Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2016, 13:28
Bram7
Bram7 is offline
Mijn verhaal samengevat,

In voorjaar van baan veranderd. Na een aantal maanden viel mij een indirecte collega op. Ze toonde interesse, oogcontact , complimenten geven mij aanraken, plagen, etc. Deze signalen vielen mij eerst niet op. Op het werk kom ik immers om te werken en ben daar serieus mee bezig. Later ook terug gaan flirten en aanraken. We leken elkaar leuk te vinden.
De ene keer negeerde ze mij als ze me zag en de andere keer weer niet. Verder had ze het in mijn bijzijn vaak over andere mannen en gaf zij aan mij te jong te vinden. Voor de beeldvorming zijn allebei vrijgezel, zij is 4 jaar ouder. Beide in de twintig.

Korte tijd later stond er een bedrijfswedstrijd gepland. Door een andere collega gevraagd of ik zou meedoen in haar team. Toevallig zat zij daar ook in.
Als team hadden we een groepsapp aangemaakt, zo hadden we elkaars nummer. De vakantie stond voor de deur, hadden geen contact. Hierna hadden we app contact, zo'n 2 a 3 keer in de week. Telkens op mijn initiatief.

Tijdens deze wedstrijd hadden we leuk contact en naar afloop hebben wij op mijn initiatief nog wat met elkaar gedronken.

Een aantal dagen later kwamen we elkaar toevallig tegen tijdens een feestje. Samen leuk contact gehad en gedanst zonder dat er wat was gebeurd. Hierop zat zij mij 'jaloers' te maken, om het over andere mannen te hebben. Dit deed ze trouwens ook op het werk.
Hierop een aantal dagen geen contact gehad.

Op het werk bleven we flirten en contact houden. Hierna op de werkvloer elkaar bijna 1 maand niet gezien. Wel app contact gehouden, geen serieuze gesprekken. Ik ben geen apper. Ik spreek iemand liever in real life.
Toen we elkaar weer zagen gaf ze aan wanneer wij weer wat gingen drinken. Hierop een datum geprikt, ze kon niet. Een andere datum voorgesteld. Hier stemde ze mee in. Aangegeven dat ze de tijdstip en locatie nog zou horen. Een aantal dagen later dit gedaan. Echter gaf zij aan niet meer te kunnen ivm werk. Ze bood haar excuses aan. Hier begripvol op gereageerd.
Hierop een andere datum voorgesteld. Opnieuw kon ze niet. Aangegeven dat zij dan een datum moest prikken. Een dag later stuurde ze dat ze nog wat van zich zou laten horen.

Het is nu ruim 1,5 week verder. Ze heeft geen contact gezocht. Ik ook niet.
Ik heb het gevoel dat ze een spelletje met mij speelt. Ook gezien haar eerdere signalen.
Ik twijfel of ik contact met haar moet opnemen? Wil ook niet wanhopig overkomen. Het kan ook zijn dat haar interesse weg is.
Op de werkvloer zal ik haar niet meer tegenkomen ivm mijn overplaatsing naar een andere locatie. Deze overplaatsing staat los van deze casus.
Achteraf gezien had ik eerder actie moeten ondernemen. Ivm mijn baan ben ik daar voorzichtig mee geweest.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2016, 13:39
Anonymous John
Anonymous John is offline
Goeie actie om eerder aan je baan te denken. "Niet poepen waar je eet."

Ze klinkt erg vervelend, doe geen moeite.
Oud 23-10-2016, 16:11
Axel11
Axel11 is offline
Dit lijkt wel heel erg op je vorige geval: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1903045

Genoeg advies/tips te vinden daar.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2016, 18:29
Verwijderd
Je werk is het belangrijkste. Het lijkt erop dat ze je inderdaad (mis)bruikt. Gewoon lekker links laten liggen. En ergens anders op zoek gaan naar een vrouw.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2016, 08:54
bierkoning
bierkoning is offline
Of vraag het haar gewoon. Dan heb je het duidelijk voor jezelf...
Oud 24-10-2016, 09:03
feniks
feniks is offline
Net je hele vorige topic doorgelezen.
Als je niet wil dat dit ook maanden gaat door etteren, ga je beter nu meteen concreet dingen afspreken of proberen af te spreken, en als ze dat niet wil, dan zet je haar aan de kant.

Dit is verder pure tijdverspilling. En als je haar echt leuk vindt, dan zet je je werk voor 3 minuten aan de kant, je stapt erop af, en je maakt je move. Duidelijker kun jij niet wezen en dan kan zij ook duidelijk aangeven hoe en wat.
je werk kan heus wel 3 minuten draaien, zonder dat er doden vallen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2016, 09:17
Elin3
Elin3 is offline
Als jij steeds het initiatief moet nemen vindt ze jou misschien wel niet zo leuk als je hoopt. Leuk genoeg om op een feestje mee te kletsen en om wat mee heen en weer te flirten, maar niet leuk genoeg om wat mee op te bouwen...
Oud 24-10-2016, 19:09
Bram7
Bram7 is offline
Citaat:
Net je hele vorige topic doorgelezen.
Als je niet wil dat dit ook maanden gaat door etteren, ga je beter nu meteen concreet dingen afspreken of proberen af te spreken, en als ze dat niet wil, dan zet je haar aan de kant.

Dit is verder pure tijdverspilling. En als je haar echt leuk vindt, dan zet je je werk voor 3 minuten aan de kant, je stapt erop af, en je maakt je move. Duidelijker kun jij niet wezen en dan kan zij ook duidelijk aangeven hoe en wat.
je werk kan heus wel 3 minuten draaien, zonder dat er doden vallen.

Zoals je kan lezen staat dat ik haar niet meer in real life zal gaan zien. Het alternatief is opnieuw contact te zoeken via de app.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2016, 22:39
feniks
feniks is offline
Citaat:
Zoals je kan lezen staat dat ik haar niet meer in real life zal gaan zien. Het alternatief is opnieuw contact te zoeken via de app.
Wil je haar of niet?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2016, 08:50
Verwijderd
Citaat:

Toen we elkaar weer zagen gaf ze aan wanneer wij weer wat gingen drinken. Hierop een datum geprikt, ze kon niet. Een andere datum voorgesteld. Hier stemde ze mee in. Aangegeven dat ze de tijdstip en locatie nog zou horen. Een aantal dagen later dit gedaan. Echter gaf zij aan niet meer te kunnen ivm werk. Ze bood haar excuses aan. Hier begripvol op gereageerd.
Hierop een andere datum voorgesteld. Opnieuw kon ze niet. Aangegeven dat zij dan een datum moest prikken. Een dag later stuurde ze dat ze nog wat van zich zou laten horen.

Het is nu ruim 1,5 week verder. Ze heeft geen contact gezocht.
Het is natuurlijk een risico dat we alleen jouw verhaal horen. Ook is het werkgerelateerd, kan me voorstellen dat ze daarom wat afstand houdt. Ik vind sowieso dat ze erg vermoeiend overkomt uit jouw verhaal. Maar het bovenstaande stukje, daar kan ik heel concreet naar mezelf relateren: als ik iemand uit vraag en ze kan op twee datums niet en draagt uit zichzelf geen andere datum aan, dan beschouw ik dat als een erg duidelijke hint dat ze - om wat voor reden dan ook - geen interesse heeft en laat het daarbij. Ik stoor me sowieso aan mensen die niet pro-actief zelf met een datumvoorstel komen als ze een keer niet kunnen/moeten afzeggen.

Als je het echt wilt weten, kun je het nog eens letterlijk benoemen, maar ik zou het zelf hier bij laten. Wellicht heeft het niets met jou te maken maar zit ze bijvoorbeeld met een ex-vriendje in haar hoofd en heeft het tijd nodig. Dan meldt ze zich "vanzelf" wel weer. En wellicht heeft ze gewoon toch niet zo veel interesse in jou.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 14:50
Bram7
Bram7 is offline
Citaat:
Wil je haar of niet?

Ja.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2016, 05:20
feniks
feniks is offline
Citaat:
Ja.
actie dan, en niet hier op het forum, maar in het echte leven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten