun te vergeten.
Dan zou het ook zomaar eens kunnen dat Daan geen relatie wil met jou, omdat je de ex bent van Joep. Dat is geen reden om bij Joep te blijven als je niet serieus met hem verder wil, maar helpt misschien wel om je wakker te schudden uit je Daan-is-geweldig-droom.
Oud 20-03-2016, 16:30
Nikkisnel
Nikkisnel is offline
Citaat:
Dan zou het ook zomaar eens kunnen dat Daan geen relatie wil met jou, omdat je de ex bent van Joep. Dat is geen reden om bij Joep te blijven als je niet serieus met hem verder wil, maar helpt misschien wel om je wakker te schudden uit je Daan-is-geweldig-droom.
Ik zou wel serieus verder willen met Joep en ik weet wel dat Daan geweldig is hoor haha, de keren dát ik met Daan praatte of t gwn gezellig was met hem en zijn vrienden was hij wel heel leuk. Ik ben de hele tijd aant dagdromen over joep, dan weer daan, dan joep, ik ben gwn een heel raar kind haha.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 18:21
Verwijderd
Altijd voor jezelf kiezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten