Advertentie | |
|
![]() |
|
Rohff is wel o.k. Maar ik houd meer van Oxmo Puccino, Lunatic, 113, IAM, Starflam, Kery James en Fonky Family ... Naja, er zijn zoveel dope lui daar, maar Rohff zit niet bij m'n favorieten.
Ik dacht zelf dat hij tegenwoordig een beetje een hit heeft. Want in frankrijk was er regelmatig reclame voor een bepaalde cd (waarschijnlijk te vergelijken met een TMF Hitzone cd ofzo..) op televisie en op die cd stond ook een nummer van Rohff. Laatst gewijzigd op 25-08-2002 om 18:19. |
![]() |
|
ROHFF=Rimeur - Original - Hardcore - Flow - Fluide
ROHFF is gruwelijk!!! hij is nu echt big in frankrijk met een paar hits TDSI(turbo diesel sport injection) Mirroir Mirroir Qui est l'exemple 5,9,1 met assia http://www.hostile.fm kan je die videoclips even checken..ik heb ze ook op mijn pc mocht iemand ze willen hebben hij is verder part of MAFIA K'1 FRY dus check ook albums van andere leden als kery james,113,manu key en de MAFIA K'1 FRY want daar zijn ook veel gruwelijke nrs met hem zijn laatste album (la vie avant la mort) is volgens mij wel big in frankrijk ook omdat er wat nrs op staan die meer mainstream zijn en niet alles zo hardcore is, maar toch ook wel weer wat echte ROHFFE nrs(hehe) en natuurlijk is hij er ook op 21 september die shit word the bomb daar oh ja zijn woordje is echt EWA bye that shit....! ps die clip is gewoon met andere gasten ik zie Cut killer maar de rest is mij onbekend, tshirt heb ik wel ![]() dope nrbord met dat ROH2F en 94(vitry)
Laatst gewijzigd op 25-08-2002 om 23:24. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[hiphop] concerten, releases etc. Fog | 500 | 10-11-2004 12:45 | |
Muziek |
goede hiphop? StijnSpoortNiet | 178 | 13-10-2004 09:45 | |
Muziek |