Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2016, 23:40
ruttenrutten
ruttenrutten is offline
Hoi allemaal ik ben karim en ik ben nieuwe hier in de site anyway ik ben half egyotisch en half nederlandse maar ben mijn hele leven in egypte opgegrooid totdat ik 23 jaar oud word en ik wil in nederland verder gaan studeren maar ik weet het hoe werkt de systeem in nederland.
Ik heb een mijn opleiding in egypte is gewaardeerd tot HAVO en ik wil naar VWO maar weet ik niet hoeveel punten die ik nodig heb om naar VWO gaan studeren is er iemand mee bekend met zulke situatie.

En andre vraag als ik zichmaar een 7 punten nodig heb hoewel heb ik 6 punten dus minder dan de eisen wat zou kunnen gebeuren zou ik weer een HAVO gaan -doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2016, 23:50
Mark52
Mark52 is offline
Ik zou deze vragen gewoon aan een Nederlandse school stellen. Ik denk dat zij je het beste kunnen helpen. Gezien jouw leeftijd kun je misschien het beste contact opnemen met een school die VAVO aanbiedt.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2016, 23:51
Axel11
Axel11 is offline
Dit moet je echt vragen aan een of meerdere vavo-instellingen in je buurt: dat is voortgezet onderwijs (zoals vwo) voor volwassenen. Er zijn geen vaste regels voor die gelden in heel Nederland!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten