Hallo allemaal!
Ik ben erg geïnteresseerd in de opleiding tot operatieassistent en ben benieuwd of er hier mensen zijn die daar (indirect) ervaringen mee hebben, het liefst in rotterdam e.o. Ik ben er eigenlijk al van overtuigd dat dit is wat ik wil. Ik ben vooral benieuwd naar de verschillen tussen ziekenhuizen en hoe zwaar de interne opleiding kan zijn. Hiernaast ontvang ik graag sollicitatietips om mijn kansen zo veel mogelijk te vergroten. Kort over mezelf: Ik ben 23 jaar en woonachtig in Rotterdam. Ik zit momenteel in de afrondende fase van mijn Master Psychologie en zal hopelijk aankomende september mijn diploma in ontvangst mogen nemen. Ik heb altijd een passie gehad voor het werken in het ziekenhuis en merk dat ik er nog steeds kriebels van in mijn buik krijg als ik er aan denk. Ik heb destijds voor psychologie gekozen na het VWO omdat ik geneeskunde te onzeker vond (loting), ik kon niks anders bedenken. Ik heb de studie psychologie als erg leuk ervaren, maar ik kan het werken in een ziekenhuis niet loslaten en wil nu verbreden. Het is daarbij ook nog eens lastig om werk te vinden als afgestudeerd psycholoog, dus dat is een extra motivatie natuurlijk, maar niet de voornaamste. Sinds een jaar ben ik veel te weten gekomen over leer/werktrajecten in ziekenhuizen en is er een deur opengegaan waarvan ik het bestaan niet af wist. Nou, dat was het wel zo'n beetje

...Alvast bedankt

!