Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2016, 17:51
Meisje200015
Meisje200015 is offline
Hoi ik ben 15 jaar en heb een probleempje: als ik met school ga zwemmen (om de 14 dagen) vanaf februari werd mijn slipje bijna elke keer gestolen maar ik weet nog steeds niet door wie en ik draag altijd rokjes en mijn vrienden komen graag aan mijn kontje enzo (zoals bij al mijn vriendinnen) dus dat is niet echt fijn als ik dan geen slipje aan heb maar nu vroeg ik me af of nog iemand dit al heeft meegemaakt en wat jullie hebben gedaan daartegen
Oud 15-08-2016, 19:04
bloodyb
bloodyb is offline
Lekkere "vrienden" dan! Misschien kan je ze de volgende keer dat ze dat eens vertellen hun fikken thuis te houden en als dat niet helpt een tik in hun bek!
Oud 15-08-2016, 19:05
Elin3
Elin3 is offline
Wordt je onderbroek uit je tas gestolen? Heb je al geprobeerd om een extra onderbroek mee te nemen? Dat zou ik namelijk wel doen. En het even melden bij de leerkracht, want het is niet de bedoeling dat jouw eigendommen gestolen worden. Ik neem aan dat andere meiden je slipje uit de kleedkamer stelen...? Zijn er geen kluisjes in het zwembad waar je je spullen in kunt bewaren?
Oud 15-08-2016, 19:37
Meisje200015
Meisje200015 is offline
We moeten ons gerief in kluisjes leggen en het zijn aparte kleedhokjes en aan een leerkracht heb ik het nooit durven zeggen omdat het nogal vreemd is en ik zal proberen eens een 2 de slipje mee te nemen
Oud 15-08-2016, 21:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je woordgebruik en(gebrek aan) verdere postgedrag hebben ons twijfels gegeven over je identiteit. TS kan mij of een andere forumbaas een pm sturen als dit topic toch weer open moet en we een valse inschatting hebben gemaakt!
Topic gesloten

Regels voor berichten