Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2016, 17:02
Verwijderd
Slaap je in een eenpersoonsbed, tweepersoonsbed, lits-jumeauxtje? Slaap je met één kussen of heb je er zes. Gaat je voorkeur uit naar een saai effen dekbedovertrek of slaap je nog onder een spice-girls dekbed? Post voor de gezelligheid even een foto van je bed Etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Tweepersoons, twee kussens, kan me niets verrekken
Verwijderd
King Size tweepersoons bed <3
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 17:03
Verwijderd
En zoveel mogelijk kussens. En kusjes.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 17:24
Elin3
Elin3 is offline
Foto is een re-post!

Mijn bed is 160 breed, mijn dekbed wel lits-jumeaux. Ik slaap met één (slap) kussen en ben zodanig verliefd geworden op dit dekbedovertrek dat ik er een tweede van gekocht heb!
O, en mijn bed is van teakhout
Oud 23-04-2016, 17:30
Dekaloog
Dekaloog is offline
Tweepersoons met een lits-jumeaux dekbed. Zwart satijn als beddengoed. Veel kussens.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 17:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tweepersoonsbed (met zijn tweeën), 1,40m breed. Ik heb twee kussens (of eigenlijk een kussen en een oopgevouwen deken in een kussensloop), mijn vriend één en we hebben allebei een eigen dekbed. Ik heb een dekbedovertrek met een soort grijze wolkjes en een zwart-witte met bloemetjes. Ik heb druk fotobehang dus geen uitbundige overtrekken erbij.
Oud 23-04-2016, 22:04
MightyDuck#1
MightyDuck#1 is offline
eenpersoons, maar het wordt volgend jaar tijd voor een nieuwe, dit bed heb ik al zo'n 18 jaar gok ik.
Oud 23-04-2016, 22:14
Verwijderd
Citaat:
eenpersoons, maar het wordt volgend jaar tijd voor een nieuwe, dit bed heb ik al zo'n 18 jaar gok ik.
Hoe slaap je als je een dame op bezoek hebt?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 22:18
MightyDuck#1
MightyDuck#1 is offline
Ik heb nog wel een matras beneden in de kelder staan
Oud 23-04-2016, 22:23
EleventhHour
EleventhHour is offline
tweepersoons hotelboxspring, 4 kussens en een overtrek met fout klassiek patroontje
Oud 23-04-2016, 22:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Tweepersoons, met twee kussens per persoon.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 22:28
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
King Size tweepersoons bed. En zoveel mogelijk kussens.
Dit. En verder gewoon een saaie effen dekbedovertrek.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2016, 22:29
Verwijderd
Kingsize bed met dito dekbed. Allebei een kussen. Beste bed ooit.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 00:22
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik heb de mijne al 30 jaar
Oud 24-04-2016, 01:42
Kikaa*
Kikaa* is offline
Tweepersoons, met twee kussens en twee dekens en nog vier kleine kussentjes en een fleecedeken! Dekbedovertrek boeit me niet zo, icm mijn drukke muur gaat er toch nog een rustige deken overheen ondat het anders icm muur enorm druk is of überhaupt niet staat. Dekbedovertrek is dus gekleurd met figuurtjes, geen effen dekbed! Maar zit er over na te denken om mn muur te verven, dan kan ik mijn dekbedovertrek gewoon showen.

Als jullie alleen slapen, gooien jullie dan het andere kussen en dekbed van jullie bed af? Ik doe dat eigenlijk nooit, maar ken mensen die dat vreemd vinden!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 02:22
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik gooi iedereen kapot
Oud 24-04-2016, 02:29
Verwijderd
HOI KORRELTJE!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 07:34
Verwijderd
Normaal een eenpersoonsbed, maar als ik wat opschuif kan er misschien nog net iemand bij...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 07:38
Verwijderd
Tweepersoons, twee kussens, saai overtrek. Fijnste matras ooit
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 07:46
feniks
feniks is offline
Twee persoonsbed.
Met een 1 persoons dekbed. 2 persoons dekbed ook geprobeerd, maar dat leidde met 1 nacht al tot veldslagen, dus dat doen we maar niet meer.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 08:48
Verwijderd
Ik slaap in een eenpersoonsbed, want mijn kamer is te klein voor een tweepersoonsbed. Daar komt binnenkort verandering in.
Ik slaap met 3 kussens, waarvan 2 sierkussens. Eentje met een mopshond en de andere met een tekst. Mijn dekbedovertrekken hebben altijd de kleuren licht roze, paars en grijs. Want dat zijn de kleuren van mijn kamer. Nu heb ik een wit dekbed met lichte aquarel geverfde roze en grijze bloemetjes
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 09:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Als jullie alleen slapen, gooien jullie dan het andere kussen en dekbed van jullie bed af? Ik doe dat eigenlijk nooit, maar ken mensen die dat vreemd vinden!
Nee en ik ga dan ook niet in het midden liggen want dat ligt niet lekker omdat daar een dwarsbalk van de lattenbodems zit.
Oud 24-04-2016, 10:00
ecnelis
ecnelis is offline
Eenpersoonsbed. Heb eigenlijk plek zat voor een tweepersoons maar toen het uitging heeft mijn vriend het tweepersoonsbed meegenomen en heb ik het bed dat nog bij mijn ouders stond maar gepakt. Het is wit, van hout, valt bijna uit elkaar, en heel onhandig want als je er rechtop in wilt zitten heb je een balk in je nek.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 10:41
Verwijderd
In mijn kamer een tweepersoonsbed, best wel heel erg groot voor in mijn eentje. Als er spullen op liggen, dan laat ik die liggen (boeken, laptop, jas etc), soms vind ik die dan 's morgens op de grond. En natuurlijk mijn knuffel die niet mag ontbreken

En bij mijn ouders een eenpersoonbed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2016, 10:45
Miekje*
Miekje* is offline
Tweepersoonsbed, 140 cm. Mijn dekbed is 2 bij 2. Ik heb twee hoofdkussens en twee sierkussens met uilen erop. Aan de kant van mijn muur ligt een stapel knuffels. Mijn onderlaken is altijd van wit katoen, met een molton eronder. Ik heb een overtrek met botanische afbeeldingen erop en één met groene en grijze ruiten. Als ik alleen slaap, lig ik meestal diagonaal in bed.
Oud 24-04-2016, 10:45
Elin3
Elin3 is offline
Woyt, wat voor knuffel heb je?
Oud 24-04-2016, 11:02
Verwijderd

Ik slaap in een tweepersoonsbed onder een tweepersoonsdekbed met 4 kussens waarvan ik er één in mijn armen hou terwijl ik lig te slapen. Mijn dekbedovertrek, kussenslopen en hoeslaken zijn allemaal gebroken wit. Ik slaap niet graag met twee personen in mijn bed omdat ik maar één dekbed heb en omdat we beide naar het midden van het bed rollen. Het wordt hoog tijd voor een nieuw matras!

Laatst gewijzigd op 24-04-2016 om 11:15.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 16:17
feniks
feniks is offline
1:40, beschouwen jullie dat als 2-persoons? Ik vind dat smalletjes...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 16:23
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik slaap met z'n tweeën prima op een 1.40m bed hoor! Zo lang er niet één van de twee (of beide) vierkant is, gaat dat echt prima.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 18:02
Verwijderd
Het is ook maar net wat je gewend bent. Wij zijn een bed van 180 gewend maar bij mijn schoonouders slapen we in een bed van 140. Das echt wennen, we zijn allebei gewend breeduit te kunnen liggen en dat gaat toch wat minder makkelijk in een bed van 140.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 18:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik vind dat tweepersoons en voor ons is het groot zat. In een groter bed ben ik 's nachts mijn vriend kwijt
Oud 24-04-2016, 18:33
Mr Soija
Mr Soija is offline
Heb een Queensize bed. Een kussen is meer dan genoeg.
Oud 24-04-2016, 18:38
Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Het is ook gewoon officieel ene tweepersoonsbed. Je hebt verschillende maten tweepersoons.
Oud 24-04-2016, 18:54
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Het is ook maar net wat je gewend bent. Wij zijn een bed van 180 gewend maar bij mijn schoonouders slapen we in een bed van 140. Das echt wennen, we zijn allebei gewend breeduit te kunnen liggen en dat gaat toch wat minder makkelijk in een bed van 140.
Daar heb je gelijk in! Ik denk ook dat als ik uiteindelijk samenwoon en we op een gegeven moment een nieuw bed kopen dat het ook wel 160 wordt. Maar ik vind het dan soms ook irritant om tegen elkaar aan te slapen. Ik geloof dat dat aan mijn bui ligt ofzo, want soms vind ik het wel weer fijn! Maar goed, met mijn 140 bed kan je ook zo liggen dat je niet tegen elkaar aan ligt!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 19:03
EleventhHour
EleventhHour is offline

180x210
Oud 24-04-2016, 19:09
Elin3
Elin3 is offline
Mijn bed is 160 breed, smal genoeg om elkaar nog te kunnen vinden als je daar behoefte aan hebt, maar ook breed genoeg om gewoon in te slapen zonder last van elkaar te hebben.
Oud 24-04-2016, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Woyt, wat voor knuffel heb je?
Een aap!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 19:40
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ik heb mijn bed onlangs verkocht en nu slaap ik op de grond. Omdat we over een tijdje van kamers gaan wisselen ben ik er nog niet uit wat ik precies wil en wat past. Matras is 140, mijn dekbed 2x2 en nog een eenpersoonsdeken erop. Ik slaap met 2 kussens, eentje gaat onder mijn arm. Overtrek boeit me niet echt qua uiterlijk, maar ik hou er wel van als de stof niet te glad is en dat krijg je dus alleen bij heel goedkope. En altijd een badstof laken want liggen op een gewoon glad katoenen laken valt voor mij in dezelfde categorie als nagels over het schoolbord, ik krijg kippenvel als ik eraan denk.
Oud 24-04-2016, 19:41
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Een aap!
Nice
Oud 24-04-2016, 19:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kan juist niet op een badstof onderlaken slapen want dan schuur ik mijn gezicht open.

Ik ben allergisch voor huisstofmijt en moet mijn beddengoed op 60 graden kunnen wassen dus ik heb eigenlijk altijd goedkoop katoen want het slijt toch.
Oud 24-04-2016, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Een aap!
Ik ook! Die van mij heet Alex!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 19:46
Verwijderd
Gewoon eenpersoons, met twee sier kussens, en een gewoon hoofdkussen. Al worden de sier kussens nog wel eens opgestapeld, sinds mijn huidige kussen niet bijzonder goed ligt. Verder is het bed aan de ene zijde van de achterkant ingezakt, te danken aan een kapotte/verschoven lattenbodem.

Mijn bed bij m'n vader is beter. Twee naast elkaar, heerlijk dik matras, alle ruimte, een kussen per bed, en bovendien, niet ingezakt.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 19:46
Mr Soija
Mr Soija is offline
Die van mij heet Caroline.
Oud 24-04-2016, 23:14
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
140x200 Volgensmij 2 kussens (maar gebruik er maar eentje om op te liggen) overtrek maakt mij niet echt uit.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Die van mij heet Caroline.
Dat zijn de beste.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2016, 23:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb een tweepersoonsbed (140x200) met een 200x200 dekbed, ik slaap op twee kussens. Het onderste kussen is groter en steekt uit aan de bovenkant, dus die deel ik met mijn kat. Mijn lief slaapt op 1 kussen en voor mijn eigen autistische symmetrie ligt daar nog een extra kussen, maar dat gebruikt ze meer als tafeltje voor haar telefoon. Er ligt ook nog een kussen op het voeteneinde voor de andere kat
Ik heb wel graag gezellige dekbedovertrekken en het liefst van Ikea, omdat die drukknoopjes hebben en je dus niet elke dag je deken terug in de hoes hoeft te doen. Ik had wel bijna een effen zwart dekbedovertrek gekocht, maar ik realiseerde me op tijd dat ik katten heb en dat dat misschien niet zo goed combineert.

Foto van mijn superduperkleine slaapkamer:
Oud 25-04-2016, 01:16
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Mijn huidige matras is 90cm breed
Oud 25-04-2016, 01:18
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik ook! Die van mij heet Alex!
Ik heb meerdere aaps, waaronder Nikkie (omdat ie bruin is ), Sebastiaan (vernoemd naar iemand op vakantie destijds), Knakworst (omdat ie van die lange dunne armen en benen heeft)....
Oud 25-04-2016, 07:27
feniks
feniks is offline
Citaat:
Ik slaap met z'n tweeën prima op een 1.40m bed hoor! Zo lang er niet één van de twee (of beide) vierkant is, gaat dat echt prima.
Citaat:
Ik vind dat tweepersoons en voor ons is het groot zat. In een groter bed ben ik 's nachts mijn vriend kwijt
Respect, dames. ik ben best vierkant inderdaad.

Citaat:
Het is ook gewoon officieel ene tweepersoonsbed. Je hebt verschillende maten tweepersoons.
Weet ik, maar ik zou toch niet echt lekker meer slapen, verplicht zo dicht bij elkaar...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten