Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2002, 15:11
D-sire
D-sire is offline
Wie heeft daar mee te maken? Ikzelf gelukkig niet, maar ik merk wel dat er veel in een relatie verandert naarmate die langer duurt. Ik heb nu 9 maanden verkering met mijn vriend en het gaat nog steeds goed, alleen anders...
Oud 26-08-2002, 15:31
whizzer
whizzer is offline
heb nu maand met mn vriendin......, langste relatie tot nu toe, dus kandr nog niet zoveel over zeggen
Oud 26-08-2002, 16:18
AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Ben nu bijna een jaar een relatie met m'n vriend en woon zo'n 4 mnd samen met hem. We gaan idd een beetje in een sleur zitten. Temeer omdat hij absoluut niet van uitgaan houdt en liever op de bank tv zit te kijken.
Ik wil zelf best wel graag uit, maar ik ken niemand hier en om nou in m'n eentje te gaan.... neuj.
Dus we spenderen de meeste avonden voor de tv en af en toe gaan we bij een vriend van hem langs ofzo.
Als hij dan vraagt wat ík dan wil doen, dan kan ik nooit iets verzinnen, das wel balen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 12:17
girl18
girl18 is offline
ik heb nog steeds geen sleur ondekt en we hebben 17 november 2 jaar met elkaar..
Oud 31-08-2002, 12:23
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
je moet daar samen iets aan doen denk ik,
goed praten met elkaar bijvoorbeeld, dan wil de ander er vast ook wel iets aan doen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 12:26
lady_x
lady_x is offline
Als je relatie een sleur wordt, is het dan wel een 'goeie' relatie?
Oud 31-08-2002, 12:36
bracelance
bracelance is offline
sleur is het niet maar onze puberale verliefdheid van zweverde zweef is meer van verliefdheid overgegaan naar liefde. Ik voel nog steeds regelmatig die vlinders maar het is toch anders.
Oud 31-08-2002, 13:09
Verwijderd
ik heb nu een jaar (overmoren dat scheelt niet veel) en ik heb niet echt iets van sleur gemerkt.

ik ben namelijk nog steeds verliefd
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 13:14
HIBJ
HIBJ is offline
idee als er een sleur komt: Dansles ofzo, je hebt er beiden iets aan en je doet iet samen ( kan natuurlijk ook iets anders zijn dan dansles )
Oud 31-08-2002, 14:27
Yolcu
Yolcu is offline
Ik heb 22 maanden met m'n ex gehad, en de laatste paar maandjes merkte ik dat het allemaal te 'gewoon' geworden was. We waren er toch wel voor elkaar.. deden niet meer zoveel moeite. (Lees: hij deed niet meer zoveel moeite). Ik voelde me niet meer speciaal en was best jaloers op vriendinnen die wel speciaal behandeld werden door hun vriend. Ik had echt het gevoel dat m'n ex me als meubelstuk was gaan zien, een meubelstuk is er wel, maar je realiseert je eigenlijk nooit dat het er is.. tot je je eraan stoot..

Ik heb het er meerdere keren met hem daarover gehad, maar het drong niet echt tot hem door, hij snapte niet echt waar ik over zeurde.

Ja dit alles kun je wel 'sleur' noemen..
Oud 31-08-2002, 17:04
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Hebben jullie nog tips wat betreft je relatie ff een boost geven, als je dreigt in een sleur te komen of er ff niet veel meer aan vindt?

Niet dat ik dat vind, maar voor het geval dat he.

Mijn tip is : 5 weken uit elkaar gaan als het zomervakantie gaan. Het is natuurlijk superkloten dat je elkaar zo lang niet ziet, maar als je elkaar dan weer ziet dan is het gevoel echt supergoed, net alsof je weer opnieuw verkering hebt..

Verder nog tips?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:34
Verwijderd
Ik heb ff deze 2 topics samengevoegd, ik hoop niet dat jullie dat erg vinden
xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:38
D1984
D1984 is offline
M'n relatie wordt geen sleur; maar in mijn relatie is er in de afgelopen 1,5 jaar wel behoorlijk wat veranderd.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:46
punkyfish
punkyfish is offline
Mijn vriend en ik zijn nou 15 maanden 'samen'. Een paar maanden geleden was er wel zoiets als een sleur, maar toen kwam de zomervakantie en gingen we vaker andere dingen doen en nou na Lowlands gaat het nog beter dan daarvoor...
Als we tegen elkaar zeiden dat het een beetje saai ging worden (ja, dat zeggen we gewoon tegen elkaar), dan gingen we het weekend daarop uit ofzo, iets wat we normaal niet doen, of iets speciaals van 'ons' doen. Daarna ging het dan weer .
Oud 31-08-2002, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
xxx

Alicia
heel erg hoe durf je
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 18:05
phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik heb nu 2 jaar een relatie... en wij hebben wel in een sleur gezeten... een jaar geleden, het is ook ff uit geweest (een halve dag!!) maar toen kwamen we d'r toch achter dat we niet zonder elkaar konden....
ik denk dat het niet ligt aan wat je doen, maar aan hoe goed je bij elkaar past... Wij doen eigenlijk nooit iets bijzonders (we gaan niet uit, alleen een beetje bankhangen, soms uit eten gaan, biosje pakken that's it...)... ik denk dat je in de loop van de tijd steeds meer achter elkaars verschillen komt....en dat je toch een beetje je eigen ding wil doen...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 20:41
Verwijderd
Ik heb een relatie van anderhalf jaar gehad en de spanning was wel minder, maar er zijn altijd weer dingen die het leuk en speciaal maken. Last van een sleur hebben we niet gehad.

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 14:39
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
xxx

Alicia
Haha jah ik zocht mijn topic al! hier issie duz
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 14:41
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Ik heb nu aardig lang met mijn vriend (in totaal zo'n 2 jaar) Tis wel een half jaar uitgeweest tussendoor en toen het weer aanging was het echt super. Kep nu sinds februari weer met hem en ben nog niet in een sleur terecht gekomen. Als dat dreigt te gebeuren moet je gewoon wat leuks met z'n tweeen gaan doen, dat werkt echt supergoed
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 14:45
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Kheb nu ook negen maanden.. en kmerk wel dat et goed is als we wat anders hebben gedaan dan op de bank gehangen of wat dan ook.. Drna gaat et ineens gewoon veel beter..
Oud 01-09-2002, 15:09
snoopy
snoopy is offline
geen sleur bij ons, en dat na twee jaar!
Reageren

Regels voor berichten