Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2016, 21:07
xxxanoniempje14
xxxanoniempje14 is offline
Ik weet niet of dit het goede forum is, maar ik kon niks anders vinden dat iets met vriendschap te maken had, dus plaats ik het hier. Als er een betere plaats is en ik het over het hoofd heb gezien, zou je het dan kunnen zeggen, dan verplaats ik het daarheen.
Ik heb met een meisje bijna 3 jaar in de klas gezeten, en nu ik naar een andere klas ga merk ik pas hoe weinig contact ik heb gemaakt met de meeste van m'n klas. Ik zat dus de denken aan een van de meisjes uit m'n klas, en hoe die meer moeite voor mij heeft gedaan dan de andere van m'n klas. Ik weet nog niet of ik verliefd ben, maar ik vind haar wel aardiger dan de meeste. Ik heb haar gevraagd of ze een keer wat zou willen afspreken om wat te gaan doen. Ik ben nogal verlegen, dus ik durfde het eerst niet te vragen, maar nadat ik mezelf het wijs gemaakt dat er niks te verliezen was, heb ik het toch gevraagd. Ik heb het over whatsapp gedaan, omdat ik haar verder alleen op school zie en dan zijn er vaak andere bij. Dus ik kreeg al snel een reactie, en ze was aardig enthousiast. We hebben afgesproken wat in het weekend te doen, maar volgens mij hebben we beiden geen idee wat. Tot nu is het enige wat ik kon bedenken een ijsje halen (er is een taminga dichtbij), en dat vond ze wel leuk. Alleen, ik wil graag wat meer tijd met haar doorbrengen, om te kijken of ik echt verliefd bent en of ze mij misschien ook leuk vind, en anders vind ik gewoon vrienden ook goed. Alleen is hier een probleem, met alleen een ijsje halen zijn we misschien een kwartier tot een halfuur bezig. Ik zit hier dus vast, dus daarom vraag ik: Wat vinden meiden van 14 leuk in het algemeen? Jammer genoeg heb ik nog niet veel tijd met haar kunnen doorbrengen, dus ik weet nog niet echt wat ze leuk vind en hoe ze is. Ze is wel erg vrouwelijk, maar niet zo'n type dat uren over make-up en over alles roddelt etc. Heeft iemand tips voor mij? Ik loop hier namelijk vast en wil haar graag beter leren kennen.
Ik ben zelf ook 14 trouwens.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2016, 06:46
Elin3
Elin3 is offline
Een stuk wandelen kan leuk zijn, of samen koken/ een taart bakken. Spelletjes doen. In het Tip-topic hier op Liefde & Relatie staan een hoop goede ideeën voor activiteiten, daar kan je ook vast wat inspiratie opdoen!
Oud 14-05-2016, 11:40
PiettePeter
PiettePeter is offline
Tja, goeie vraag. Wat vinden meisjes leuk... 🤔
Je zou ook gewoon gezellig kunnen picnicken. \(._.)/
Oud 14-05-2016, 12:59
xxxanoniempje14
xxxanoniempje14 is offline
Citaat:
Een stuk wandelen kan leuk zijn, of samen koken/ een taart bakken. Spelletjes doen. In het Tip-topic hier op Liefde & Relatie staan een hoop goede ideeën voor activiteiten, daar kan je ook vast wat inspiratie opdoen!
Goede tips! Ik zal er een beetje rondkijken om te kijken of ik wat vind!

Citaat:
Tja, goeie vraag. Wat vinden meisjes leuk... 🤔
Je zou ook gewoon gezellig kunnen picnicken. \(._.)/
Haha ik denk niet dat zij van picknicken houd, en anders ik niet
Misschien later als we elkaar beter kennen, maar ik vind het een beetje raar om nu te doen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2016, 17:59
matty healy
matty healy is offline
ik ben zelf een meisje van veertien en ik vind het leuk om gewoon door de stad te lopen en bij winkels naar binnen gaan om te kijken of er leuke dingen zijn( als je dit gaat doen en ze laat merken dat ze iets leuks vind en het is niet te duur koop het dan voor haar) ik zelf vind het leuk om iets actievers te gaan doen bijvoorbeeld longboarden (maar ik ben dan ook niet erg meisjesachtig) als je echt veel tijd met haar wilt doorbrengen kan je naar de bioscoop gaan, maar als ik jouw was zou ik geen 'versier trucs'uithalen hier houden meisjes van mijn leeftijd meestal niet van.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2016, 18:13
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
door de stad te lopen en bij winkels naar binnen gaan om te kijken of er leuke dingen zijn( als je dit gaat doen en ze laat merken dat ze iets leuks vind en het is niet te duur koop het dan voor haar)
Dit zou ik niet doen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2016, 14:33
Schrödinger
Schrödinger is offline
Raceauto's, drilboren en voetbal.

Mochten deze interesses niet aansluiten op de hare, kun je ook wat meer met haar praten (al dan niet elektronisch) om meer te weten te komen over haar interesses. Niet alle 14-jarigen zijn hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 00:12
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Raceauto's, drilboren en voetbal.
I love you bruh!!
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten