Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2016, 08:49
brandley16
brandley16 is offline
Hallo, ik ben al een redelijke tijd opzoek naar een relatie het maar het lukt telkens niet om iemand te vinden. ik ga ook nooit uit en ik heb zelf al moeite met nieuwe mensen ontmoeten :/. alhoewel ik wel een vriendin heb die ik echt leuk vindt maar ik weet zelf al dat zij niet verder wilt dan vrienden zijn. Hebben jullie nog tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2016, 08:57
Elin3
Elin3 is offline
Stop met zoeken! Een meisje zoeken puur omdat je een relatie wil is niet fair, zowel tegenover haar als tegenover jezelf. Jouw leven wordt met een vriendinnetje namelijk ook niet ineens perfect, of veel leuker. Daarnaast maakt het "wanhopige" zoeken naar een vriendin, jou voor een meisje minder aantrekkelijk

Zorg dat je jezelf op sociaal vlak ontwikkelt. Maak nieuwe vrienden en zorg dat je mensen ontmoet. Lukt dat niet zomaar? Ga bij een club of vereniging. Probeer daar niet rond te lopen al zoekend naar een vriendin. Wacht tot je een geweldig meisje tegenkomt waarbij je niets liever wil dan haar jouw vriendin noemen. Een relatie moet draaien om de persoon waarmee, niet om het hebben van die relatie. Investeer dus in dat ene meisje, i.p.v. te zoeken naar een kandidaat voor jouw vacature vriendin.
Oud 15-05-2016, 09:51
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Stop met zoeken! Een meisje zoeken puur omdat je een relatie wil is niet fair, zowel tegenover haar als tegenover jezelf. Jouw leven wordt met een vriendinnetje namelijk ook niet ineens perfect, of veel leuker.
Een vriendin kan je leven zeker wel veel leuker maken.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 12:16
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Een miljonair kan mijn leven ook zeker veel leuker maken, maar dat lijken ze geen reden te vinden om met mij samen te zijn! En dat terwijl ik nooit naar de yachtclub ga. Heel gek.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 16:11
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als jij niet gelukkig bent met jezelf en denkt dat een vriendin je wel gelukkig gaat maken kom je bedrogen uit. In het begin zal je gelukkiger zijn omdat je verliefd bent, maar dat gaat over en dan ben je weer net zo happy (of ongelukkig) als daarvoor. Maar goed, dat is mijn mening en die gaat wel enigszins in tegen het romantisch ideaal waar veel mensen graag in geloven
Oud 15-05-2016, 16:44
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Als jij niet gelukkig bent met jezelf en denkt dat een vriendin je wel gelukkig gaat maken kom je bedrogen uit. In het begin zal je gelukkiger zijn omdat je verliefd bent, maar dat gaat over en dan ben je weer net zo happy (of ongelukkig) als daarvoor. Maar goed, dat is mijn mening en die gaat wel enigszins in tegen het romantisch ideaal waar veel mensen graag in geloven
Je had het toch over het leuker maken van je leven. Niet gelukkiger, dat is in mijn ogen iets anders.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 18:54
bloodyb
bloodyb is offline
Dus als je leven leuker is ben je niet gelukkiger? Of andersom.
Oud 15-05-2016, 22:38
Mark52
Mark52 is offline
Hoe heb je de vriendin die je nu hebt dan ontmoet?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 23:21
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Dus als je leven leuker is ben je niet gelukkiger? Of andersom.
Uh nee, naar mijn mening hoeft dat niet per se, bijvoorbeeld als je normaal nooit uitgaat (omdat je bijv dacht dat je het niet leuk vind) maar je gaat het is proberen en je vind het super leuk en na een tijdje ga je elk weekend uit omdat je het toch wel leuk vind. Dan heb je toch een leuker leven maar dat betekent niet dat je meer of minder gelukkig bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten