Advertentie | |
|
![]() |
|
Eenpersoonsbed. Heb eigenlijk plek zat voor een tweepersoons maar toen het uitging heeft mijn vriend het tweepersoonsbed meegenomen en heb ik het bed dat nog bij mijn ouders stond maar gepakt. Het is wit, van hout, valt bijna uit elkaar, en heel onhandig want als je er rechtop in wilt zitten heb je een balk in je nek.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In mijn kamer een tweepersoonsbed, best wel heel erg groot voor in mijn eentje. Als er spullen op liggen, dan laat ik die liggen (boeken, laptop, jas etc), soms vind ik die dan 's morgens op de grond. En natuurlijk mijn knuffel die niet mag ontbreken
![]() En bij mijn ouders een eenpersoonbed. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Tweepersoonsbed, 140 cm. Mijn dekbed is 2 bij 2. Ik heb twee hoofdkussens en twee sierkussens met uilen erop. Aan de kant van mijn muur ligt een stapel knuffels. Mijn onderlaken is altijd van wit katoen, met een molton eronder. Ik heb een overtrek met botanische afbeeldingen erop en één met groene en grijze ruiten. Als ik alleen slaap, lig ik meestal diagonaal in bed.
|
Verwijderd
|
![]() Ik slaap in een tweepersoonsbed onder een tweepersoonsdekbed met 4 kussens waarvan ik er één in mijn armen hou terwijl ik lig te slapen. Mijn dekbedovertrek, kussenslopen en hoeslaken zijn allemaal gebroken wit. Ik slaap niet graag met twee personen in mijn bed omdat ik maar één dekbed heb en omdat we beide naar het midden van het bed rollen. Het wordt hoog tijd voor een nieuw matras! Laatst gewijzigd op 24-04-2016 om 11:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn bed is 160 breed, smal genoeg om elkaar nog te kunnen vinden als je daar behoefte aan hebt, maar ook breed genoeg om gewoon in te slapen zonder last van elkaar te hebben.
|
ik heb mijn bed onlangs verkocht en nu slaap ik op de grond. Omdat we over een tijdje van kamers gaan wisselen ben ik er nog niet uit wat ik precies wil en wat past. Matras is 140, mijn dekbed 2x2 en nog een eenpersoonsdeken erop. Ik slaap met 2 kussens, eentje gaat onder mijn arm. Overtrek boeit me niet echt qua uiterlijk, maar ik hou er wel van als de stof niet te glad is en dat krijg je dus alleen bij heel goedkope. En altijd een badstof laken want liggen op een gewoon glad katoenen laken valt voor mij in dezelfde categorie als nagels over het schoolbord, ik krijg kippenvel als ik eraan denk.
|
Ik kan juist niet op een badstof onderlaken slapen want dan schuur ik mijn gezicht open.
Ik ben allergisch voor huisstofmijt en moet mijn beddengoed op 60 graden kunnen wassen dus ik heb eigenlijk altijd goedkoop katoen want het slijt toch.
|
Verwijderd
|
Gewoon eenpersoons, met twee sier kussens, en een gewoon hoofdkussen. Al worden de sier kussens nog wel eens opgestapeld, sinds mijn huidige kussen niet bijzonder goed ligt. Verder is het bed aan de ene zijde van de achterkant ingezakt, te danken aan een kapotte/verschoven lattenbodem.
Mijn bed bij m'n vader is beter. Twee naast elkaar, heerlijk dik matras, alle ruimte, een kussen per bed, en bovendien, niet ingezakt. ![]() |
![]() |
|
Ik heb een tweepersoonsbed (140x200) met een 200x200 dekbed, ik slaap op twee kussens. Het onderste kussen is groter en steekt uit aan de bovenkant, dus die deel ik met mijn kat. Mijn lief slaapt op 1 kussen en voor mijn eigen autistische symmetrie ligt daar nog een extra kussen, maar dat gebruikt ze meer als tafeltje voor haar telefoon. Er ligt ook nog een kussen op het voeteneinde voor de andere kat
![]() Ik heb wel graag gezellige dekbedovertrekken en het liefst van Ikea, omdat die drukknoopjes hebben en je dus niet elke dag je deken terug in de hoes hoeft te doen. Ik had wel bijna een effen zwart dekbedovertrek gekocht, maar ik realiseerde me op tijd dat ik katten heb en dat dat misschien niet zo goed combineert. Foto van mijn superduperkleine slaapkamer: ![]()
||
Citaat:
![]()
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen van kattenverjager/mosquito's vragenvragen | 42 | 06-11-2014 21:41 | |
De Kantine |
dove en slecht horende mensen debotjuh | 60 | 09-01-2004 19:56 | |
Muziek |
vage vraag (tv rclame klassieke muziek) vampiro | 8 | 02-04-2003 23:05 | |
Lifestyle |
bier door je dreads? Quantes | 7 | 12-01-2003 12:52 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |