Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2017, 16:19
gwnrandommm
gwnrandommm is offline
heey,
mijn beste vriendin is al vanaf t begin van dit jaar verliefd op een jongen uit onze klas. Nou vraagt ze dus wel eens aan mij of ik dan met die jongen een gesprek wil aanknopen, zodat zij drbij kan komen staan. Alleen doordat ik nu dus best veel contact heb met die jongen denk ik dat ik hem ook leuk ben gaan vinden...... ik weet echt niet hoe ik dit aan mn vriendin moet vertellen, want we hebben ook net een ruzietje achter de rug enzo. Ik weet nu al dat iedereen gaat reageren gwn schijt hebben en zeggen maarja dat durf k dus echt nii..
ik hoop dat jullie tips hebbenn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2017, 23:17
Skyle
Skyle is offline
Oef, dat is een lastige situatie, zelf ook paar keer meegemaakt.
Mijn advies is hem proberen te vergeten (ik weet dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is), en als je vriendin vraagt weer een gesprek met hem aan te gaan kun je haar vragen om dit door iemand anders te laten doen. Ik neem aan dat als je tussen hem en haar zou moeten kiezen je eerder voor haar zou kiezen, dus dan kan je beter niet zo'n groot risico nemen. Als je hem probeert te vergeten hoef je het haar ook niet te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2017, 02:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bro's over ho's zeggen jongens altijd, maar dat gaat ook op voor meisjes. Vertel haar dat je hem ook leuk vindt en er daarom voor kiest afstand van hem te nemen en dus niet meer voor haar met hem gaat praten. Dat je haar een soort van "voorrang" geeft. Ze zal toch echt zelf gespreksonderwerpen moeten verzinnen als ze iets met hem wil.
Je kan het ook niet vertellen, maar ik denk dat het dan net lijkt of je haar niet wil helpen, en als ze er dan achter komt, lijkt het net of je het expres geheim hebt gehouden en dat brengt ook drama. Naar mijn mening kun je dus beter eerlijk zijn.
Reageren

Regels voor berichten