Hoi allemaal, dit is voor het eerst dat ik wat op het forum zet en hoop echt dat iemand tips heeft hiermee!
Ik heb 1,5 jaar een vriend gehad en dat is eigenlijk door slechte communicatie en domheid uit gegaan. Ik heb daar in het begin enorm veel moeite mee gehad maar naar een tijdje leerde ik iemand anders kennen en begon me eindelijk beter te voelen. Toen kwam mijn ex dat hij me heel graag terug wou en toen realiseerde ik me dat ik hem ook nog enorm miste. Een tijdje verstreek en toen had ik het uiteindelijk toch uitgemaakt met mijn nieuwe vriend omdat ik nog teveel hield van mijn ex.
Toen ik tegen mijn ex vertelde dat ik het uitgemaakt had hij weer een nieuwe vriendin (liep dus steeds enorm langs elkaar af) Hij beloofde me meerdere keren het uit te maken en gaf me allemaal beloftes waar eigenlijk niks vanaf kwam. Er is toen nog heel veel gebeurd en hij heeft zoveel gelogen en me echt door een hell laten gaan. Op en duur kon ik niet meer verder zo, want ik was maar continu op hem aan het wachten eigenlijk terwijl hij het steeds maar niet uitmaakte met haar (wat hij dus wel zou doen zei die steeds).
Nu heb ik zeker 4/5 maanden geen contact meer met hem gehad. Nu kreeg ik donderdag een enorm lang bericht van hem dat het uit was met zijn vriendin omdat hij het niet langer met haar kon omdat hij teveel mij miste en me nog steeds dus terug wou.
Ik ben enorm boos om alles wat gebeurd is, maar hou wel nog steeds heel veel van hem en wil hem nog steeds graag terug maar weet niet of hij dat wel verdiend na alles en of dat wel allemaal slim is.
Het probleem is ook mijn ouders, want die weten van bijna alles en haten hem enorm en ben bang dat als ik hem nog een kans geef dat ze mij ook gaan haten. En het tweede probleem is, is dat ik in de zomer naar praag ga verhuizen. Hij zei zelf dat hij me zo graag terug wou dat hij ook wou verhuizen naar praag voor mij, ik ben er een beetje huiverig over dus ik heb verteld als hij dat echt wilt het ook moet bewijzen en aantonen dat dit niet weer gelogen is.
Moet ik hem nou nog een kans geven of moet ik het laten gaan? Vind het zo moeilijk want hou nog steeds net zoveel van hem als 2 jaar geleden maar zijn wel wat obstakels die me dus tegen houden.
Sorry voor het enorme verhaal en hoop dat er iemand is die de moeite neemt het te lezen en misschien wat advies heeft
Heel erg bedankt in ieder geval!
X