Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
check www.ticketservice.nl
|
![]() |
||
Citaat:
![]() trouwens, iedereen zit breezerdrinkers ook af te zeiken dus ik denk dat ik maar weer es een sixpack van die dingen in huis haal ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Denk je nou echt dat je met zo'n opmerking raakt.... Liever smirnoff eigenlijk....ja, ik luister nu-metal....duz? Ik luister net zo makkelijk naar Born From Pain of Madball.....kbeperk mezelf gewoon niet zodat ik andere mensen moet gaan afzeiken om me te vermaken, ik kan gewoon bijvoorbeeld een korn cd opzetten, of wat jou misschien nog wel minder lijkt, Linkin Park.... Of val ik nu de verkeerde aan.....zoja, sorry :-)
|
korn is gewoon een kloteband, wat dat betreft ben ik het helemaal met a new nois eens...
ga dan muziek maken waar je je gitaar ook echt gebruikt ip.v die irri geluidjes/piepjes te maken, en waar je tenminte echt zingt (in de breedste zin van het woord) dan een beetje te lopen kreunen in de microfoon
||
Verwijderd
|
Citaat:
be gone you fiendish drink l0l /me is het met parmadinges eens, ik luister zelf ook nog wels naar Korn en LP |
![]() |
|
jullie moeten niet allemaal zeggen dat korn een kloteband is, want vroeger vonden jullie ze waarschijnlijk zwaar stoer.
ik heb een hekel aan mensen die ze eigenlijk nog wel leuk vinden, maar gewoon doen alsof ze het niet vinden. Muziek is niet voor meelopertjes maar voor mensen die het echt goed vinden, dus als jullie het klotemuziek vinden reageer dan niet, maar ga niet net zoals alle andere meelopertjes staan zeiken dat het een kloteband is want ooit waren ze dat niet.
||
Citaat:
onderbouw eens.. ![]() mja.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kijk bijvoorbeeld naar de bruggers op mijn school, minstens 10 hebben Korn shirts. dat hoeft natuurlijk niets te zeggen, maar ik trek zo m'n conclusies. |
![]() |
||
Citaat:
Wat een gezeik hier trouwens. KoRn blijft mijn favoriete band - en nee ik ben geen brugger meer ![]() Dat gegeneraliseer word je ook doodziek van - er zijn ook mensen die naar Korn luisteren omdat zij dat gewoon een goede band vinden, en niet om iets te bewijzen of zo. Punt. En als jij ze nix vind, lekker dan. Je vind ze nix, is niet jouw stijltje, maar zeg dan niet dat ze zo 'slecht' zijn of commercieel, want dat zijn ze niet. ('jij' in het algemeen dan he) En zaterdag sta ik vooraan in de alpha ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
leer jij ook eens lezen, broertje. ik zeik Korn zelf niet af, ik heb het over een deel van de fans. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken ook bands waarvan ik het mijne denk, maar als mijn vrienden da graag horen, dan respectere kik da gewoon. Dus zegt alstublieft es iet zinnigs in plek van iedere kornfan hier af te kraken. |
![]() |
|
Ik luisterde al naar Korn toen die eerste plaat hier in Europa nog niet eens uit was... so what? En ik luister toendertijd net zo graag naar Morbid Angel, At the Gates, Alice in Chains, Death, Biohazard en weet ik allemaal wat voor een bands... Dus ben ik nu een meeloper omdat ik ze NOG STEEDS GOED VIND???? En al altijd al goed gevonden heb eigenlijk. Of ben ik nu niet TRUE (hahaha.
![]() So fucking what... D'r zouden eens wat meer mensen moet komen hier die muziek met hun oren luistern ipv met hun ogen.. En oh ja Infaustus: Met argumenten als gekreun ipv gezang kun jij als death-metal liefhebber niet aankomen, verzin aub wat beters.... En echt gaan gitaarspelen? tja... hehe, muzikale vernieuwing heet zoiets. En je hoeft daar niet in mee te gaan, maar ga het niet op die manier lopen kraken..
|
en oh ja: Korn heeft in z'n eentje een compleet nieuwe metalsound gedefinieerd en daar mag wel eens een beetje respect voor getoont worden... Zij zijn degenen geweest die het aangedurft hebben iets nieuws te proberen in ingekakt metalland
nadat Kurt Cobain zichzelf en de grungre-scene had kapotgeschoten. Trash was dood, death-metal ingekakt, black-metal bestond alleen nog maar tussen de fjorden en heavy-metal alleen in Duitsland, kortom: HET WAS OOK WEL EENS TIJD VOOR WAT NIEUWS... Vind het kut, of vind het prachtig: maar vernieuwers zijn het en de band is (ook in hedendaags nu-metallland) nog altijd uniek...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Korn concert afgelast! Sacrilege | 15 | 13-06-2006 14:49 | |
Muziek |
Het grote "zeik eens een alto af" topic Eresh'kigål | 384 | 06-08-2004 11:58 | |
Muziek |
eerste concert Stamping Zhanz | 163 | 27-01-2004 13:46 | |
Muziek |
korn, slipknot en metalica concert my-number-666 | 4 | 19-12-2003 20:13 | |
Muziek |
KoRn Concert blaze | 12 | 05-09-2002 23:34 | |
De Kantine |
zekere verwachting ]{ing | 32 | 05-07-2002 22:31 |