Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2016, 22:35
party_pinguin
party_pinguin is offline
He noem me maar vis (iedereen noemt me zo)
Ik heb een acc gemaakt op deze site speciaal voor deze frustratie.

Ik bem 16 jaar en had n vriendin ik een geweldige tijd met haar zij was mn eerste seriouzr relatie we hebben ook al
"Geflikflooit" niet alsim geslachtsgemeenschap maar als in elkaar bevredigen helaas i het uit mijn probleem..?

Is dat ik normaalgesproken tegen alle chicks ja zij omdat ik kwetsen haat en dus niet wil afweizen ik heb dus veel vriendinnetjes gehad toen ik klijn was (toen een jaar terug) ik had mezelf voorgenomen te stoppen met zoeken en te wachten op iemand waar ik iets serious me kon hebbem nu dat uit is bem ik zwaar in de war ik flirt met alle chicks en ben al gevraagt (afgewezen) op dit moment is het al 1 maand ofzo uit idk tel nii maar ik blijf gestoort in mn hoofd

Ik denk vaak niet hekder en heb geem doel voorogen ik weet soms niet waar ik voor leef alles wat me aan haar herinert sloopt me van binne en toch wil ik r terug okal wer ik dat dat niet mogelijk is ik heb alles geprobeer maar weet niet meer wat te doen

Dus ja help...i guess
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2016, 00:05
Anonymous John
Anonymous John is offline
Hey vis,

Je denkt idd niet zo hekder. Gewoon doorblijven flirten met de chicks en uiteindelijk zal er eentje de kut voor je opgeven.
Oud 13-10-2016, 05:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hallo vis,
Een gebroken hart is ontzettend kut, zwaar, verwarrend. Het proces waar je door moet is net zoiets als bij een rouwproces, daar is best wat over te vinden als je dat interessant vindt. En het kan voelen alsof je het niet trekt, alsof je zoveel emotie niet aan kunt, maar dat kun je wel. Huil uit, praat met vrienden en je ouders, als je zin hebt in afleiding kun je weer een beetje uitgaan en uiteindelijk wordt het echt draaglijk. Dan kun je ook openstaan voor een nieuwe liefde.
Veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 16:11
Obelise
Obelise is offline
Doe je wat alle relatie en sex gefrustreerde mannen doen, verleid en manipuleer er eentje als een goeie hanibal lecter, and pound that p***y
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten