Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou als ik jou was echt even uitzoeken hoe het zit. En als het uit gaat, geef haar dan niet de eer om het uit te maken want als ze echt "vreemd gaat" is dat gwn niet eerlijk voor jou. Een keer meegaan lijkt mij ook wel een goed idee trouwens dan weet je ook gelijk alweer meer :-)
|
![]() |
|
![]() |
bedankt voor alle tips!
maar kijk, ik wou ook graag met haar uitgaan dat was all kind of mijn idee, maar het probleem is dat ze dat OOK niet wilt, en ze praat nu al gelukkig wel wat meer en ze zegt dat ik wel een keer mag uit gaan maar nu nog even liever niet, ook omdat ze die andere jongen dus zn hart heeft gebroken, en dat snap ik opsich ook nog wel ![]() dus ik zal het wel zien.. bedankt allemaal ![]() |
![]() |
|
![]() |
+ als het verslechtert ga ik wel maatregelen nemen en dan moet ik gewoon weten hoe het allemaal zit.
dus ook al is het niet netjes , tog maar haar fb f te hacke om te kijke wat ze daar voor gesprekken heeft met die gast (nee kben dan weer niet zo dat ik al haar gesprekken ga lezen ![]() maar dat doe ik alleen als het echt niet anders kan |
![]() |
|
![]() |
oke anders gezegt:
het gaat nu gelukkig al wel weer de goeie richting in, en ik heb al een paar keer gevraagt of ik met haar uit mocht(samen met haar nieuwe vrienden) alleen dat wil ze niet omdat ze bang is dat ik die jongen helemaal onder ga vragen en ze is bang dat het dan zoiezo niet heel erg gezellig word. |
![]() |
|
![]() |
ja, nu alleen maar hopen dat ze ECHT niet weer de fout in gaat en dat ze ECHT alleen vrienden wil blijven met die jongen.
en ik wil nog niet gelijk zeggen dat het nu op eens helemaal de ouden is, nee totaal niet(had ik ook niet gedacht na een week ![]() alleen ik zie gelukkig al wel iets van verbetering. maargoed ik zie het allemaal nog wel! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was sarcastisch, ter informatie. Hoe wil je nog in een relatie zitten waarbij je moet HOPEN dat ze niet meer de fout in gaat en nu al plannen maakt om als het verslechtert haar fb-account te hacken. In een relatie blijven met iemand die al gelogen heeft. Je mag niet mee uit om de jongen waar zij gevoelens voor had niet te kwetsen.
|
![]() |
|
Ik vind dat ze je als oud vuil behandelt en ik vraag je af waarom je dat pikt. En als je haar facebook account gaat hacken geef je haar ook nog eens een reden om je zo te behandelen.
Wees niet zo laf en zeg haar gewoon op de man af dat je haar niet meer vertrouwt (want daar komt het op neer als je overweegt om haar facebook te hacken). Wat zij doet is respectloos, maar wat jij overweegt is dat al helemaal.
|
Het is normaal voor iemand van jullie leeftijd om wat meer uit te gaan en daarbij nieuwe vrienden te leren kennen, maar zij lijkt nu inderdaad wel iets voor je achter te houden. Weet je waar ze altijd uit gaat? Misschien kun je daar eens met je eigen vrienden heen, gewoon om te kijken hoe het er is. Dan hoef je haar niet de heel avond aandacht te geven, maar heb je zelf ook iets te doen. Op die manier hoef je toch ook niet bedreigend te zijn voor die andere gast?
|
Maak het alsjeblieft uit. Als je nu al aan het plannen bent haar Facebookaccount te hacken, dan is het einde al wel in zicht hoor. En wat denk je daar nu voor bewijs uit te kunnen halen? Wie weet praat ze helemaal niet met die gast via Facebook, maar doet ze dat op een andere manier.
|
![]() |
||
Citaat:
Na de eerste paar posts snapte ik er al helemaal niks meer van. Of je bent geen 17 jaar, of je weet je niet te gedragen als een 17-jarige. Want ik zou denken dat je dan wel beter weet dan zoals je nu bezig bent.. Laat haar merken dat zij fout zit. Ik zou zeggen dat ze lekker met die andere vent verder mag gaan als ze zo doorgaat. En facebook hacken.. tjonge jonge..
|
Verwijderd
|
Als je eeuwig blijft hangen kun je haar inderdaad nog minder snel vergeten. Je kunt dit maar beter zo snel mogelijk afkappen, uitmaken, doorgaan met je leven. Je bent pas 17, dus het niveau waarop zij jouw leven vormt op dit moment is waarschijnlijk niet zo hoog als op latere leeftijd. Je komt er wel overheen.
|
![]() |
|
![]() |
Als ze niks wil moet je haar volgen en dan de locatie onthouden en daar dan met vrienden heen gaan als zij er ook is en dan praten want dan is ze vrolijk of ze kan ook drugs of alcohol nuttigen als het is uitgewerkt dan kaffer je degene waar je het meest van af dus gewoon doen als je erachter komt dat ze drugs gebruikt praten en anders uitmaken
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Maar ik heb helemaal niets gezien over drugsgebruik?
![]() En waarom toch al die moeite om haar te volgen of haar facebook te hacken of per se met haar mee uit gaan om die andere jongen te zien? Volgens mij is dit al op het punt aangekomen dat het echt niet meer goedkomt, al is het alleen al omdat het vertrouwen weg is. @TS: hoe is ze de fout in gegaan trouwens? Is ze daadwerkelijk vreemd gegaan? Of had ze "alleen" een oogje op iemand anders (niet dat dat niet genoeg reden is je kut te voelen hoor, maar nu haar gesprekken gaan lezen suggereert dat je denkt dat er meer is gebeurd)? |
![]() |
|
![]() |
Hey mensen, het is alweer hele tijd geleden dat ik voor het laatst op dit forum zat(2 jaar?).
Maar bedacht toch nog even een update te geven over dit topic om te laten hoe het nou verder is gegaan. Na aantal ongeveer twee maanden gedoe, een keer aan mijn vriendin gevraag of ik haar whatsapp berichten van die gozer mocht lezen. Dat wou ze in het begin niet, en ze begon met huilen. Ik werd boos omdat ik wist dat er "geheime" in stonden die ik niet mocht lezen. Uiteindelijk heb ik toen gezegd dat ze het mij moest laten lezen, anders zou ik weg gaan en het uit maken. Toen heeft ze het toch laten lezen. En ja hoor.. Ze had blijkbaar echt een oogje op die jongen en hij ook op haar. Er stonden dingen zoals: "Ik vind hem leuk(mij dus) alleen ik vind jou ook heel leuk <3, iets over leuk hebben geschuurd en nog wat dingen. Waarna ik boos werd. Mijn hart was op dat moment gebroken. Niet alleen vanwege het feit dat ze iemand anders leuk vond maar ook omdat ze hier zo lang over loog. Vervolgens zij ze dat ze hem echt uit haar leven zou halen en dat ze echt nog van mij hield. Veel mensen hebben het op dit forum, en in het echt al vertelt.. "maak het uit!". maar dat kon ik niet. Ik kende haar toen al 5 jaar, en had al meer dan 2 jaar met haar. Dat kon ik niet zomaar laten zitten. Al loog ze nog zoveel. Daarom gaf ik haar nog een laatste kans. Paar weken later zijn we op vakantie gegaan, dat hadden we namelijk al gepland en geboekt. Ze heeft toen echt bewezen dat ze nog écht van mij hield. Nu zijn we alweer 2 jaar verder (ongeveer?) en we zijn nog steeds bij elkaar. (Dus al zo'n 4,5 jaar) Ik zou mij niet voor kunnen stellen hoe ik zonder haar zou moeten leven. Gelukkig heeft ze ook echt de vriendschap met die jongen verbroken, al werken die gozer nog wel bij haar op werk, maar negeren ze elkaar(waar ik heel blij om ben) maar... Die tijd dat ze zoveel loog heeft een hele grote invloed gehad en eigenlijk nog wel steeds. Ik vertrouw haar met alles. Behalve als het gaat over uitgaan. Tot op de dag van vandaag heb ik er nog steeds moeite mee om haar daarmee te vertrouwen. Al is de kans heel klein dat ze weer zou liegen. En daarnaast moet ik nog best vaak terug denken over die tijd. ik heb het nog niet helemaal los kunnen laten. Wat mijn vriendin maar al te goed weet. Kortom: blijf eerlijk tegen elkaar doen, al gaat het over zo'n *** onderwerp. PS. sorry voor dat "Facebook hacken" was dat niet echt van plan maar was op dat moment echt pissig toen ik dat schreef. Ow en veel van jullie hadden over drugs gebruik, maar dat was het niet ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Problemen met m'n vriend en m'n moeder Daantje_0705 | 18 | 08-10-2011 14:47 | |
Liefde & Relatie |
wachten of niet? Roffachick | 48 | 14-02-2006 16:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom hebben sommige Christenen toch zo'n hekel aan accupuntuur enzo? KMBA | 149 | 29-06-2005 08:57 | |
Liefde & Relatie |
Leeftijd Verschil Maguire | 102 | 26-08-2004 09:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Overleven metallica | 20 | 25-06-2004 21:26 | |
Liefde & Relatie |
Houdt ze nog van mij? ricardowww | 12 | 17-12-2002 13:45 |