Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zij weet zeker wel wat dat met me doet heb et het hier al drie keer met haar over gehad. Maar het boeit haar niet ofzo, ze zegt tegen mij hoe ze hem niet knap vind en gewoon fan is voor de muziek, maar dan de achtergrond van een speciefieke jongen en zulke tweets plaatsen. Ik snap en geloof haar gewoon niet...
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik snap het gevoel van TS eigenlijk wel. Dat die jongen geen realistische concurrentie is verandert toch niks aan dat z'n vriendin tegen hem liegt, en dat ze ogenschijnlijk veel meer onder de indruk is van dat bandlid dan van hem? Als mijn vriend obsessief fan was van een acteur of actrice, met Tweets en foto's en liegen en negeren wat ik erover zeg, dan zou ik dat ook niet leuk vinden. Lijkt me helemaal niet raar.
Ik denk ook niet dat het een puur romantische interesse is van haar, anders zou ze zich niet zo richten op zijn uiterlijk. Dat meisjes meer van romantiek zijn is ook alleen maar omdat je om de oren wordt geslagen met dat je romantiek leuk 'hoort' te vinden en seks niet. En bij puberjongens dus weer andersom, terwijl ze toch vaak hele gevoelige crushes kunnen hebben. Daarbij - fantaseren over trouwen met iemand anders is toch veel erger dan fantaseren over betekenisloze seks? Enfin, ik vind je gevoel dus best begrijpelijk, DieEneOnbekende! Je vriendin hoeft natuurlijk niet op te houden met haar liefde voor de boyband, maar ze zou jouw gevoel wel meer mogen erkennen. Zoals jij 't beschrijft doet ze dat nu totaal niet, en sluit ze je zelfs buiten. En dan ook nog het liegen. Geen wonder dat je je slecht voelt. Krijg je wel genoeg bevestiging van haar, dat ze jou ook echt leuk vindt? |
![]() |
|
![]() |
Ten eerste bedankt voor deze reactie, fijn om te lezen dat irmand me kan begrijpen in deze situatie.
En ja ik krijgwel genoeg erkening drnk ik dat ze me leuk vind. Heb laatst nog een kaartje van haar in de post gekregen met een aantal lieve dingen er in. Maar het gevoel dat ik voor haar misschien wel een soort tweede keuze ben, daar kan ik echt niet tegen. Deze midag komt ze langs en ga ik het er toch nog een keer het met haar over hebben..... wens me succes... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
(Bovendien heeft topicstarter haar niet gevraagd naar haar tweets, dus haar uitleg daarover kennen we ook niet.) Laatst gewijzigd op 26-05-2016 om 13:43. |
![]() |
|
|