![]() |
||
Citaat:
|
Vaak kun je internetbestellingen ook laten afleveren bij een Kiala punt. Dat is eigenlijk hetzelfde idee als een postkantoor, alleen bezorgen ze het nu bij een winkel. Via die site van dat bolle blauwe mannetje heb ik al vaak dingen laten bezorgen bij een kiala punt, en het bevalt prima. Ik weet alleen niet of ze daar ook dildo's enzo verkopen...
||
Citaat:
Niet een enorm uitgebreid assortiment, maar ze hebben ze wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Is dus wel mooi dat ze het hebben, want zelfs al staat met grote letters bol.com op de doos, dan zal toch niemand denken dat er een flinke tarzan in zit...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Latersss |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja precies.. ja ik gleed uit in de badkamer en.... ![]() |
![]() |
|
![]() |
hallo,
Ik heb ditzelfde probleem gehad en vond je vraag via Google dus zal even vertellen hoe ik heb het opgelost! ![]() ![]() Heel simpel eigenlijk, gewoon via online shops. Gewoon laten bezorgen bij een pakket-afhaalpunt of als je ouders niet thuis zijn. Deze zijn echt discreet, staat een heel ander bedrijf op het pakketje enzo: http://www.erotishop.nl/ http://www.pabo.nl/sex-toys/dildos succes en enjoy!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf ga ik nooit voor de goedkoopste shops, het verschil is meestal toch maar 2 of 3 euro en dan heb ik het liever goed (snelle bezorging, echt discreet- dus andere bedrijfsnaam als afzender op pakket, goede kwaliteit, enzovoorts). Groetjes ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
eigen vibrator of dildo -thatGirl- | 51 | 25-05-2016 18:27 | |
Seksualiteit |
jongen en dildo tjerkio16 | 11 | 05-09-2014 22:47 | |
Seksualiteit |
dildo? 108934RS | 17 | 03-01-2013 09:25 | |