Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en tsja.. zeggen dat het nooit meer goed komt.. is natuurlijk ook wel makkelijk gezegd.. maar dat gevoel.. dat heb je weleens .. zo van ik ben hopeloos... ik hoop datje het een beetje begrijpt.. en mijn leven veranderen... tsja ik vind het zo erg mijzelf niet in de hand te hebben!
||
![]() |
Citaat:
daarom vind ik het ook best erg t ezeggen dat ik het slecht met mijzelf vind gaan want er zijn mensen met veeel nmeer problemen... zoals jij mishcien.... dankjewel dat je het een mooi gedicht vind.. vind ik wel een eer thanx!!
|
![]() |
Hey Meissie!!
Mooi geschreven hoor,echt je gevoel.. en kop op, meis.. al zie je het nu even niet zitten, over een tijdje gaat dat wel weer over.. laat de moed niet zakken.. dikke knuffel miekje
||
![]() |
Citaat:
ik ben alweer btje deroverheen hoor maar t was ff een opwelling.. ik meel je nog wel even.. kusjes Eva
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Toch niet zwanger ofzo? Cucumber. | 17 | 23-06-2011 19:39 | |
De Kantine |
omg #3 Verwijderd | 500 | 22-04-2008 02:11 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tips tegen bloedneuzen AC Milan 7 | 39 | 12-09-2006 09:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
ARTistiek |
In de tram, deel II (totaal ander verhaal) | 7 | 20-07-2001 01:04 |