Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar een goedkoop maatpak is niet per se beter dan een confectiepak in die prijscategorie lijkt me? Maar Groupon is wel een goede, ik zal eens rondkijken! |
![]() |
|
Verwijderd
|
https://www.groupon.nl/deals/gg-tailors-mark-5-7
Dan heb je wel deze maar dan moet je zelf je maten doorgeven, dat lijkt me toch nogal een risico voor zo'n pak.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mijn vriend heeft een (vind ik) mooi pak van de WE en daar kunnen ze ook gewoon pijpen korter maken enzo. Dat lukt zeker met dat budget.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Mijn vriend is ook volwassen maar een cadeau van honderden euro's krijgt mijn vriend echt niet hoor. We geven elkaar iets wat we leuk vinden en graag willen hebben maar geen peperdure dingen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu jij, waarom niet? Ik ben van huis uit niet gewend om Aziatisch te eten, hard te zuipen en nog wel een ding of dertig die ik wel doe, ik snap niet zo goed waarom dat een rol speelt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En opvoeding speelt hierin denk ik best mee. Het is geen enorme prestatie om een jaartje ouder te worden (onder normale omstandigheden), een cadeau geven is leuk, maar je hoeft iemand niet groots te belonen of extreem te verwennen. Dat je om iemand geeft kan je altijd tonen, en hoef je niet per see uit te drukken in de waarde van een verjaardagscadeau.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-06-2016 om 20:51. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ja qua budget, dat is gewoon een beetje zo gegroeid de afgelopen jaren. Ik vind cadeaus kopen en geven superleuk (althans, voor mijn echt naaste personen) dus ik geef sowieso altijd meer uit dan eigenlijk de bedoeling is
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk wel dat het meespeelt. Als ik nooit een duur cadeau gehad heb, zou het ook niet snel in me op komen om dat voor iemand anders wel te doen omdat het begrip 'cadeau' in mijn belevingswereld gewoon iets relatief kleins is. Daarbij heb ik het geld ook niet om iedereen maar dure cadeaus te geven.
|
Verwijderd
|
Ik zeg ook, budget maakt niet zoveel uit
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Voor mijn vrouw en dochter spaar ik gewoon voor mooie verjaardagskadootjes. Juist omdat wij het ook niet echt superbreed hebben, maar ik wel er iets tofs van wil maken. Ontopic: ik zou het in zijn hobbysfeer zoeken. Laatst gewijzigd op 15-06-2016 om 06:28. Reden: de tenen van spawn again |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 |