Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2016, 11:00
esin2001melegim
esin2001melegim is offline
HELP. Ik ben 15 en ben verliefd op een kennis van me ouders. Hij is denk 31-32. Wat moet ik doen? Ik ben echt smoorverliefd op hem en loop constant aan hem te denken.

Ik weet echt niet meer wat te doen. Liefst zou ik hem volgende keer dat ik hem zie om z;n nek vliegen maar ik ben bang dat hij me niet leuk vind of vind dat ik te jong ben. HELP

Laatst gewijzigd op 29-09-2016 om 11:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2016, 11:11
Elin3
Elin3 is offline
Wat voor band heb je met deze persoon, spreek je hem wel eens, ben je bevriend met hem? Of is het echt puur een kennis van je ouders en ken je hem helemaal niet zo goed persoonlijk.
Oud 29-09-2016, 11:15
esin2001melegim
Ik heb paar keer met hem gepraat als die bij me ouders op de koffie kwam. En hij heeft me 1x opgehaald en thuis gebracht toen me fiets kapot was. (ik was bij een vriendin geweest die in zijn dorp woont en hij heeft grote auto en me ouders niet)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2016, 17:07
esin2001melegim
Pls kan iemand mij helpen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2016, 19:16
bloodyb
bloodyb is offline
Je bent inderdaad veel te jong voor hem. Mannen van zijn leeftijd zitten meestal niet te wachten op een smoorverliefd meisje dat 16 jr. jonger is. Probeer hem maar te vergeten.
Oud 11-10-2016, 09:43
esin2001melegim
Is allemaal goed gekomen, We hebben er over gepraat met me ouders erbij en hij is nu m;n vriendje (zolang we maar niet meer doen als zoenen voorlopig)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2016, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Mannen van zijn leeftijd zitten meestal niet te wachten op een smoorverliefd meisje dat 16 jr. jonger is.
haha wtf
Met citaat reageren
Oud 11-10-2016, 10:35
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Je bent inderdaad veel te jong voor hem. Mannen van zijn leeftijd zitten meestal niet te wachten op een smoorverliefd meisje dat 16 jr. jonger is. Probeer hem maar te vergeten.
Ik wel 😆
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 00:08
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Is allemaal goed gekomen, We hebben er over gepraat met me ouders erbij en hij is nu m;n vriendje (zolang we maar niet meer doen als zoenen voorlopig)
Yay! Nog even volhouden totdat je 16 bent, en dan kan hij legaal van bil met jou.
Oud 13-10-2016, 07:32
Verwijderd
Als puber tsjokvol hormonen moeten beloven dat je niet meer doet als zoenen hoe naïef zijn je ouders precies? Of is het meer "we willen het niet weten"?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 09:56
Yannickje
Yannickje is offline
Meisjes kunnen waarschijnlijk meer controle hebben over zichzelf dan jongens. Zeggen mijn zussen toch.
Oud 13-10-2016, 11:32
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Meisjes kunnen waarschijnlijk meer controle hebben over zichzelf dan jongens. Zeggen mijn zussen toch.
Misschien is dat waar, ik heb wel vaker gehoord dat vrouwen de leiding moeten nemen wat betreft grenzen aangeven, omdat ze dat beter zouden kunnen.
Alsnog in deze situatie misschien niet ideaal, door het leeftijdsverschil kan er gemakkelijker druk uitgeoefend worden door de man/ drang zijn vanuit het meisje om zich "te bewijzen".
Oud 13-10-2016, 11:47
esin2001melegim
Nou zo is hij helemaal niet. Het gaat hem om mij en niet om sex ofzo, dus hij vind het helemaal geen probleem om te wachten tot ik er klaar voor ben.

En drang om me "te bewijzen" voel ik helemaal niet, voor mij is seks iets wat je doet met iemand van wie je veel houd en al lang een serieuze relatie met hebt, en ik kan me niet voorstellen dat dat voor mij ooit zal veranderen.

Laatst gewijzigd op 18-10-2016 om 13:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten