Citaat:
AngelLena schreef:
Ik kan me er misschien enet ff te veel mee identificeren. God, hoe lang ik die tijd niet heb gehad, dat ik dood wou omdat die klootzak me niet goed behandelde en me vervolgens verliet. Duurde paar maanden voor ik weer helder kon denken, tot die tijd heb ik met messen en scharen in mijn hand gestaan, en hopen dat ik em tegenkwam en dan mezelf te snijden tot het fout ging (of op dat moment goed), al was het alleen maar om te zien of hij zou gaan lachen of janken. Maar nu ben ik erachter dat hij dat niet waard is. Er is maar 1 iemand op deze hele aardkloot waar ik op moment mijn leven zou geven als dat die van hem zou redden. En da's mijn beste vriend, maar daar lezen jullie voorlopig wel geneog over denk ik.
Maar voor iedereen die dit herkent: DENK HELDER NA!!!!
Zo iemand is het niet waard.
(vriendschappelijk advies)
-xxx- Angel.
|
gelukkig ben je over die periode heen en kan je nu weer inzien dat zo'n jongen het niet waard is om jezelf te snijden.
Ik dacht eerst altijd dat alleen heel weinig hele zieke mensen het deden maar ik begin steeds meer te zien dat je er niet ziek voor hoeft te zijn maar dat het gewoon iets is wat relatief veel mensen doormaken als ze zich zo ver heen voelen dat ze gewoon niet meer iets anders weten enzo maar goed je bent daar nu schijnbaar overheen en daar ben ik blij om.
Maar goed mooi gedicht he? Misschien voor mensen die het gevoel niet kennen maar een shit-gedicht maar ik vind het echt heel mooi, hele pure emoties.