Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2002, 11:00
86dagreed
86dagreed is offline
sjeeeezus wat aso goed.

Leuk tentje ook, 2.5 uur reizen met een vriend en we koimen daar, gezellig cafetje rotown, ik vraag voor zekerheid aan lui ' hier speelt onelinedrawing en new end original vanaovnd toch?'

zeggen ze: ' er speelt wel iets vanavond' , 2.5 uur voor gereisd

Sjonge zeg, die Jonah kan echt vreselijk goed zingen, acapella, covers van deftones, madonna, jawbox en far. echt heel mooi, weet niet of er nog meer mensen zijn geweest?
Oud 22-08-2002, 15:41
lostprophet
lostprophet is offline
ja ik was er ook, et was idd supergoed, alleen jammer dat ie met old zo weinig nummers speelde, maar ja, hij moest daarna ook nog optreden met neo natuurlijk jonah is echt een supercool figuur om naar te luisteren en om te zien, hoe hij zich gedraagt op het podium enzo

en neo was ook nog erg goed natuurlijk meteen ff het cdtje gekocht, die ook erg vet is
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 17:50
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
lostprophet schreef:
ja ik was er ook, et was idd supergoed, alleen jammer dat ie met old zo weinig nummers speelde, maar ja, hij moest daarna ook nog optreden met neo natuurlijk jonah is echt een supercool figuur om naar te luisteren en om te zien, hoe hij zich gedraagt op het podium enzo

en neo was ook nog erg goed natuurlijk meteen ff het cdtje gekocht, die ook erg vet is
waar stond jij dan?
Reageren

Regels voor berichten