Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2016, 19:57
loveyou1997
loveyou1997 is offline
Misschien apart, ik heb sieraden die ik wel wil dragen, maar doordat ik dan opgewonden word doe ik ze af omdat ik dan opeens onzeker word.

Ik wil nog steeds een paar zwarte diamantjes en nog een dogtag, schakelketting, en zilveren horloge, maar dat heb ik nog steeds niet gedaan omdat ik dan onzeker word en opwindend.

Misschien weet iemand hoe dit kan

Vroeger had ik 1 oorbel rechts toen ben ik veel gepest zou het daar mee te maken kunnen hebben, of dat ik het mooi vind en bij mij vind staan, maar misschien toch niet wil onbewust
Met citaat reageren
Oud 20-05-2016, 20:21
Elin3
Elin3 is offline
Als je het wel graag draagt kan je het misschien wel dragen als je alleen thuis bent? Opgewonden raken van je eigen sieraden op een openbare plaats is niet zo handig
Oud 20-05-2016, 20:33
bloodyb
bloodyb is offline
Misschien ze dan toch gaan dragen tot de opwinding minder wordt? Werd je toen je rechts een oorbel droeg gepest omdat dat gay zou zijn?
Oud 20-05-2016, 22:19
loveyou1997
loveyou1997 is offline
Dat zou kunnen idd.

Ja dat was zo, maar ze vonden het ook raar
Met citaat reageren
Oud 20-05-2016, 22:26
bloodyb
bloodyb is offline
Toch eens proberen om je niks aan te trekken wat anderen er van vinden.
Oud 20-05-2016, 22:39
loveyou1997
loveyou1997 is offline
Makkelijker gezegd dan gedaan.

Heeft iemand daar voor tips?

Ik ga eind juni naar Denemarken dan lijkt het mij gaaf om niet met de oorbellen in te lopen die je 6 weken in moet houden maar gewoon de oorbellen die ik wil met ketting
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 04:08
Elin3
Elin3 is offline
Tips? Gewoon doen! Doe het omdat jij het wil, omdat jij er gelukkig van wordt. Probeer dat ook uit te stralen.
Ik had een beetje hetzelfde met rode lipstick, dat vind ik onwijs mooi, maar durfde ik niet zo goed in het openbaar te dragen. Wat als mensen er wat van zouden vinden? Uiteindelijk heb ik me daar overheen gezet (met wat aanmoediging van vriendinnen). Nu draag ik het met plezier en wat blijkt? Andere mensen vinden het net zo tof als ik, en geven me zelfs een hoop complimentjes!

Doe het voor jezelf, straal uit dat jij het mooi vindt, dat is genoeg. En wie weet vinden anderen het ook wel heel tof bij je staan!
Oud 21-05-2016, 12:19
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Makkelijker gezegd dan gedaan.

Heeft iemand daar voor tips?

Ik ga eind juni naar Denemarken dan lijkt het mij gaaf om niet met de oorbellen in te lopen die je 6 weken in moet houden maar gewoon de oorbellen die ik wil met ketting
Niemand kent jou daar. Mooie gelegenheid om het te doen!

Regels voor berichten