Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2016, 10:58
Tigerly
Tigerly is offline
Haaaaaaaa jongens!

Op het moment doe ik de PR voor 4 voorstellingen tegelijk en heb ik ook nog (jajajajajaja, of m'n agenda nog niet vol genoeg was) 2 freelance-klussen.

Ik ben altijd heel goed de projectplanningen in mijn hoofd op elkaar af te stemmen en prioriteiten aan te voelen / aan te brengen. Maar... het is nu een beetje veel.

Wat zijn de beste programma's (voor Mac) om structuur aan te brengen in het geheel?

HELLUPPPP!!!!!
Oud 31-10-2016, 11:09
Verwijderd
Jira.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2016, 11:09
Verwijderd
En dat is niet 'voor mac', dit soort dingen zijn bijna nooit meer 'voor mac' of 'voor pc', maar cloud.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2016, 11:14
Carn
Carn is offline
Ja, opties genoeg wat dat betreft. Overigens is 'beste' niet echt een requirement, het komt vaker neer op hoe de gebruiker met de software om gaat. Als je het niet goed / actief genoeg gebruikt dan is 'beste' niets waard. Uiteindelijk doen veel van dat soort pakketten hetzelfde; het is maar net waar je je senang bij voelt. Ik ken mensen die al jaren blij zijn met Basecamp. Ik ken ook mensen die Trello gebruiken. Jira zie je vaak in IT. Wij gebruiken hier Zoho (niet mijn voorkeur, maar het werkt). Je kan ook zelf in Google Calender wat zaken inrichten om het als een PM tool te gebruiken.
Oud 31-10-2016, 11:18
Verwijderd
Als het moet kan je zelfs Microsoft Project inrichten, maar voor de meeste projectmanagementtools moet je eigenlijk iemand hebben die verstand heeft van projectmanagement en weet hoe de bijbehorende processen ingericht moeten worden en die moeten dan dus ook bewaakt worden. Als je het alleen voor jezelf doet is je kalender misschien nog wel het handigst inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2016, 11:26
Verwijderd
Negeer bovenstaande antwoorden; de bewuste leden hebben weinig kaas gegeten van IT en van projectmanagement. Als ervaringsdeskundige kan ik je een perfecte tool aanraden:

Met citaat reageren
Oud 31-10-2016, 11:56
Carn
Carn is offline
Vergeet Clippy niet
Oud 31-10-2016, 12:59
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Negeer bovenstaande antwoorden; de bewuste leden hebben weinig kaas gegeten van IT en van projectmanagement. Als ervaringsdeskundige kan ik je een perfecte tool aanraden:

[afbeelding]
Bonzi Buddy
Oud 31-10-2016, 12:59
Not for Sale
Not for Sale is offline
Maar hum, wat wil je precies dat het kan?
Oud 02-11-2016, 15:06
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Jira.
Ik krijg daar echt vlekken in mijn nek van, Jira. Maar goed, wij gebruiken nog een versie uit 't stenen tijdperk.
Reageren

Regels voor berichten