Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2016, 18:45
HolaitsAnna
HolaitsAnna is offline
Goedenavond,

Ik had een klein probleempje, ik scheer me regelmatig, en altijd als ik mijzelf scheer, dan maak ik -als het waren- een schaafwond.

Ik gebruik regelmatig een nieuw mesje. Was me gewoon goed. Gebruik onder andere scheerschuim, en ga maar 1/2 keer over de huid met het scheren... Verder smeer ik het na het douchen altijd even in met zinkzalf.

Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen? Ik baal er zelf echt van namelijk!

Gegroet,
HolaitsAnna.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2016, 18:51
Elin3
Elin3 is offline
Welk deel van je lichaam probeer je te scheren? Hoe je het scheren het beste kan aanpakken kan nogal verschillen afhankelijk van het oppervlak aan huid wat je scheert.
Oud 23-07-2016, 19:07
HolaitsAnna
HolaitsAnna is offline
Citaat:
Welk deel van je lichaam probeer je te scheren? Hoe je het scheren het beste kan aanpakken kan nogal verschillen afhankelijk van het oppervlak aan huid wat je scheert.
Ik scheer eigenlijk alles, ofja, veel, rondom daar beneden, mn benen en mn oksels.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2016, 19:13
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik scheer eigenlijk alles, ofja, veel, rondom daar beneden, mn benen en mn oksels.
Waar heb je voornamelijk last van schaafwondjes?
Een vriendin van mij had ook snel schaafwondjes wanneer ze bijvoorbeeld haar oksels geschoren had. Je zou dan voor die plekken een andere manier van ontharen kunnen overwegen (harsen, waxen, ontharingscrème, epileren).
Oud 23-07-2016, 19:19
HolaitsAnna
HolaitsAnna is offline
Citaat:
Waar heb je voornamelijk last van schaafwondjes?
Een vriendin van mij had ook snel schaafwondjes wanneer ze bijvoorbeeld haar oksels geschoren had. Je zou dan voor die plekken een andere manier van ontharen kunnen overwegen (harsen, waxen, ontharingscrème, epileren).
Ja inderdaad, heb er 2 van de 4 al geprobeerd, de andere 2 ook maar eens proberen, thanks!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2016, 02:17
Pervect
Pervect is offline
Je zou een elektrisch beenscheerapparaat kunnen kopen, die zijn redelijk veilig en kun je jezelf dus ook minder snel verwonden, ook bij je oksels. Tenzij je een stoeptegel van een kluns bent
Met citaat reageren
Oud 24-07-2016, 07:54
HolaitsAnna
HolaitsAnna is offline
Citaat:
Je zou een elektrisch beenscheerapparaat kunnen kopen, die zijn redelijk veilig en kun je jezelf dus ook minder snel verwonden, ook bij je oksels. Tenzij je een stoeptegel van een kluns bent
Hihi nee hoor! Zo erg is het ook weer niet! Bedankt voor je tip!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten