Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2002, 16:49
chanel
chanel is offline
Ik vroeg me af hoe belangrijk jullie dat vinden tijdens de sex.
Is dit de reden dat jullie sex hebben, maakt het niets uit of het wel of niet gebeurd, is het wel belangrijk maar niet de reden voor sex?
En over het verschil tussen de jongens en meisjes qua klaarkomen, is het bij jullie nou ook het geval dat de jongen wel, en regelmatig klaarkomt, en het meisje minder/niet?
Waarom komt dat, (vraag voor de mensen die minder vaak klaarkomen dan hun partner) heeft het te maken met concentratie, op je gemak voelen, of hoezeer jij je overgeeft aan sex?

Chanel
Oud 26-08-2002, 17:52
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
chanel schreef:
Ik vroeg me af hoe belangrijk jullie dat vinden tijdens de sex.
Is dit de reden dat jullie sex hebben, maakt het niets uit of het wel of niet gebeurd, is het wel belangrijk maar niet de reden voor sex?
En over het verschil tussen de jongens en meisjes qua klaarkomen, is het bij jullie nou ook het geval dat de jongen wel, en regelmatig klaarkomt, en het meisje minder/niet?
Waarom komt dat, (vraag voor de mensen die minder vaak klaarkomen dan hun partner) heeft het te maken met concentratie,v op je gemak oelen, of hoezeer jij je overgeeft aan sex?

Chanel
nee, niet belangrijk ofzo
reden dat "we" (welke we ) sex hebben is omdat t ten eerste gewoon leuk/lekker is en daarnaast is t gewoon fijn om zo close en intiem te zijn met je vriend/vriendin
ehmz t feit dat n jongen meestal vaker/eerder klaarkomt tijdens de sex komt (lijkt mij) omdat 2/3 van de meisjes niet klaarkomt van simpelweg neuken

(al zijn er natuurlijk wel andere manieren om n meisje klaar te laten komen)
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 06:39
TMLWKY
TMLWKY is offline
DIt onderwerp is ook al tig keer langsgekomen... maargoed.

Het gaat niet om het orgasme... Je moet het orgasme zien als de ontknoping in een televisieserie: Als het deze keer niet komt kun je nog iets verwachten de volgende keer of de keer daarna.

Maar even serieus: het gaat inderdaad, zoals ruby al zei, om het intieme samenzijn
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 08:26
Verwijderd
mijn vriend komt normaal en ik veel meer dan hem(ja ik ben eens de gene die t meeste komt )

Maar als ik niet zoveel zou komen zou t me niet uitmaken,t zou misschien iets minder verslavend maken.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:39
metalgirl
metalgirl is offline
Ik vind klaarkomen helemaal niet belangrijk. Nou ja, ik bedoel meer dat ik ook errûg kan genieten zonder orgasme. Dat is denk ik omdat ik vrij lastig "klaar te krijgen" ben, dus ook wel gewend ben om te sexen zonder die onlading op het eind. Bij mijn huidige vriend lukt het wel steeds vaker, maar soms ook niet.
Mijn klaarkomprobleem zit ´m in je niet kunnen overgeven. Ik voel me namelijk totaal op mijn gemak enzo. Ik denk trouwens ook dat concentratie bij mij een probleem is.
Ik had het er toevallig vanmiddag nog over met mijn vriend, die op dat moment baalde dat ik tijdens de sex enkele momenten eerder () niet was gekomen. Ik probeerde hem uit te leggen dat klaarkomen van mij echt niet hóeft, hij snapte het wel, maar baalde er wel van.
Ik denk dus dat jongens sex zonder orgasme niet "af" vinden, of zeg ik nu iets heel doms...?
Oud 03-09-2002, 21:24
Verwijderd
Citaat:
chanel schreef:
1) Ik vroeg me af hoe belangrijk jullie dat vinden tijdens de sex.
2) Is dit de reden dat jullie sex hebben, maakt het niets uit of het wel of niet gebeurd, is het wel belangrijk maar niet de reden voor sex?
3)En over het verschil tussen de jongens en meisjes qua klaarkomen, is het bij jullie nou ook het geval dat de jongen wel, en regelmatig klaarkomt, en het meisje minder/niet?
4)Waarom komt dat, (vraag voor de mensen die minder vaak klaarkomen dan hun partner) heeft het te maken met concentratie, op je gemak voelen, of hoezeer jij je overgeeft aan sex?
1) Ik vind het totaal niet belangrijk. Ik vind het wel belangrijk dat mijn vriend komt. Klinkt heel krom, maar dat hij geniet vind ik veel belangrijker. Daarbij lijkt het me als jongen ook vreselijk om (net) niet klaar te komen. Maar ikzelf vind het niet belangrijk.
2) Nee, de reden dat ik (en mijn vriend) seks heb(ben) is de intimiteit, het is gewoon heerlijk om elkaars lichaam te voelen, dicht bij elkaar te zijn, elkaar lief te hebben. Ook al zouden we allebei niet klaarkomen, dan nog is het heerlijk. Het gaat om een gevoel dat je samen deelt. Een orgasme is niet het doel van een vrijpartij, hoewel het wel handig als 'afsluiting' gebruikt kan worden. Het maakt dus nix uit of we komen of niet. Het maakt hem ook niet echt uit, maar toch vind ik het fijner als ie wel komt. Maar dit geldt precies hetzelfde voor hem.
3) Euh, nou ik ben degene die het meeste klaarkomt. Ik kom niet clitoriaal (is dat een woord? ) klaar, maar op een hele rare manier, gewoon van het neuken. Echt gigantisch lekker is dat, en meestal kom ik zeker wel 2 keer. Hij komt meestal ook, en meestal is dat ook het moment om (even) te stoppen. We komen eigenlijk allebei elke keer wel klaar. Maar we zijn beiden heel erg gericht op de ander. Hij vindt het echt belangrijk dat ik geniet en kan ook zijn ogen niet van me afhouden als we seks hebben, zegmaar, en andersom is het net zo. Ik vind het heerlijk om hem te zien genieten, die mooie ogen erbij, en het is zooo mooi om hem te zien komen Ok, ik wijk af, haha!
4) Ik geef toch even antwoord. Het hangt bij mij af van het standje, of ik wel of niet kom. En het hangt ervan af hoe hard het gaat zegmaar. Ik concentreer me eigenlijk altijd heel erg op mijn vriend maar als ik echt voel dat het eraan zit te komen neem ik even die 'solofase', maar dit is denk ik bij iedereen wel zo.

Naja dat was wel weer even genoeg he
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 22:15
kastdeur
kastdeur is offline

het is voor mij best belangrijk. het is niet de reden dat we seks hebben voor mij. ik vind seks met hem gewoon zeer lekker en het is inderdaad intiem samenzijn.

ik vind niet dat er een verschil is. ik hoef niet perse klaar te komen, maar vind dit wle de kers op de slagroom ofzow als ik dus een orgasme wil en nog niet heb gekregen dan doe ik dat ook wel eens zelf
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten