Advertentie | |
|
![]() |
|
Zo te horen benauwde jullie relatie hem te veel en claimde jij hem te veel..
Jullie moeten gewoon even jullie eigen leven leiden en dingen voor jezelf doen, in plaats van altijd alles samen.. Je zit dan heel de tijd op elkaars lip en dat kan best gaan vervelen/irriteren.. Geef elkaar gewoon een tijdje de ruimte, ookal valt je dat zwaar.. Je kunt hem toch niet dwingen te doen wat jij wilt en je zult je daar toch somehow bij neer moeten leggen..
|
Verwijderd
|
Meis.. ik kan je 1 ding zeggen..
Jij zit waarschijnlijk in de situatie van mijn ex.. Ik had het uitgemaakt, ik had tijd voor mezelf nodig, tijd voor mn vriendinnen, tijd voor de dingen die ik wil! Ik werd ongelukkig door die relatie want ging me gevangen voelen, duurde precies 20 maanden.. Heb het dus uitgemaakt.. Heb me heel kut gevoeld daarvoor. Maar wou ook laten zien dat het niet voor niets was, en deed veel leuke dingen.. Hij beschreeef zich zo te voelen als jij je voelt.. Ik had lol, ik amuseerde me, ik ging verder met mn leven.. hij niet.. Vervolgens is hij in de armen van een ander meisje gevlucht, heeft daar nare redenen voor gebruikt voor mij en mij daarmee gekwetst. Nu is het contact verbroken, helemaal en misschien voor altijd. Ik wil je niet ontmoedigen. Maar mijn ex had dus hetzelfde idee als jij.. maar zal ik je es wat vertellen! Ik heb zelf een week niet kunnen eten, heel wat kilo's afgevallen toen.. Ik heb zelf de ogen uit mn hoofd gejankt, ben falikant ingestort enz enz enz. En hij dacht dat het zo goed met me ging. Ik wil dus alleen maar zeggen, dit doet hem echt ook wel wat hoor. Hij mist je echt wel, en hij geeft echt nog wel om je, en denkt echt nog wel aan je.. Dit is gedichtje dat mijn gevoel na het uit was beschrijft een beetje: aan het einde schijnt het licht jij verspert het mijne houdt het buiten zicht zoek en vindt elkaar ook voor jou zal de zon schijnen mijn dromen zijn al daar Ik hoop dat je hem begrijpt. Hijs technisch gaar maar puur uit mn gevoel geschreven... Als je er verder over wil praten enzo, ms om dingen beter te begrijpen kun je me mailen: dusjcrib@dolfijn.nl sterkte!! |
![]() |
|
![]() |
Die vier woorden in je titel spraken me aan, ze zijn een beetje hoe ik me nu ook voel. Het is nu 1 dag uit, na 22 maanden verkering, en ik voel me ook ellendig. Ik weet dat het beter is zo, dat het niet anders kon omdat 'het' gewoon niet meer ging. Maar ik heb toch een beetje hetzelfde gevoel als jij. Hij lijkt z'n leven gelijk weer op te pakken, het makkelijk af te kunnen zonder mij. All weet ik dat dat diep van binnen niet zo is, dat zie ik aan z'n gezicht. Hij is gisteravond gelijk gaan stappen, terwijl ik alleen maar m'n ogen eruit gejankt heb zowat. Hij kwam net nog langs om wat spullen op te halen en terug te geven, en dat doet pijn. Ik vind het vreemd om hem te zien, zo'n mooie jongen.. nu niet meer 'mijn ventje', binnenkort misschien zelfs wel 'iemand anders ventje'.
Ik voel me heel erg alleen, in die 22 maanden zijn zijn vrienden mijn vrienden geworden, en nu heb ik dus helemaal niemand meer. Ik heb het gevoel dat hij over een week al helemaal over het verdriet heen is, en ik heb voor mezelf nog zo'n lange weg te gaan.. ik denk aan de leuke dingen die we meegemaakt hebben, ik lees valentijnskaartjes en kerstkaarten, en dat maakt het allemaal nog een heel stuk erger. Hij is m'n beste maatje geworden, we zagen elkaar bijna elke dag, in drukke tijden in ieder geval om de dag. Hij bleef vaak bij mij slapen, en ik bij hem, en stappen deden we altijd samen. Nu voelt het alsof ik geen toekomst meer heb, ik wil hem terug, ik wil dat het beter gegaan was, zonder ruzies, dan waren we nu misschien nog bij elkaar. Ik vraag me af wat ik anders had moeten doen, anders had moeten zeggen, om hem bij me te houden. Sorry mijn verhaal wordt een beetje offtopic. Mijn advies aan jou is: wacht nog even af, geef hem de tijd om na te denken, en doe in tussentijd een aantal dingen die je leuk vindt om te doen, alleen of met vrienden/vriendinnen. Realiseer jezelf dat er meer jongens op de wereld zijn, als het niet goedkomt, dan vind je vast wel iemand anders. Ik weet dat je dat nu niet wilt horen (wil ik ook niet, ik wil ook alleen maar m'n ex!), maar het is toch de realiteit. Probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen, zodat je niet aan het piekeren bent. Dat ga ik ook proberen. Suc6....
|
![]() |
hey mensjuhs....
vreselijk verdrietig en gebroken... zo voelde ik me eind december 2001. mijn vriend maakte het (voor mij totaal onverwacht) uit, na 21 maandjes en 3 weken verkering te hebben gehad. ook ik dacht die weken daarna dat ik geen gewoon leven meer kon hebben. ook ik heb zowat mijn ogen uit mijn hoofd gehuild en ik sloot me op mijn kamer op zodra ik terug was van sgool. ook op sgool ging het jnaken gewoon door. nu, sinds een paar weken; ben ik definitief over mijn ex heen. ik ben er agter wat voor wanhopige jongen het is. we zijn na de eerste keer dat jet uit was nog een keer of 6 met elkaar geweest en we hebben wat leuke dingen saampjes gedaan, maar ik wil nu definitief niks meer met hem. ik kreeg deze week nog een sms waarin stond dat hij me weer es wou zien omdat ie me miste enzo (hij had zijn vriendin een dag daarvoor gedumpt, met haar heeft hij egt een knipperlicht-relatie gehad) maar ik ben er niet op ingegaan. dat zou ik een maand eerder wel doen als ik dat smsje toen had gekregen. ik laat me niet meer inpakken door HEM. egt waar, probeer je eigen leven op te pakken en laat je leven niet leiden door HEM, want dat heb ik veel te lang gedaan. ik weet het: makkelijker gezegd dan gedaan, maar ga ajb niet te lang treuren om je ex. veel sterkte en suc6, liefs buffy
|
![]() |
pffff kzit in hetzelfde schuitje (ongeveer)
morgen gaan we ff praten en ik hoop dat het goed komt. Ik ben er kapot van hij ook maar hij ging meteen die avond stappen terwijl ik die avond hoorde dat mijn oma zou gaan overlijden... maar ik heb hem de ruimte gegeven alleen de avond daarna zou ik tot half 2 oppassen en hij zou uitgaan (alweer) maar na het oppassen ben ik naar de stad gereden en heb hem opgezocht omhem een kaart te geven ik ben met hem mee naar huis gereden en we hadden effe gepraat het was een impulsieve actie maar kben blij dat ik het gedaan heb. ik d8: oh die gaat lekker stappenandere meiden versieren bla bla nee hoor meneer stond daar helemaal alleen zijn vrienden gingen niet.... best lachwekkend. in de tussentijd dat het uit was hebben we allebei onze eigen dingen gedaan savonds ff bellen en hij klinkt een stuk vrolijker en ik ook daar ben ik blij om. maar als ie morgen zegt het is definitief over zakt de grond onder me voeten vandaan terwijl ik me toch heb voorbereid. het komt altijd hard aan. je kan het beste gewoon leuke dingen doen met vrienden of vriendinnen ipv thuis zitten kniezen... Dat doet hij ook niet. De reden? om zich minder klote te voelen dan jij nu doet. Ik ben ook het type dat liever alleen op haar kamer zit te huilen dan meteen gaat stappen maar ik ben er nu wel achter dat dat niet werkt. gaan plezier maken en praat er nog eens over! veel succes meis! xxxxx
||
Citaat:
Ik wil hem tijd geven...Maar gewoon...Die onzekerheid...Verschrikkelijk. Meer kan ik er niet over zeggen. Ik weet momenteel niet wat ik moet doen of denken. En ik kan geen plezier maken zonder effe aan hem te denken....En daarna voel ik mij meestal heel slecht. Gewoon omdat ik hem verschrikkelijk mis... Ik weet wat ik allemaal fout gedaan heb. Nu da het te laat is, zie ik datte allemaal...Maar daar ben ik nu vet mee... Het enige wa ik zou willen, is nog een tweede kans. Een tweede kans om te laten zien dat ik echt wel lief kan zijn. En dat ik hem echt wel graag zie. Ik wil em echt niet kwijt... Echt nie... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gisteren ben ik met een groepje vrienden weggeweest. Eerst zijn we in een verlaten vijver gaan zwemmen. Dan zijn we spagetti gaan eten en daarna zijn we naar MIIB gaan kijken. Wel ja, het heeft ietsjes geholpen. Nu zat ik ten minste geen 100% meer met Bertje in muh hoofd... Nu maar 70% ofzow nie meer... Mis hem echt verschrikkelijk. Ik wou da hij het wist da ik het echt wel meen... ![]()
|
![]() |
Ahh, vind 't echt heel sneu voor je! Vorige week is het uit gegaan tussen mijn vriend en mij. Dacht dat ik nooit meer een andere jongen leuk zou kunnen vinden, voelde me alleen enz.
Op aanmoediging van m'n beste vriendin (die op vakantie was) heb ik heel veel mensen een mailtje gestuurd gewoon met de vraag weer 's wat af te spreken. Resultaat: deze week heb ik 4 afspraken en de rest van afgelopen week was super gezellig! Wat ik hiermee wil zeggen is: voor jullie verkering kon je ook zonder hem, nu dus ook! Je moet er zelf wat van maken, mensen komen niet zomaar naar je toe. Als je dingen onderneemt, voel je je geleidelijk aan beter en je hebt afleiding. Je komt weer onder de mensen en je zal zien dat na verloop van tijd het echt beter met je gaat. Dan zie je het weer zitten en misschien jouw (ex)vriend ook. Dan ziet hij weer dat je een ontzettend leuke en gezellig meid bent en msischien komt het dan wel weer goed! Dus ga niet zitten kniezen thuis. Das niet goed voor je en je krijgt hem er niet mee terug! Veel sterkte!!
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Juist! Dat is de goeie instelling! Ik weet het.. eigenlijk wil je het liever niet maar je voelt je daarna echt beter.
Dit heb ik gedaan: - naar m'n buurmeisje geweest, bijgekletst enz. - naar een verjaardag van m'n neef, veel jongelui->veel lol gehad - naar strandje met vriendin - naar terras met dezelfde vriendin - naar discotheek met vrienden van m'n neef - gaan zeilen met vriendin - met m'n nicht een ijsje gehaald. Heb ook wat mensen gebeld, niets verteld over dat het uit is. Want dan praat je weer nergens anders over. Soms is het dus beter het ff niet te vertellen omdatje dan ten minste over iets anders praat.
||
Citaat:
![]() Ik zal muh dagje wel proberen te vullen... Maar nog steeds hoop ik, dat hij hier sebiet met zijn brommer de straat in rijd en zegt da hij van muh houdt ![]()
|
![]() |
Tja, ik hoop ook stiekem dat ie me terugwilt hoewel ik het dan niet zou doen omdat het zo beter is. jaja, tegenspraak maar gevoel en verstand zijn 2 aparte dingen. Voor m'n gevoel nu zou ik 'm terug willen maar verstand zegt dat het zo beter is, ook voor m'n gevoel.
En meissie, je kan blijven hopen op hem maar je kan ook hopen op een ander. Blijf niet aan hem hangen, je bent nog jong genoeg om andere leuke jongens te ontmoeten. Ook al wil je op dit moment alleen nog maar hem...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het zo naar voor je, ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt en ik weet hoe ontzettend pijn dat doet. Dat gevoel in je buik, dat daar alsmaar zit.. dat je maag doet samenkrampen, en opvult zodat er geen eten meer bijpast.. Ik hoop echt voor je dat je je snel beter zal voelen en dat hij je snel duidelijkheid geeft.. cuz I know, this is hell |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het uitmaken? Wanhopigejongen | 9 | 12-04-2016 18:13 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal van een oude man grasmaaier | 5 | 12-01-2005 16:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Draak vs God [Openbaring van vragen] Kazanka | 73 | 07-10-2003 11:44 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 |