Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2002, 21:27
Boogie
Boogie is offline
Feyenoord zelf als beste ploeg, Pierre van Hooijdonk als beste speler van de Eredivisie, Bert van Marwijk als beste trainer, Robin van Persie als grootste talent en Thomas Buffel (toen Excelsior, nu Feyenoord) als beste speler van de Eerste Divisie.

bron: NOS Teletekst

Terecht? En probeer je mening niet volledig te laten kleuren door de ploeg waarvan je fan bent
Oud 04-09-2002, 21:31
walter
walter is offline
??
ik dacht dat chivu de beste speler was geworden..
en vd vaart het talent van het jaar...
Oud 04-09-2002, 21:39
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
walter schreef:
??
http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/648-1
Oud 04-09-2002, 21:43
Verwijderd
hahaha, wat een flutverkiezing dit...
Nee, ook als ik niet club-afhankelijk denk, dan vind ik het een beetje overdreven veel voor Feyenoord. Oke, ze hebben de UEFA Cup gewonnen, maar Ajax is kampioen geworden, heeft de beker gewonnen én hebben gewonnen van de club van het jaar.
Drie prijzen voor Feyenoord waren wel genoeg geweest:
club van het jaar zou Ajax of Feyenoord moeten zijn.
Speler van het jaar v. Hooijdonk of Chivu
Talent van het jaar denk ik Mido. Zoveel wedstrijden heeft die van Persie niet eens gespeeld. En Mido heeft een aantal belangrijke goals gemaakt voor Ajax.
Met de keuze trainer van het jaar ben ik het nog redelijk eens.
En GGD-speler van het jaar, Thomas Buffel ook.

Dus bij de eerste drie dingen ging het in mijn ogen telkens tussen een Ajax en Feyenoord en dan vind ik het een beetje overdreven dat de keuze telkens naar Feyenoord is gegaan.

Citaat:
??
Dat was bij de VI/Telegraaf verkiezing, die nog even bij Voetbal Insite werd uitgezonden. Deze van vandaag, die wordt al jaren gehouden.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 22:05
Boogie
Boogie is offline
Maar het gaat er toch niet om, om de prijzen politiek correct te verdelen?
Oud 05-09-2002, 06:36
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
van persie? wtf?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 09:10
AirRaid
AirRaid is offline
Citaat:
walter schreef:
??
dat was van de sportbladen toch??????

en dat wvan gister was van de spelers zelf
Oud 05-09-2002, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef:
Hoeft ook niet politiek correct, maar alle prijzen aan Feyenoord geven komt een beetje dom over en geeft de prijzen minder aanzien.(maar ja dat zeg als Ajacied dan he )
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 14:09
Gonzo
Gonzo is offline
Ik ben het er veel al mee eens.

Dat Feyenoord als team van het jaar uit de bus kwam rollen was ook wel te verwachten. Het team deed veel goeds voor het Nederlandse voetbal om de UEFA Cup binnen te halen.

Ook Bert van Marwijk verdient deze prijs dubbel en dwars. Al in zijn jaren bij Fortuna vond ik hem een topcoach en bij Feyenoord verdient hij eindelijk het krediet waar die recht op had.

Robin van Persie vind ik ook terecht het talent van het jaar. Van Persie heeft zich afgelopen seizoen voortreffelijk bewezen en hij wordt ook een "grote", ondanks zijn problemen nu in de groep. Maar dat hebben vele jonge sterren in het verleden ook al eens gehad.

Met de verkiezing van Pierre van Hooijdonk ben ik het ook wel eens. Had van mij eigenlijk ook wel Rafael van der Vaart mogen worden, maar ok: Pierre heeft Feyenoord naar de Uefa Cup geschoten.

Over Thomas Buffel weet ik niet veel, omdat ik niet vorig jaar de Eerste Divisie heb gevolgd. Aan zijn invalbeurt tegen Fenerbahce te zien, zal die prijs ook wel een verdiende winnaar hebben gehad.
Oud 05-09-2002, 14:16
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
belachelijk
Oud 05-09-2002, 14:39
Chakotay
Chakotay is offline
Citaat:
masterofpuppetz schreef:
belachelijk
Want?!?

Club van het jaar: is meer dan tercht. Want zoveel grote prijzen hebben nl-clubs de afgelopen jaren niet meer weten te winnen..
Ajax is dan landskampioen, maar dat had er ook mee te maken dat Feyenoord veel concessies moest maken i.v.m. europees succes. En zover ik mij kan herinneren is de beker gewoon gestolen van Fc Utrecht!

Trainer van het jaar: Lijkt mij duidelijk

Talent van het jaar: Valt over te discussieren. Het is een speler die heel zeker veel talent heeft, maar die ook nog hard moet werken (vooral aan zijn mentaliteit).

Speler v. seizoen: Van Hooijdonk heeft wel veel wedstrijden voor Feyenoord beslist en heeft ontegenzeggelijke kwaliteiten.

Keeper van het jaar: Zoetebier heeft het ook meer dan verdiend

Gouden Gids divisie: Meer genomineerd, erg aan elkaar gewaagd, maar ik denk dat Buffel de terecht winnaar was.

Trouwens ook leuk voor Bosman dat hij een aandenken kreeg.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 15:29
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
HIER BEN IK HET NIET MEE EENS

van persie te weinig gespeeld en zo super vind ik hem niet hoor.
beste team feyenoord??? Niet mee eens, dit zeggen ze omdat ze de uefa hebben gewonnen ofzo maar dat komt grotendeels door pierre. Ik vind zelf niet dat heel feyenoord die uefa verdiend heeft.

ps: vd Vaart en Chivu hebben talent en beste speler gewonnen van voetbalbladen ofzo ja, kortom: mensen die er verstand van hebben

wtf, profvoetbal gala......
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 15:40
Firebolt
Firebolt is offline
Trainer van het jaar: mee-eens
Gouden Gids Divisie: ook mee-eens
Talent van het jaar:
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
ps: vd Vaart en Chivu hebben talent en beste speler gewonnen van voetbalbladen ofzo ja, kortom: mensen die er verstand van hebben
Citaat:
de ballonman schreef:
Mido
Die voetbalbladen dat is nutteloze ruimte opvulling, en bovendien onofficieel. Gewoon leuk voor op de cover, weet je zeker dat alle ajaxieden 'm kopen.
Natuurlijk is het een groot discussie of het v/d Vaart, Mido, Chivu of van Persie wordt, maar ik vind dat van Persie 'm terecht wint want: Chivu en Mido zijn een stuk ouder.
Dan zegt diamondvoodoo: van Persie heeft te weinig gespeeld.
En van der Vaart dan die is een half jaar geblesseerd geweest ?
Oud 05-09-2002, 15:42
Firebolt
Firebolt is offline
speler van het jaar: van Hooijdonk (wie anders)
club van het jaar: iedereen in Nederland zei het: een nederlandse club zal voorlopig geen europees UEFA toernooi winne... En wat doet Feyenoord? Precies
EN WAAROM ZOUDEN ZE DAN GEEN CLUB VAN HET JAAR ZIJN???
Oud 05-09-2002, 15:58
Krugdinho
Krugdinho is offline
hehe
Oud 05-09-2002, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Firebolt schreef:
En van der Vaart dan die is een half jaar geblesseerd geweest ?
En dan heeft die nog het dubbele aantal (competitie)wedstrijden gespeeld: 20 tegen 10.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 16:44
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:

En dan heeft die nog het dubbele aantal (competitie)wedstrijden gespeeld: 20 tegen 10.

van persie speelde ook nog 7 europese wedstrijden...
Oud 05-09-2002, 17:33
walter
walter is offline
Citaat:
Firebolt schreef:
Trainer van het jaar: mee-eens
Gouden Gids Divisie: ook mee-eens
Talent van het jaar:

Die voetbalbladen dat is nutteloze ruimte opvulling, en bovendien onofficieel. Gewoon leuk voor op de cover, weet je zeker dat alle ajaxieden 'm kopen.
Natuurlijk is het een groot discussie of het v/d Vaart, Mido, Chivu of van Persie wordt, maar ik vind dat van Persie 'm terecht wint want: Chivu en Mido zijn een stuk ouder.
volgens mij is mido misschien 1 jaar ouder ofzo...

en van hooijdonk speler van het jaar??
hij kan leuk vrije trappen nemen maar voor de rest ontbreekt hem op alle fronten enige aanleg

verder is het leuk voor feyenoord dat ze de uefa cup winnen, maar dat stelt toch vrij weinig voor
in de meeste wedstrijden in die uefa cup speelden ze meer dan aardig, maar als het op consequentie neerkomt (de competitie) falen ze toch.. (3e plaats, dat is natuurlijk nooit het team van het jaar)

en dan van marwijk als beste coach..
tja
kan ik wel mee leven
maar dat is ook meer door gebrek aan beter
Oud 05-09-2002, 18:14
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
achja, natuurlijk wel leuk een stel van die prijsjes van een gala maar je koopt er niks voor
Oud 05-09-2002, 19:42
Bl@Bl@
Bl@Bl@ is offline
Wat een club he
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 20:07
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
walter schreef:
en van hooijdonk speler van het jaar??
hij kan leuk vrije trappen nemen maar voor de rest ontbreekt hem op alle fronten enige aanleg
noem er 1 die beter heeft gepresteerd...
Citaat:
walter schreef:
verder is het leuk voor feyenoord dat ze de uefa cup winnen, maar dat stelt toch vrij weinig voor
in de meeste wedstrijden in die uefa cup speelden ze meer dan aardig, maar als het op consequentie neerkomt (de competitie) falen ze toch.. (3e plaats, dat is natuurlijk nooit het team van het jaar)
dat slaat echt nergens op, het lijkt me niet dat ajax (of een andere nederlandse club) teams als inter en borrusia verslaan...

en, tja de competitie ging wat minder, maar dat heb je, ik denk toch dat 95% van de (Feyenoord)-fans de UEFA cup belangrijkr vind
Oud 05-09-2002, 20:33
jungle_brother
jungle_brother is offline
Citaat:
Firebolt schreef:

dat slaat echt nergens op, het lijkt me niet dat ajax (of een andere nederlandse club) teams als inter en borrusia verslaan...

en, tja de competitie ging wat minder, maar dat heb je, ik denk toch dat 95% van de (Feyenoord)-fans de UEFA cup belangrijkr vind
Ik denk dat Ajax best in staat is om Inter en Borrusia een pak slaag te geven. Zo'n wereld prestatie heeft Feyenoord dus ook niet geleverd. Ik denk eerlijk gezegd dat ze 7 van de 10 duels zouden verliezen van de eerder genoemde clubs. Maar goed, het blijft een knappe prestatie van Feyenoord om de UEFA cup te winnen. Toch vind ik dat je (ondanks de vele prijzen) Feyenoord niet moet overschatten , want zo goed zijn ze nou ook weer niet...
Ik gun ze persoonlijk die prijzen wel, omdat het toch wel aardig verdient is (Behalve de nominatie van die flapdrol van Persie...), maar helaas (Voor Feyenoord) is dit een nieuw jaar en gaat Ajax iedereen een pak slaag geven... Volgend jaar zijn dus ook die alternatieve (Want dat waren ze wel) nominaties voor Ajax...

Verder wil ik er nog aan toevoegen dat iedereen maar eens op moet houden over de “gestolen bekerfinale”, want ze hebben uiteindelijk een zuiver winnend doelpunt gescoord. En zelfs als je de gelijkmaker in notie neemt dan heeft Ajax daar geen enkele invloed op gehad. Het was immers een fout van de arbitrage. Ajax had de klasse om terug te komen en in de “sudden-death” te scoren. Maar dat schijnt niemand te willen weten…

Citaat:

van persie speelde ook nog 7 europese wedstrijden...
van der Vaart zit in de selectie van Oranje.....nu jullie weer....

Laatst gewijzigd op 05-09-2002 om 20:40.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 20:43
Krugdinho
Krugdinho is offline
ik vind vd vaart ook een completere voetballer als van persie,maar het zijn van persie's eigen collega's die hem tot talent van het jaar hebben gekozen...
Oud 05-09-2002, 20:55
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
jungle_brother schreef:

van der Vaart zit in de selectie van Oranje.....nu jullie weer....
Toen nog niet
Oud 05-09-2002, 21:49
jungle_brother
Citaat:
Baron Sengir schreef:

Toen nog niet
Misschien niet, maar hij stond toen toch wel al in de belangstelling. Dat zegt voor mij al genoeg. Er is immers een wereld verschil tussen jong-oranje en het “grote” oranje. Ik geloof niet dat van Persie al in de belangstelling staat…
En van der Vaart heeft dan wel een tijd langs de lijn gestaan,
maar hoeveel doelpunten heeft van Persie ook al weer gescoord? Dat dacht ik ook...

Laatst gewijzigd op 05-09-2002 om 21:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2002, 08:03
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
jungle_brother schreef:

Misschien niet, maar hij stond toen toch wel al in de belangstelling. Dat zegt voor mij al genoeg. Er is immers een wereld verschil tussen jong-oranje en het “grote” oranje. Ik geloof niet dat van Persie al in de belangstelling staat…
En van der Vaart heeft dan wel een tijd langs de lijn gestaan,
maar hoeveel doelpunten heeft van Persie ook al weer gescoord? Dat dacht ik ook...
na een paar wedstrijden in het 1e v an feyenoord spraken er al mensen over van persie in oranje...
Oud 06-09-2002, 08:47
jungle_brother
Citaat:
Zaagmanz schreef:

na een paar wedstrijden in het 1e v an feyenoord spraken er al mensen over van persie in oranje...
Maar ik geloof niet dat die lijn zich heeft voortgezet zoals dat bij van der Vaart wel het geval is...
Oud 06-09-2002, 10:20
Chakotay
Chakotay is offline
Maar hier spreken wij dan ook over iets heel anders. Het gaat over het talent van het jaar, en dat is van Persie zeker. Ik denk dat de reden waarom hij niet geselecteerd is meer iets te maken heeft met zijn (af en toe) gebrekkige mentaliteit. Maar dat doet geen afbreuk aan zijn talent!

En dat ajax de beker gewonnen heeft: Als het een andere club dan Ajax was (zeg Feyenoord) dan was het opeens wel een ramp! Bovendien had ajax die 'eerlijke' winnende goal niet kunnen maken als die buitenspelgoal niet goedgekeurd was.

Citaat:
In de eerste plaats komt het niet op consequentie (gevolg) aan, maar op consistentie (kloppend, gelijkmatig).
Ik denk dat het heel leuk is dat Feyenoord de beker gewonnen heeft, en ze speelden niet tegen de minste ploegen (wat een bepaald team wel deed in de beker en dan nog thuis ook). En natuurlijk is dat zwaarder voor de spelers en kan dat ten koste gaan van competitieduels maar je moet prioriteiten stellen! Ze hebben namelijk meer Landstitels gewonnen dan de Uefacup..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 11:32
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
jungle_brother schreef:

Maar ik geloof niet dat die lijn zich heeft voortgezet zoals dat bij van der Vaart wel het geval is...
omdat vd vaart voor dit jaar ook al meedraide in ajax 1
wie weet in het resterend seizoen..
Oud 06-09-2002, 11:55
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:

omdat vd vaart voor dit jaar ook al meedraide in ajax 1
wie weet in het resterend seizoen..
Moet van Persie eerst maar eens bij de Feyenoord selectie zien te komen
Die gast wordt door zijn omgeving zwaar over het paard getilt, iedereen bij Feyenoord in een normale wagen, maar Robin verdient natuurlijk een Audi TT
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 12:17
AirRaid
AirRaid is offline
Citaat:
walter schreef:

oh dus jij noemt de uefacup winnen vrij aardig
winnen van glascow stelt dus nix voor
milaan naar huis sturen ach dat doet iedereen

sodemieter toch op
wat feyenoord gepresteerd heeft doet een andere nederlandse club voorlopig niet meet zo snel na
Oud 06-09-2002, 12:22
AirRaid
AirRaid is offline
ik snap persoonlijk het gezeik niet over wie beter is
van der vaart
of
van persie

het zijn 2 totaal verschillende spelers
van der vaart is een speler met een goed scorings vermogen
maar ver persie is juist tacktish weer stukken beter
Oud 06-09-2002, 13:01
Chakotay
Chakotay is offline
Citaat:
Mitros schreef:
Moet van Persie eerst maar eens bij de Feyenoord selectie zien te komen
Die gast wordt door zijn omgeving zwaar over het paard getilt, iedereen bij Feyenoord in een normale wagen, maar Robin verdient natuurlijk een Audi TT
Die Audi TT kreeg hij ook niet......
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 13:50
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Chakotay schreef:

Die Audi TT kreeg hij ook niet......
Hij kreeg hem niet, maar hij vroeg er wel om, that's the point....
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 13:57
Chakotay
Chakotay is offline
Hij vroeg er inderdaad om (ook om een jeep), maar dat heeft weinig met over het paard tillen te maken, als is dat natuurlijk wel gebeurd (met name door zijn familie/kennisen)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 14:35
Verwijderd
Ik vind het onterecht, vooral omdat deze prijzen werden uitgedeeld voor de prestaties in de EREDIVISIE, en wat heeft Feyenoord daarin bereikt? Ajax won de dubbel toch? Beetje vreemd dat ajax dan geen prijzen wint. Van Hooijdonk was beste speler omdat hij zo beslissend was voor zijn club...in de Uefa Cup ja, niet in de competitie. Maar goed, wij ben ik?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 18:38
jungle_brother
Citaat:
Chakotay schreef:
Maar hier spreken wij dan ook over iets heel anders. Het gaat over het talent van het jaar, en dat is van Persie zeker. Ik denk dat de reden waarom hij niet geselecteerd is meer iets te maken heeft met zijn (af en toe) gebrekkige mentaliteit. Maar dat doet geen afbreuk aan zijn talent!

In de eerste plaats komt het niet op consequentie (gevolg) aan, maar op consistentie (kloppend, gelijkmatig).
Maar het blijft een flapdrol...
Oud 06-09-2002, 19:04
REIE
REIE is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Ja, Waterreus had dan keeper van het jaar moeten worden, doen ze wat goeds voor PSV. Maar dan moeten ze bij Ajax een goed talent kiezen, maar bij Ajax zitten veel buitenlanders, en dan krijg je weer dat mensen vinden dat op een Nederlands Gala alleen Nederlandse spelers mogen worden gekozen. Daaruit volgt dan weer de beslissing om Fijenoord alles maar te geven opdat Ajax of PSV zich als enige niet minder bedeeld zal voelen.

En overigens waren deze Fijenoorders zo slecht nog niet.

REIE
Oud 06-09-2002, 21:43
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
firebolt.....mido en vd vaart stuk ouder??

zijn net 19 d8 ik dus zal wel meevallen hoor.

enne voor de rest is hier al besproken denk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten