Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Stel... ik moet een beslissing maken of ik bij mijn vriend blijf of niet, mijn gedachten(hoofd) zegt: Ik zal wel moeten, anders ga ik kapot, al vind ik het wel heel moeilijk .......met als gevolg dat je je door deze gedachtens rot gaat voelen...'t doet je pijn in je hart......dus die gedachtens maken het dat je je rot gaat voelen...... Op een gegeven moment is het misschien wel zo dat het een automatisme wordt en dat je niet eens meer aan je vriend hoeft te denken..en je voelt je al rot...omdat het zo ingebakerd zit in je "hart"; je gevoel, je ziel.
|
idd maak je zo'n beslissing met beidden...
Maar stel: het is al uit...En in je hoofd zitten een paar herinneringen die je met hem hebt meegemaakt, maar ze doen je niet zo veel meer... En dan zit er in je hart het gevoel dat je iets kwijt bent, een stukje van jezelf dat je verloren bent, en hoewel je hoofd niet perse bij HEM is, voel je nog steeds dat hij het is wie je mist... en daar gaat dit gedichtje over ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door iamre18 (29-11-2001).]
||
Citaat:
Ik kan makkelijk zonder hem nu, en ik hoef niet meer aan hem te denken, maar zelfs als ik bij mijn vriendje ben, blijft dat lege gevoel toch een stukje van hem...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik durf het niet te sturen.. saninge | 12 | 21-05-2013 15:35 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Liefde & Relatie |
Hoofd of hart? Rode Kool | 8 | 13-02-2003 19:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |