Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2016, 19:20
Mr Soija
Mr Soija is offline

Oud 09-09-2016, 19:20
Mr Soija
Mr Soija is offline
Je ziet bijna dr punchi. Die ze a la Nicki Minaj tegen de grond aan slaat.
Oud 09-09-2016, 19:40
Carn
Carn is offline
Ik vind er weinig aan. Ik snap je vergelijking met Flashdance ook niet echt, behalve dat er dus een griet in een skimpy outfit in zit die danst. Gerri Halliwel's 'Raining Men' video is daarentegen wel (deels) duidelijk op die scene uit Flashdance gebaseerd. Ik vraag me af of je dus een debiele vergelijking maakt, of dat je mentale problemen hebt. Misschien "why not both".

Gezien de video verder naast 'heuj een lekker wijf wat danst" weinig voorstelt is het natuurlijk het vraagstuk of men een stripper-met-danstalent heeftgevraagd, of een danseres-met-weinig-bezwaren-tegen-vleesch-laten-zien. Gezien de tieten en alle cliche-moves zal het wel dat eerste zijn. Het maakt allemaal niet echt uit, want het is een saaie track. Ik ben Kanye na My Beautiful Dark Twisted Fantasy een beetje kwijt geraakt.

Tot zover mijn mening.

Dankjewel voor dit topic.
Oud 12-09-2016, 14:10
Mr Soija
Mr Soija is offline
Ik snap niet dat jij de vergelijking met Flashdance niet snapt. Het is geen (deels) klakkeloze kopie a la Halliwell, vandaar ook dat ik sprak van 'interpretatie'. Ik vraag mij dan eerder af of jij in een bepaalde mate creatief onvermogend bent.

Verder snap ik niet waarom jij altijd zo moet reageren als jij nu doet, met name gezien jouw leeftijd. Heb je vorige week dat interview gezien van Pauw met de jongens van Hoodvlog? Hun manier van reageren, communiceren en handelen was vrij kansloos en pathetisch, vooral als je ervan uitgaat dat zij volwassen jongemannen zijn. Jij komt regelmatig, zoals nu, op dezelfde wijze over. Ik had nooit gedacht dat uitgerekend ik dit van jou zou denken, maar ik vind jou vandaag de dag dus vrij kansloos en pathetisch.

Maar goed, doe ermee wat jij wilt. Ik hoop dat je je in het dagelijks leven in ieder geval anders gedraagt.

Met vriendelijke groet,

Oud 12-09-2016, 15:10
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik snap niet dat jij de vergelijking met Flashdance niet snapt. Het is geen (deels) klakkeloze kopie a la Halliwell, vandaar ook dat ik sprak van 'interpretatie'. Ik vraag mij dan eerder af of jij in een bepaalde mate creatief onvermogend bent.

Verder snap ik niet waarom jij altijd zo moet reageren als jij nu doet, met name gezien jouw leeftijd. Heb je vorige week dat interview gezien van Pauw met de jongens van Hoodvlog? Hun manier van reageren, communiceren en handelen was vrij kansloos en pathetisch, vooral als je ervan uitgaat dat zij volwassen jongemannen zijn. Jij komt regelmatig, zoals nu, op dezelfde wijze over. Ik had nooit gedacht dat uitgerekend ik dit van jou zou denken, maar ik vind jou vandaag de dag dus vrij kansloos en pathetisch.

Maar goed, doe ermee wat jij wilt. Ik hoop dat je je in het dagelijks leven in ieder geval anders gedraagt.

Met vriendelijke groet,

Met citaat reageren
Oud 12-09-2016, 16:36
Megatron
Megatron is offline
Alles waar dhr. West een vinger in de pap heeft is minderwaardige poep. Het is net als TLC (de zender); een gevolg van alle kanker in de wereld. </mening>

Citaat:
Ik ben Kanye na My Beautiful Dark Twisted Fantasy een beetje kwijt geraakt.
Verrassend dat je 'm aanvankelijk had.
Oud 12-09-2016, 17:10
Carn
Carn is offline
Citaat:

Met vriendelijke groet,

Je had jezelf een hoop leed kunnen besparen door het posten van de Maniac-video (uit het begin van Flashdance geloof ik); want die lijkt wel op het betreffende nieuwste Kanye-kunstwerk

Verder heb ik geen idee waar je het over hebt want ik ben in het echt super vriendelijk en gezellig en creatief

Groetjes!

Citaat:
Verrassend dat je 'm aanvankelijk had.
Twisted is echt een puik album hoor . Behoorlijk experimenteel; 'binnen het genre'. Maar daarna kreeg ie het nogal hoog in zijn bol wat mij betreft.

Laatst gewijzigd op 12-09-2016 om 17:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten