Beste Mede-Leden,
Graag stel ik mezelf eerst even voor. Mijn naam is marcel, bijna 18 jaar en studeer Manager Ondernemer Horeca. ondertussen zit ik in het 2e jaar.
Over Horeca, bedrijven en andere juridische zaken weet ik dus het één en ander, en weet wat er in de horeca te verwachten valt.
Mijn droom was/is altijd om een restaurant en/of nachtclub te openen. nu hebben we het in mijn opleiding vooral over Hotel en Restaurant. maar mijn visie is toch gerust op een wat chique nachtclub.
Van nachtclubs weet ik wel iets minder dus ik vroeg me af of jullie weten wat dan grote kostenposten zijn of andere dingen waar ik op moet letten in mijn ondernemingsplan.
Ik weet dat ik nu niet kan beginnen met het oprichten van mijn nachtclub, ik heb m'n sociale hygiëne nog niet en ben nog geen 21. Maar ik wil wel al mijn visie op papier zetten
mijn vraag is dus of jullie mij wat kunnen vertellen als je het één en ander weet.
Bij deze wil ik ook gelijk melden dat ik geen behoefte heb aan mensen die vertellen dat ik van alles onderschat en dat het bijna onmogelijk is etc. ik weet waar ik eventueel aan zou beginnen.
alvast heel erg bedankt!
groetjes marcel