Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Deze
![]() This is the first day of my life I swear I was born right in the doorway I went out in the rain suddenly everything changed They're spreading blankets on the beach Yours is the first face that I saw Think I was blind before I met you Now I don't know where I am I don't know where I've been But I know where I want to go And so I thought I'd let you know That these things take forever I especially am slow But I realize that I need you And I wondered if I could come home Remember the time you drove all night Just to meet me in the morning And I thought it was strange you said everything changed You felt as if you had just woke up And you said This is the first day of my life I'm glad I didn't die before I met you But now I don't care I could go anywhere with you And I'd probably be happy So if you want to be with me With these things there's no telling We just have to wait and see But I'd rather be working for a paycheck Than waiting to win the lottery Besides maybe this time is different I mean I really think you like me |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ooooh en deze, hier krijg ik gewoon een beetje kriebeltjes van in mijn buik. Zo van die stiekeme verliefdheid
![]() I hold it, I fold it I throw it on the floor I wrote it, but maybe I'm afraid That you'll be bored It's very real and true and sad And hopeful just like me It's one of those things I'll never tell I'll carve it in a tree I follow you, I watch you I thank god you're in my class I picture us in the schoolbus And we're holding each others' hand I need a plan for you to fall In love with me and then I'll make you marry me, I'll wait... I never wear my glasses when I know that you can see me You act as if I'm not around But deep down you must need me I draw you, every single Feature in my head I try to do my homework But I dream of you instead I need a plan for you to fall In love with me and then I'll make you marry me, I'll wait... I'll make you marry me I'll make you marry me I'll make you marry, marry me... I'll wait... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit was een liefdesverklaring die ik ooit voor een -toen nog wel- vriendje op mijn lichaam schreef toen hij voor het eerst bleef slapen
![]() December maar niet koud jij, liggend tussen de lakens soms ben je weg, dan ben ik ook maar soms ben je hier en ook dan ben ik ook maar ook vooral bij jou dan omdat ook dat gewoon ook kan en dan ontdoe ik mij ook van mijn kleren terwijl jij ook jij je kleding laat varen zoals een schip in een bad met veel sop want die bubbels ruiken naar zeep en naar jou als ik adem en dan begraaf ik ook mijn neus in het kuiltje tussen je schouder en je hals terwijl jij ook je arm laat zakken op mijn nét iets te blote rug maar ook dat is niet erg want bij jou kan ik bloot zijn en ook jij kan dat bij mij, toch ook? |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mijn vriend praat soms in zijn slaap. Toen we net helemaal officieel waren, begon hij in zijn slaap een beetje te murmelen en zei: 'dat ik hier nou lig met iemand die zo leuk is... hmhnhnmmm' en drukte me heel vast tegen zich aan. Even later murmelde hij mijn naam en sabbelde een beetje op mijn schouder.
Ik denk dat ik toen echt begreep dat hij me echt-echt leuk vindt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij mij gebeurde 't dat 'ie in z'n slaap zei dat 'ie 't uit wou maken, en toen ik 'm dat vertelde ontkende hij dat er wat aan de hand was. Een week later was 't uit. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik schipper een beetje tussen beide, maar toen ik dit topic maakte was ik duidelijk in een ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
verwevenheid van liefde en dood in de kunst Viking84 | 9 | 30-06-2004 15:42 |