![]() |
||
Citaat:
Een dier gaan penetreren is een ander verhaal, dat vind ik wel dierenmishandeling.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En ze blinken uit in de grote hoeveelheid, waarvan pas een deel zichtbaar wordt, als de hond zijn penis er uit heeft getrokken. Zij die zich laten nemen, schijnen daar in tegenstelling tot buitenstaanders op te geilen |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nee dat dan weer niet maar het schijnt ook niet te zijn toegestaan om mensen te slachten en dan op te eten. Het getuigt imho van enige hypocrisie om wel goed te vinden dieren te slachten maar het strafbaar te maken om er seks mee te hebben. Als iemand zijn lul in een koe hangt zal het beest waarschijnlijk gewoon doorgaan met gras vreten of misschien wel achteromkijken met een blik van: Stop daar eens mee, het kriebelt. En als het ze echt niet bevalt kan je een rotschop verwachten. Tja, da's dan het risico van sommige hobby's.
|
![]() |
Hier staat het: https://zoek.officielebekendmakingen...-2010-111.html
|
Verwijderd
|
Ik vind het niet zo relevant wat de wet er van vindt. 25 jaar geleden vond de wet nog dat je in een huwelijk niet verkracht kon worden, bijvoorbeeld. Seks met dieren is ook pas een paar jaar strafbaar(der) voor zo ver ik weet.
Ben vooral benieuwd of er onderzoek is gedaan of een koe er een trauma aan overhoudt als zij door boer Kees gepenetreerd wordt. Ook al voelt ze er weinig van. Maar ik ga dat niet hier op mijn werk googlen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Een beter argument is dat de koe het niet plezierig vindt. Maar ik weet dus niet of dat zo is. En zo lopen we in cirkeltjes. Jij zegt nu weer dat we toch ook een koe slachten. Maar dat is een drogreden; de ene (gepercipieerde) onrechtvaardigheid rechtvaardigt niet een andere.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
De Kantine |
Saaiseo en andere koffie #1927 Snebbeltje | 500 | 09-10-2014 13:18 | |
Seksualiteit |