Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2002, 19:21
verdrietje
verdrietje is offline
Gister heb ik m'n ex weer gezien. Het was echt al heel lang geleden dat we wat met elkaar hadden en we hadden elkaar ook al lang niet meer gezien.

Nu weet ik echt niet of ik verliefd op hem ben.... Ik snap echt niet hoe ik me voel.

Ik voelde me wel goed bij hem enzo. En ik vond het ook fijn om hem weer aan te raken. Maar ik weet echt niet of ik wat me hem wil.

Echt raar allemaal. Als je verliefd op iemand bent, weet je dat dan gelijk? Of kan het zijn dat je het gewoon echt niet weet????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2002, 19:29
Verwijderd
Het is gewoon heel raar als je na lange tijd je ex weer ziet....
Ik heb zelf dat wanneer ik van iemand hou, m'n gevoelens nooit helemaal zullen verdwijnen voor diegene. Dus als je iemand dan ineens weer ziet word je geconfronteerd met wat is blijven hangen. Ook was je eerst vertrouwd met je ex, je was gewend hem aan te raken en aangeraakt te worden enzo. En wanneer je hem dan weet ziet dan lijkt het heel vanzelfsprekend allemaal.

Je moet goed bedenken dat het niet voor niets je ex is. Dus of het wel zo verstandig is om contact met hem te houden en je gevoelens de vrije loop te laten.
Of je nou eigenlijk verliefd op hem bent is niet het belangrijkste. Zoiets moet opnieuw groeien.
Het belangrijkste is om terug te denken aan hoe het was toen jullie wat hadden. Is dat wat je weer zou willen? Is hij te vertrouwen? Gaan jullie niet weer dezelfde fout maken..? En wat voelt hij eigenlijk voor jou...?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:36
verdrietje
verdrietje is offline
Thnx voor je reply.
Ik realiseer me dat je weleens gelijk kunt hebben. Waarschijnlijk herrinner ik me gewoon het gevoel van toen.
Ik hoop wel dat het zo is, want hij is in ieder geval niet meer verliefd op me.

x mij
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:01
silla02
silla02 is offline
Citaat:
verdrietje schreef:
Als je verliefd op iemand bent, weet je dat dan gelijk? Of kan het zijn dat je het gewoon echt niet weet????
Uhmmm het hoeft niet altijd dat je gelijk weet of je verliefd bent of niet. Soms heb je wel is zoiets van Woowww ik ben verliefd terwijl je achteraf denkt van: tja ik vond diegene eigenlijk gewoon leuk maar ik was niet echt verliefd. Maar het kan ook omgekeert zijn. Dat heb ik ook wel is gehad...Die jongen vond mij toen leuk en ik hem niet (althans..dat dacht ik!!) We smsten heeel vaak en ik had het heel vaak over hem. En altijd onkende ik dat ik hem leuk vond. Totdat ik een gesprek met mijn tante had en die zei van: Ja je vind hem wel leuk, je hebt het alleen zelf niet door...En ja hoor ze had gelijk, ik was echt verliefd op hem.

Het kan zijn dat je echt weer verliefd op je ex aan het worden bent..maar het kan ook zo zijn dat je weer denkt aan vroeger, toen alles zo vertrouwd tussen jullie was. Dat mis je misschien toch ook al heb je het zelf niet eens door..misschien ben je er weer mee geconfronteerd toen je hem weer zag en kwamen de gevoelens van toen weer tevoorschijn...(zoals alicia ook al zei)

Ja het kan zijn dat ik weer is onzin zit te lullen hoor maar in ieder geval suc6!!!

kuzz sil
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:38
Verwijderd
Citaat:
verdrietje schreef:
Ik hoop wel dat het zo is, want hij is in ieder geval niet meer verliefd op me.
Dan kun je dus het beste of vrienden blijven, of gewoon geen contact meer houden. En als je vrienden blijft moet je ervoor zorgen dat je geen hoop meer krijgt of wat dan ook, maar goed bedenkt dat het voorbij is.

Ookal herinner je je alleen dat gevoel van toen, dan nog is het verraderlijk...volgens mij is het dan best makkelijk weer opnieuw verliefd te worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten