Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2016, 00:19
Gaan we weer
Gaan we weer is offline
Ik had gisteren een verjaardag feestje waarna we nog even de stad in zin geweest. Gezellig allemaal maar het einde liep helemaal anders.. Ik kende die gast niet maar op het feestje , hebben heel even gepraat.
Maar naar afloop zaten de op een bankje nog wat na te praten en wilde ik weg lopen toen het gesprek zuur werd. Dus dat deed ik. Daarna liep hij naar mijn toe en greep hij mij bij de keel en sleurde me een steegje in om te willen slaan. Een maat van hem hield de klappen tegen gelukkig maar ben er zeeeer boos over de situatie. Nu slast van mijn strot.
En geen sorry of verklaring vanuit hem

Wel staat het op beeld (camera's van gemeente )

Wat moet ik nu doen?
Ik dacht aan aangifte aangezien alles in beeld is en het niet hoort. Zijn reden was dat ik bullshit prate maar dan lijkt dat me ook zeker geen reden iemand zo te willen behandelen

Maar wat zouden jullie doen?
Volgens politie zou Dit mishandeling zij met bedoeling om daarna te slaan. ( heftig straffe dus) er zijn dus beelden van 2 camera 's

Ik sta nu op aangeven , maar is dat niet te zegmaar?
En hoe zouden jullie het aanpakken?

Alvast bedankt mensen

Laatst gewijzigd op 18-09-2016 om 00:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2016, 00:22
Mark52
Mark52 is offline
Moet je zelf weten. Als hij je aangevallen heeft kun je aangifte doen. Tenzij jij hem echt uitgedaagd hebt ofzo. Dan zou het wel weer een naaistreek zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2016, 00:23
Gaan we weer
Gaan we weer is offline
Citaat:
Moet je zelf weten. Als hij je aangevallen heeft kun je aangifte doen. Tenzij jij hem echt uitgedaagd hebt ofzo. Dan zou het wel weer een naaistreek zijn.
Nee heb m niet uitgedaagd

Zaten te praten en toen vond hij dit ineens nodig. Wilde als weg toen het gesprek een beetje zuur werd. En daar is hij het niet mee eens geweest ofzo . Ik zou bullshit geluld hebben .... Puur zijnde gespreksstof ook niks beledigends igg

Laatst gewijzigd op 18-09-2016 om 00:29.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2016, 00:37
bloodyb
bloodyb is offline
Dat is natuurlijk een heel vervelende ervaring. Zelfs als jij bullshit praat hoort hij gewoon zijn poten thuis te houden. Je kunt er mee naar de politie gaan (weet je zijn naam en adres?) maar als je er geen verwondingen aan over hebt gehouden schat ik de kans dat justitie er iets mee gaat doen niet erg hoog in. Maar het staat je vrij het te proberen.
Oud 18-09-2016, 01:26
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Wij kunnen toch niet bepalen of jij diegene aan moet geven of niet....
Met citaat reageren
Oud 18-09-2016, 01:42
Gaan we weer
Gaan we weer is offline
Citaat:
Wij kunnen toch niet bepalen of jij diegene aan moet geven of niet....
Klopt , maar ik heb dit nooit gehad ofzo dus vraag om een mening/advies.
In de zin van hoe zouden jullie handelen als het je overkwam in deze situatie
Met citaat reageren
Oud 18-09-2016, 01:49
Gaan we weer
Gaan we weer is offline
Citaat:
Dat is natuurlijk een heel vervelende ervaring. Zelfs als jij bullshit praat hoort hij gewoon zijn poten thuis te houden. Je kunt er mee naar de politie gaan (weet je zijn naam en adres?) maar als je er geen verwondingen aan over hebt gehouden schat ik de kans dat justitie er iets mee gaat doen niet erg hoog in. Maar het staat je vrij het te proberen.
Jaa precies, het was een feest en er was het nodige gedronken natuurlijk (ik was aangeschoten maar herinner alles nog precies) maar was sws nooit 100% B.S (ging over werk) Dan kan ik soms wat aandikken met een slokje maar de kern was sws true.

En er zijn dus 2 camera's die het hele feest gezien hebben.

En heb wel plekken in mijn nek , heb ik gelijk foto's van genomen.

Maar het ding is of jullie ook aangifte zouden doen in mijn geval? kende hem dus alleen van dat feestje en dan beschouw ik het dus als vreemde.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2016, 09:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit past beter op werk, geld en recht.
Oud 18-09-2016, 10:05
Pluis
Pluis is offline
Ik zou zeker aangifte doen van mishandeling. Andere mensen moeten hun poten thuis houden. Hopelijk leert zo'n figuur ervan als de politie op bezoek komt.
Oud 20-09-2016, 12:21
bikinigek
bikinigek is offline
Aangifte doen zulke mensen kunnen niet tegen drank enz en worden alleen maar erger
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten