Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2016, 20:59
Verwijderd
Lieve forumvriendjes,

Ik slik nu al 2 jaar pil, maar het brengt alleen maar narigheid mee. Daarom wil il ermee stoppen.
Kan ik pats boem ermee stoppen van de een op de andere dag of moet het afgebouwd worden?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2016, 21:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens mij kan je daar gewoon mee stoppen hoor. Hou er wel rekening mee dat je lichaam er even aan moet wennen en dat je menstruatie een beetje kan variëren.

Ik weet niet of echt problemen hebt of dat je gewoon last hebt van bijwerkingen, maar je zou ook een andere soort kunnen proberen als je wel beschermd wil blijven tegen zwangerschap, of andere opties proberen, zoals een spiraal. Als je de hormonen niet wil, is een koperspiraal de beste optie, volgens mij.
Oud 26-09-2016, 20:49
Verwijderd
Dank je wel! Zolang ik toch geen vriendje heb ga ik hem niet slikken. Ik hhad tot 3 jaar terug ook problemen. Soms werk ik maar een keer in de drie maanden ongesteld. En nu zijn het vooral de bijwerkingen. Ik maak het laatste doosje op en ga dan stoppen.

Ik hoor veel slechte dingen over een spiraaltje dus dat durf ik niet tw gebruiken
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 01:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oke, maar dan weet je in ieder geval dat er ook andere soorten pillen zijn. Ik zit aan de vijfde, volgens mij. Bij de ene krijg je puistjes en bij de ander ben je constant misselijk, het is gewoon de juiste pil voor jou vinden. Aangezien je er nu mee gaat stoppen, is dit nutteloze info, maar mocht je er weer mee willen beginnen, dan weet je dat je gewoon moet proberen.

Ik ben ook niet zo'n fan van het spiraaltje inderdaad. Er is ook nog de nuvaring! Anyway, genoeg anticonceptie, helaas weinig zonder hormonen (en dus bijwerkingen).
Oud 27-09-2016, 14:35
bikinigek
bikinigek is offline
Er zijn nog meer manieren dan spiraal en pil
Met citaat reageren
Oud 27-09-2016, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Oke, maar dan weet je in ieder geval dat er ook andere soorten pillen zijn. Ik zit aan de vijfde, volgens mij. Bij de ene krijg je puistjes en bij de ander ben je constant misselijk, het is gewoon de juiste pil voor jou vinden. Aangezien je er nu mee gaat stoppen, is dit nutteloze info, maar mocht je er weer mee willen beginnen, dan weet je dat je gewoon moet proberen.

Ik ben ook niet zo'n fan van het spiraaltje inderdaad. Er is ook nog de nuvaring! Anyway, genoeg anticonceptie, helaas weinig zonder hormonen (en dus bijwerkingen).
Nuvaring is wel iets om over na te denken. Helemaal vergeten
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten