Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben het er veel al mee eens.
Dat Feyenoord als team van het jaar uit de bus kwam rollen was ook wel te verwachten. Het team deed veel goeds voor het Nederlandse voetbal om de UEFA Cup binnen te halen. Ook Bert van Marwijk verdient deze prijs dubbel en dwars. Al in zijn jaren bij Fortuna vond ik hem een topcoach en bij Feyenoord verdient hij eindelijk het krediet waar die recht op had. Robin van Persie vind ik ook terecht het talent van het jaar. Van Persie heeft zich afgelopen seizoen voortreffelijk bewezen en hij wordt ook een "grote", ondanks zijn problemen nu in de groep. Maar dat hebben vele jonge sterren in het verleden ook al eens gehad. Met de verkiezing van Pierre van Hooijdonk ben ik het ook wel eens. Had van mij eigenlijk ook wel Rafael van der Vaart mogen worden, maar ok: Pierre heeft Feyenoord naar de Uefa Cup geschoten. Over Thomas Buffel weet ik niet veel, omdat ik niet vorig jaar de Eerste Divisie heb gevolgd. Aan zijn invalbeurt tegen Fenerbahce te zien, zal die prijs ook wel een verdiende winnaar hebben gehad.
||
![]() |
Citaat:
Club van het jaar: is meer dan tercht. Want zoveel grote prijzen hebben nl-clubs de afgelopen jaren niet meer weten te winnen.. Ajax is dan landskampioen, maar dat had er ook mee te maken dat Feyenoord veel concessies moest maken i.v.m. europees succes. En zover ik mij kan herinneren is de beker gewoon gestolen van Fc Utrecht! Trainer van het jaar: Lijkt mij duidelijk Talent van het jaar: Valt over te discussieren. Het is een speler die heel zeker veel talent heeft, maar die ook nog hard moet werken (vooral aan zijn mentaliteit). Speler v. seizoen: Van Hooijdonk heeft wel veel wedstrijden voor Feyenoord beslist en heeft ontegenzeggelijke kwaliteiten. Keeper van het jaar: Zoetebier heeft het ook meer dan verdiend Gouden Gids divisie: Meer genomineerd, erg aan elkaar gewaagd, maar ik denk dat Buffel de terecht winnaar was. Trouwens ook leuk voor Bosman dat hij een aandenken kreeg. |
![]() |
|
![]() |
HIER BEN IK HET NIET MEE EENS
van persie te weinig gespeeld en zo super vind ik hem niet hoor. beste team feyenoord??? Niet mee eens, dit zeggen ze omdat ze de uefa hebben gewonnen ofzo maar dat komt grotendeels door pierre. Ik vind zelf niet dat heel feyenoord die uefa verdiend heeft. ps: vd Vaart en Chivu hebben talent en beste speler gewonnen van voetbalbladen ofzo ja, kortom: mensen die er verstand van hebben wtf, profvoetbal gala...... ![]() |
![]() |
|||
Trainer van het jaar: mee-eens
![]() Gouden Gids Divisie: ook mee-eens ![]() Talent van het jaar: Citaat:
Citaat:
Natuurlijk is het een groot discussie of het v/d Vaart, Mido, Chivu of van Persie wordt, maar ik vind dat van Persie 'm terecht wint want: Chivu en Mido zijn een stuk ouder. Dan zegt diamondvoodoo: van Persie heeft te weinig gespeeld. En van der Vaart dan ![]() ![]() ![]() ![]()
|
speler van het jaar: van Hooijdonk (wie anders)
club van het jaar: iedereen in Nederland zei het: een nederlandse club zal voorlopig geen europees UEFA toernooi winne... En wat doet Feyenoord? Precies EN WAAROM ZOUDEN ZE DAN GEEN CLUB VAN HET JAAR ZIJN???
||
Citaat:
en van hooijdonk speler van het jaar?? hij kan leuk vrije trappen nemen maar voor de rest ontbreekt hem op alle fronten enige aanleg verder is het leuk voor feyenoord dat ze de uefa cup winnen, maar dat stelt toch vrij weinig voor in de meeste wedstrijden in die uefa cup speelden ze meer dan aardig, maar als het op consequentie neerkomt (de competitie) falen ze toch.. (3e plaats, dat is natuurlijk nooit het team van het jaar) en dan van marwijk als beste coach.. tja kan ik wel mee leven maar dat is ook meer door gebrek aan beter
|||
Citaat:
Citaat:
en, tja de competitie ging wat minder, maar dat heb je, ik denk toch dat 95% van de (Feyenoord)-fans de UEFA cup belangrijkr vind
|||
![]() |
Citaat:
Ik gun ze persoonlijk die prijzen wel, omdat het toch wel aardig verdient is (Behalve de nominatie van die flapdrol van Persie...), maar helaas (Voor Feyenoord) is dit een nieuw jaar en gaat Ajax iedereen een pak slaag geven... Volgend jaar zijn dus ook die alternatieve (Want dat waren ze wel) nominaties voor Ajax... Verder wil ik er nog aan toevoegen dat iedereen maar eens op moet houden over de “gestolen bekerfinale”, want ze hebben uiteindelijk een zuiver winnend doelpunt gescoord. En zelfs als je de gelijkmaker in notie neemt dan heeft Ajax daar geen enkele invloed op gehad. Het was immers een fout van de arbitrage. Ajax had de klasse om terug te komen en in de “sudden-death” te scoren. Maar dat schijnt niemand te willen weten… Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-09-2002 om 20:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En van der Vaart heeft dan wel een tijd langs de lijn gestaan, maar hoeveel doelpunten heeft van Persie ook al weer gescoord? Dat dacht ik ook... ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 05-09-2002 om 21:53. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Maar hier spreken wij dan ook over iets heel anders. Het gaat over het talent van het jaar, en dat is van Persie zeker. Ik denk dat de reden waarom hij niet geselecteerd is meer iets te maken heeft met zijn (af en toe) gebrekkige mentaliteit. Maar dat doet geen afbreuk aan zijn talent!
En dat ajax de beker gewonnen heeft: Als het een andere club dan Ajax was (zeg Feyenoord) dan was het opeens wel een ramp! Bovendien had ajax die 'eerlijke' winnende goal niet kunnen maken als die buitenspelgoal niet goedgekeurd was. Citaat:
Ik denk dat het heel leuk is dat Feyenoord de beker gewonnen heeft, en ze speelden niet tegen de minste ploegen (wat een bepaald team wel deed in de beker en dan nog thuis ook). En natuurlijk is dat zwaarder voor de spelers en kan dat ten koste gaan van competitieduels maar je moet prioriteiten stellen! Ze hebben namelijk meer Landstitels gewonnen dan de Uefacup.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die gast wordt door zijn omgeving zwaar over het paard getilt, iedereen bij Feyenoord in een normale wagen, maar Robin verdient natuurlijk een Audi TT ![]() |
![]() |
||
Citaat:
winnen van glascow stelt dus nix voor milaan naar huis sturen ach dat doet iedereen sodemieter toch op wat feyenoord gepresteerd heeft doet een andere nederlandse club voorlopig niet meet zo snel na
|
ik snap persoonlijk het gezeik niet over wie beter is
van der vaart of van persie het zijn 2 totaal verschillende spelers van der vaart is een speler met een goed scorings vermogen maar ver persie is juist tacktish weer stukken beter
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het onterecht, vooral omdat deze prijzen werden uitgedeeld voor de prestaties in de EREDIVISIE, en wat heeft Feyenoord daarin bereikt? Ajax won de dubbel toch? Beetje vreemd dat ajax dan geen prijzen wint. Van Hooijdonk was beste speler omdat hij zo beslissend was voor zijn club...in de Uefa Cup ja, niet in de competitie. Maar goed, wij ben ik?
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En overigens waren deze Fijenoorders zo slecht nog niet. REIE
|
|