Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2016, 21:51
pokefan 2.94
pokefan 2.94 is offline
Ik Ben een meisje van 16. en ik Ben verliefd op een jongen uit mijn klas alleen ziet hij mij niet staan en mijn cijfer lijden er onder omdat ik maar steeds aan hem denk. ik heb van alles geprobeerd: andere kleding, ander haar en aandacht trekken. Maar niks werkt wat maakt mij aantrekkelijker of trekt de aandacht van deze jongen?

Laatst gewijzigd op 01-08-2016 om 22:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2016, 22:02
Durian
Durian is offline
Heb je al eens met hem gepraat? Hoe weet je zo zeker dat hij jou niet ziet staan?
Oud 02-08-2016, 07:41
Elin3
Elin3 is offline
Waarom zou je vanalles aan jezelf veranderen voor een jongen. Als je op termijn een relatie met hem zou krijgen wil je ook dat hij met jou is om wie jij bent. Het is prima om leuke kleding te dragen en er verzorgd uit te zien, maar gooi niet je hele identiteit over boord om maar zijn aandacht te trekken.
Oud 02-08-2016, 15:37
pokefan 2.94
pokefan 2.94 is offline
Waarschijnlijk hebben jullie gelijk maar hoe zou ik met hem een normaal gesprek kunnen beginnen. Hij zit altijd bij zijn vrienden. ik heb hem nog nooit alleen gezien en jullie weten hoe jongens in een groep zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2016, 22:41
SVT
SVT is offline
Om te beginnen: Blijf vooral jezelf. Je hebt er niks aan om van alles aan jezelf te veranderen. Vrijwel altijd word een jongen gek op een meisje die gewoon doet zoals ze ook echt is. De dingen die je doet zijn voor hem ook niet persé duidelijk. Geloof het of niet, mannen zijn lang niet altijd even goed in signalen oppikken. Herkennen ze die wel, willen ze vaak alsnog zekerheid.

Ik zou zeggen: Zorg dat je op de een of andere manier in contact met hem komt. Roep een vriendin bij je, ga een keer bij hem staan, spreek hem een keer tijdens de les aan of stel voor om met een groep uit je klas wat te gaan doen. De regel dat de jongen altijd maar de eerste stap moet zetten is naar mijn idee al lang passé.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2016, 13:41
Jorrt01
Jorrt01 is offline
^ dat ja.

Jongens vinden het ook fijn als een meisje eens de eerste stap zet.

Als je hem niet aan durft te spreken ofzo, like een foto van hem op insta (en niet die er net 1 uur op staat), als hij geïnteresseerd is zal hij waarschijnlijk wel iets terug liken.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2016, 15:59
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Voeg hem toe op facebook, probeer via via zijn nummer te krijgen en praat dan met hem
Met citaat reageren
Oud 03-08-2016, 18:25
Dekaloog
Dekaloog is offline
Jezelf goed kennen, zelfverzekerd zijn en inzicht hebben in je emoties.

Slim en grappig zijn. Weten wat je wil.

Niet bang zijn voor je eigen seksualiteit.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2016, 21:09
pokefan 2.94
pokefan 2.94 is offline
Bedankt voor al jullie reacties met die goede tips. ik zal het meteen proberen . En als jullie nog mee tips hebben zijn die altijd welkom.

Laatst gewijzigd op 04-08-2016 om 06:10.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2016, 00:29
bartus
bartus is offline
Hallo pokefan 2.94

Gewoon even met hem praten misschien wat proberen af te spreken..
Kan gewoon via insta joh. Een jongen zal het waarderen als een meid een keer de eerste stap zet geloof mij maar..

Gr Bart
Met citaat reageren
Oud 10-08-2016, 20:32
pokefan 2.94
pokefan 2.94 is offline
Goed nieuws ik heb de eerste stap gezet ik heb hem en nog een paar jongen en meiden uit mijn klas gevraagd mee te gaan naar paintball. Best orgineel voor een eerste "date" maar ach ik hoop dat het leuk wordt en ik wil jullie nog bedanken voor de tips xx mij
Met citaat reageren
Oud 10-08-2016, 23:48
Dekaloog
Dekaloog is offline
Goed gedaan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten