Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2016, 17:51
DMHT
DMHT is offline
Hoi!

Ik dacht laat ik maar even snel nog een topic maken, maar dan over de waisttrainer..

Ik heb er één gehaald en weet er niet zo heel veel over. Wel weet ik dat het helpt om je buik zeg maar te vormen maar dat vet verder niet weggaat. Het liefst zou ik er zo veel mogelijk over willen weten voordat ik er aan begin.

Mijn vriendinnen gebruiken het al heel lang en gun hebben ook echt een mooi figuur alleen zie ik op internet bij recensies dat het geen ene moer doet en superslecht is.

Ik ben niet van plan om het voor altijd te gaan dragen omdat anders mijn rug zwak gaat worden
Met citaat reageren
Oud 22-04-2016, 19:30
Elin3
Elin3 is offline
Waarom vraag je je vriendinnen niet om,tips, als zij zulke goede resultaten behaald hebben door gebruik van een waisttrainer?
Oud 22-04-2016, 19:40
Mark52
Mark52 is offline
Lijkt me niet echt gezond. Gewoon gezond eten en sporten
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 11:01
Pluis
Pluis is offline
Een waisttrainer is gewoon een soort korset toch? Nadeel van zo'n strak korset dragen is dat je je buik- en rugspieren minder gebruikt waardoor je sneller blessures krijgt. Maar zo'n corrigerend hemd van bijvoorbeeld de hema is dikke prima hoor. Ik draag ze ook wel eens, het trekt je vetjes een beetje glad waardoor ze minder opvallen en strakke kleding mooier zit.

Regels voor berichten